M.J.K 27.08.2008 17:11:29 | |
---|
Mistä sais tuon NS kit7 freen? Onko ehdotuksia muista hyvänkuuloisista rummuista? Oon käyttänyt mydrumsetrocksia mutta haluaisin nyt jotain erilaisempaa/parempaa ja olen lukenut paljon hyvää tuosta kit7:sta. Tarvitsisin sitä tuollaiseen kevyeen demotteluun. Oon yrittänyt kaivaa googlella mutta ei tunnu löytyvän. |
Ukko 27.08.2008 18:26:02 | |
---|
Ei ole kaksinen. COVS jäsen nro 6 |
WanhaWetäjä 27.08.2008 19:31:59 (muokattu 27.08.2008 19:32:44) | |
---|
Ei ole kaksinen. Tuotako kysyttiin?Tosi rakentava vastaus.... Mulla toimi ainakin ihan ok PuuCeessa Logicin kaa, eihän tuo kaupallisille rumpusoftille pärjää mutta ihan ok demoiluun. Jaa.... http://naturaldrum.com/ eipä ole enää ilmanen... Mulla on tuo koneella, pystyskö sen lähettään jonkinmoisena pakettina s-postilla? yy kaa...mikä laatikko? |
lindo 27.08.2008 20:23:20 | |
---|
Jaa....http://naturaldrum.com/ eipä ole enää ilmanen... Mulla on tuo koneella, pystyskö sen lähettään jonkinmoisena pakettina s-postilla? Mullakin on mutta onko se sitten laillista jaella jos ei ole enää ilmainen? 72 megaa näyttää olevan tuon koko eli ei taida postilla kulkea. Rok rok |
M.J.K 27.08.2008 20:49:02 | |
---|
Niin.Mitenköhän mahtaa olla. Toisaalta versio on ilmainen ja on ollut yleisessä jaossa joten tuntuu jotenkin siltä että sitä voisi huolettomasti jakaa. Voiko jonkun ilmaisen softan noin vain ilmoittaa olevan nyt maksullinen ja käskeä kaikkien lopettaa sen jakelu? Isot firmat kuten downlod.com on asia erikseen mutta tuskin yksittäisiä ihmisiä tästä rangaistaan. Tosin onhan niillä täyden oikeudet tuotteisiinsa. |
lindo 27.08.2008 22:33:47 | |
---|
Ei kait siinä sitten mitään ihmeellistä ole ;) Rok rok |
Halataanko? |
Ukko 28.08.2008 15:37:26 | |
---|
Tuotako kysyttiin?Tosi rakentava vastaus....? On se siinä mielessä rakentava vastaus että ei ole mielestäni kaksinen pankki. Jotenkin tuhnuinen saundeiltaan eikä pelleissä ole kehumista. Kannattaa mielestäni sijoittaa vaikkapa EZDrummeriin. COVS jäsen nro 6 |
WanhaWetäjä 28.08.2008 23:49:10 (muokattu 28.08.2008 23:49:32) | |
---|
On se siinä mielessä rakentava vastaus että ei ole mielestäni kaksinen pankki. Joo, se on sun mielipiteesi, mun mielestä se on ihan ok ILMANEN setti!Mähän myös totesin että ei vedä vertoja kaupallisille softille, osaatko sä lukea? Jotenkin tuhnuinen saundeiltaan eikä pelleissä ole kehumista. Kannattaa mielestäni sijoittaa vaikkapa EZDrummeriin. Tuhnut sulla on housussas,HOHO! Kyllä mä ainakin sain tosta pienellä säädöllä ihan asiallista rumputusta, toki se toimi vielä sillon Logicissa, enää ei...jaa niin onhan mulla pojan PuuCeessa vielä wanha Logic, pitää vissiin kaivaa sieltä joku tolla tehty pätkä jotta uskot että en puhu paskaa. Mitä tulee tuohon http://www.naturaldrum.com/p72.htm ns_kit7 free -kitin "seuraajaan"...19Gigaa sälää...eli puhutaan varmaan ihan eri softasta, jos toisessa on tavaraa 72megaa?Ei se silti tarkota sitä etteikö tolla pikkusetilläkin sais jotain aikaan... yy kaa...mikä laatikko? |
Timo JM 29.08.2008 10:22:38 | |
---|
Sen verran olen aikanaan kyseistä settiä demonnut, että siitä kyllä saa aivan asiallisia rumpuraitoja JOS osaa rumpuja ylipäätään miksata. Ja jos ei osaa niin sitten se EZdrummer. ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido | |
Ukko 29.08.2008 16:02:29 | |
---|
Joo, se on sun mielipiteesi, mun mielestä se on ihan ok ILMANEN setti!Mähän myös totesin että ei vedä vertoja kaupallisille softille, osaatko sä lukea? Tuhnut sulla on housussas,HOHO! Kyllä mä ainakin sain tosta pienellä säädöllä ihan asiallista rumputusta, toki se toimi vielä sillon Logicissa, enää ei...jaa niin onhan mulla pojan PuuCeessa vielä wanha Logic, pitää vissiin kaivaa sieltä joku tolla tehty pätkä jotta uskot että en puhu paskaa. Mitä tulee tuohon http://www.naturaldrum.com/p72.htm ns_kit7 free -kitin "seuraajaan"...19Gigaa sälää...eli puhutaan varmaan ihan eri softasta, jos toisessa on tavaraa 72megaa?Ei se silti tarkota sitä etteikö tolla pikkusetilläkin sais jotain aikaan... Onks WW:llä paha päivä tai jotain ? Soundikysymys on tietysti makuasia mutta löytyy freenä sellaisia parinkymmenen megan kokoisia rumpupankkeja jotka kuullostavat OMASTA mielestäni paremmilta kuin NS kit free. COVS jäsen nro 6 |