Aihe: Fallout- pelisarja
1 2 3 4 531 32 33 34 3566 67 68 69 70
koera
30.08.2008 10:47:36
http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/videos.html

Tuolla tarjolla viisi uutta videota pelistä.
I'm on seafood diet: I see food, I eat it.
Stradlin
30.08.2008 17:49:49

Jostain syystä ei toi kolmas pätkä toimi...

Hienoltahan tuo näyttää, Oblivionin jäljet tosin näkyvät aika selvästi hahmojen olemuksessa jne. Tyyliltään eroaa kuitenkin sen verran Elder Scrollseista, että eipä tuo haittaa. Sopivan karu fiilis IMO. Aika tylyn näköisiä nuo taistelut :D

Musiikki ja äänimaailma muutenkin tuntuisi toimivan, niinkuin Falloutissa pitääkin.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
Dunga
30.08.2008 18:28:57
http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/videos.html

Odotukset nousi melkoisesti, hyvän näköinen maailma. Ja mikä parasta, pelaaminen vaikuttaa hauskalta.
Interstellar overdrive.
Definhel
31.08.2008 01:20:46

Fucking fuck fuck, fuck! Missä on haulikot, missä rekyyli, missä retro-50's-tyyli? Toi Howardin Toddikin on karsee piipittäjä. Kyllä mä nyt tulen olemaan positiivisesti yllättynyt jos peli yllättää mut positiivisesti.
But thus do I counsel you, my instruments: distrust all in whom the impulse to solo is powerful! - Defietzschel
riimu
31.08.2008 01:46:54
Odotukset nousi melkoisesti, hyvän näköinen maailma. Jan mikä parasäta, pelaaminhen vaikuttaa hauskalta.

Millähän kyberkoneella tuo mahtaa vaan pyöriä?
Don't ask me about Grim Fandango.
ruusteri
31.08.2008 10:25:31

Oblivionin moottoria käyttää edelleen, mutta varmasti raskaampi kuin Oblivion.
koera
31.08.2008 13:20:57 (muokattu 31.08.2008 13:22:45)

Itse hankin pelin PS3:lle, koska pelikokemus on makeampi 40-tuumaiselta ruudulta katsottuna ja surroundäänillä kuultuna, kun vertaa näihin mun koneen muovisiin stereokaiuttimiin ja huomattavasti pienempään näyttöön.

Tästä huolimatta täytyy varmaan kyl hommata peli myös PC:lle (tietty ihan kaupasta ostamalla ;P ), koska PS3:lle, toisin kuin PC:lle ja XBOX360:lle, EI ole tulossa lisäosia. Tästä on tietty kiittäminen Microsoftia, joka on luultavimmin iskenyt Bethesdalle säkin rahaa pöydälle saadakseen yksinoikeuden noihin lisäosiin.
ruusteri
31.08.2008 14:07:17
Itse hankin pelin PS3:lle, koska pelikokemus on makeampi 40-tuumaiselta ruudulta katsottuna ja surroundäänillä kuultuna, kun vertaa näihin mun koneen muovisiin stereokaiuttimiin ja huomattavasti pienempään näyttöön.

Offtopic

Joo, itseäkin houkuttaa enemmän aina tälläinen sohvalta makailu ja pelaaminen kuin rönnöttäisi koneella niska kyyryssä.

Offtopic
Stradlin
31.08.2008 15:05:27
Fucking fuck fuck, fuck! Missä on haulikot, missä rekyyli, missä retro-50's-tyyli? Toi Howardin Toddikin on karsee piipittäjä. Kyllä mä nyt tulen olemaan positiivisesti yllättynyt jos peli yllättää mut positiivisesti.

Ehkäpä ne halusivat demovideossa vaan näyttää noita "uusia" aseita enemmän, pistoolit ja kiväärithän sillä oli valikossaan myös jos tarkkaan katsoit. Tämä nyt edelleenkin oli vasta demo, ei koko peli.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
Definhel
31.08.2008 16:59:58
Ehkäpä ne halusivat demovideossa vaan näyttää noita "uusia" aseita enemmän, pistoolit ja kiväärithän sillä oli valikossaan myös jos tarkkaan katsoit. Tämä nyt edelleenkin oli vasta demo, ei koko peli.

Se on pare pitää odotukset alhaalla, ettei hype iske jalkojen väliin.
But thus do I counsel you, my instruments: distrust all in whom the impulse to solo is powerful! - Defietzschel
MrQ
31.08.2008 17:22:18
Se on pare pitää odotukset alhaalla, ettei hype iske jalkojen väliin.

voidaanko pliis keskittyä oleelliseen whinettämisen sijasta?
Tärkeät asiat jo demoissa esillä:
-Kun ihmisiä lyö tai ampuu ne hajoavat osiin
-ihmiset kiroilevat ja niitä voi kuumottaa
-mikä ehdottomasti parasta, suurinta ja kauneinta missään ikinä koskaan: pelissä voi räjäyttää ydimpommin. Jos pelissä voi räjäyttää ydinpommin siinä ei ole mitään vikaa. Ainoa tapa panna paremmaksi on mahdollisuus räjäyttää useita ydinpommeja.

Lisäksi muistamme oblivionin. Tuon hahmosimulaattorin irvikuvan.

Fanipojat eivät pitkään katselleet kun jotain tärkeitä ominaisuuksia oli unohdettu/poistettu/uusia lisätty. Kuten että joku kompassi! tai helat näkyy! jumantsuikka, modaamaan jätkät sassiin piruvue!!!

Luulen kovasti että mitä tässä käy on että melko pian voi taas mennä huoriin, tappaa lapsia, ampua silmiin ja nivusiin ja mitä vielä.

Olen oikeasti yllättynyt jos sorsaa ei olla jo hackattu ja nössöt runkkaavat koodia.

Tottakai voinemme olettaa että oblivionista tuttu nudemod portataan sellaisenaan.

Eihän tietokonemaailmassa mikään ole täydellistä jos ei näe vähän ihoa.
koera
31.08.2008 18:22:40
-mikä ehdottomasti parasta, suurinta ja kauneinta missään ikinä koskaan: pelissä voi räjäyttää ydimpommin. Jos pelissä voi räjäyttää ydinpommin siinä ei ole mitään vikaa. Ainoa tapa panna paremmaksi on mahdollisuus räjäyttää useita ydinpommeja.

Lisäksi muistamme oblivionin. Tuon hahmosimulaattorin irvikuvan.

Fanipojat eivät pitkään katselleet kun jotain tärkeitä ominaisuuksia oli unohdettu/poistettu/uusia lisätty. Kuten että joku kompassi! tai helat näkyy! jumantsuikka, modaamaan jätkät sassiin piruvue!!!

Luulen kovasti että mitä tässä käy on että melko pian voi taas mennä huoriin, tappaa lapsia, ampua silmiin ja nivusiin ja mitä vielä.

Olen oikeasti yllättynyt jos sorsaa ei olla jo hackattu ja nössöt runkkaavat koodia.

Tottakai voinemme olettaa että oblivionista tuttu nudemod portataan sellaisenaan.

Eihän tietokonemaailmassa mikään ole täydellistä jos ei näe vähän ihoa.

Anna mä arvaan, tämä pelikin "loukkaa älykkyyttäsi ja lisää epätoivoa ihmiskunnan tulevaisuutta kohti", kuten BB:kin?
ANtTIKRISTUS
31.08.2008 18:26:54
Maisemat näyttivät lupaavilta, ja äänimaisemakin vaikutti ihan tunnelmalliselta.
Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta.
Kikolaa
31.08.2008 18:35:55 (muokattu 31.08.2008 18:36:41)
Voi voi voi. Näyttää siltä että ennakkokäsitykset osoittautuvat todeksi. Vaikka yllättäen maisemat vakuutti, niin ei.
One O'Clock Jump
wrshredder
31.08.2008 19:39:05
Offtopic

Joo, itseäkin houkuttaa enemmän aina tälläinen sohvalta makailu ja pelaaminen kuin rönnöttäisi koneella niska kyyryssä.

Offtopic

Sama homma. Varsinkin tälläisessä roolipelissä jossa sessiot on tyyliin maratooni..
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 href="http://maihinnousu.net/a/?artist_id=262"
MrQ
31.08.2008 19:49:26
Anna mä arvaan, tämä pelikin "loukkaa älykkyyttäsi ja lisää epätoivoa ihmiskunnan tulevaisuutta kohti", kuten BB:kin?

ei, odotan tätä kuin kuuta nousevaa. itseasiassa hankin uuden koneen osittain tätä varten.

Sanon vain mitä tarkoitan.
Eli toistan: jos peli on muuten paska mutta siinä on ydinpommi jonka voi räjäyttää, se on parempi asia ihmiskunnan kannalta kuin pyörä, kuokka tai mascarponejuusto.
Milkop
31.08.2008 19:52:54 (muokattu 31.08.2008 19:53:49)

Tuli mieleen tuosta ydinpommista vanha C64-klassikko Godzilla. Ohjusta, laivoja ja hävittäjiä sai pistää Godzillan niskaan, mutta jos ne eivät toimineet, viimeinen vaihtoehto oli ydinpommi :D

"Oh no, 650 000 000 people dead. Godzilla receives mild damage."
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Artzi
01.09.2008 10:20:22

Olet hieno mies! Peli, voi valita luonnonlakien ja Chuck Norrisin tapaan mitkä elämänmuodot ovat oikeutettuja jäämään henkiin, voivat olla vain parhautta. Ydinpommi on myös mielestäni sangen oiva tapa nopeuttaa evoluutiota. Olispa itelläkin sellainen :) I'd use it for good instead of evil... eiku.
Ain't running from no one, got no one left behind. There's a million miles ahead of me, but I'm running out of time.
krushing
01.09.2008 12:25:25

Jos pelissä voi räjäyttää ydinpommin siinä ei ole mitään vikaa. Ainoa tapa panna paremmaksi on mahdollisuus räjäyttää useita ydinpommeja.

Tällä perusteella Mercenaries 2 on ilmeisesti täydellinen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)