hullu_ukko 26.08.2008 22:17:52 | |
---|
No mitäs häiskät sanoo My Apocalypsesta? Lue edelliset sivut, saatat saada jotain selville. Mä sanon, että ihan kiva... Vois tuon uuden lätyn ostoa jopa jo harkita. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
VIBRA 26.08.2008 22:22:04 | |
---|
Krhm. Sattu tos pieni väärinkäsitys ja jostain syystä luin näitä keskusteluja vähäC väärinpäin, just olin kirjottamassa uutta viestiä juuri tuosta. Jees jees. My apocalypse, ite antaisin sille täydet 10 tähteä, larssin rummutus on aivan täysin kohillaan, aijaaai mitä riffejä, jamesin ääni täydes virees jos kuuntelee vaikka siitä 2.10 kohasta alkaen, kirkin soolot erittäin onnistuneesti tehty ja robin karjasut sopii sinne väliin ku nenä päähän! Ite en löydä mitään miinusta ainakaan vielä tässä vaiheessa, muutaman 10 kertaa varmaan tänään tuon biisin jo vinguttanut. -^- Master of Puppets I'm pulling your strings
Twisting your mind, smashing your dreams
Blinded by me, you can't see a thing
Just call my name, 'cause I'll hear you scream.
Master, master!
Just call my name 'cause
i'll hear you scream -^- |
Hetfield 26.08.2008 22:27:42 | |
---|
robin karjasut sopii sinne väliin ku nenä päähän! Puhutko bassosoundista, vai mitä sekoilet? Ei Rob mitään mylvi missään kohtaa =P I quit the band... Now I just play with myself. |
VIBRA 26.08.2008 22:31:23 | |
---|
Woot, eipäs ollutkaan. Tuossa kun ekoja kertoja kuuntelin niin kuulosti ihan siltä kuin se olis karjunu sinne sen "End of the grips" tai jotai vastaavaa :O -^- Master of Puppets I'm pulling your strings
Twisting your mind, smashing your dreams
Blinded by me, you can't see a thing
Just call my name, 'cause I'll hear you scream.
Master, master!
Just call my name 'cause
i'll hear you scream -^- |
Milkop 26.08.2008 22:50:40 | |
---|
Kuulostaa kyllä aika vahvasti täydeltä paskalta nuo uudet biisit. Ei sillä että se nyt jotenkin haittaisi. Jännä vain miten nuoruusvuosien suosikki voi nykyään aiheuttaa tämmöisiä inhotusreaktioita. Kai se on sitä henkistä kasvua tai taantumaa, mene ja tiedä. Kaupan hyllylle tulee tämä tuleva levy joka tapauksessa jäämään. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Disposable 26.08.2008 23:05:10 | |
---|
Kuulostaa kyllä aika vahvasti täydeltä paskalta nuo uudet biisit. Ei sillä että se nyt jotenkin haittaisi. Jännä vain miten nuoruusvuosien suosikki voi nykyään aiheuttaa tämmöisiä inhotusreaktioita. Kai se on sitä henkistä kasvua tai taantumaa, mene ja tiedä. Kaupan hyllylle tulee tämä tuleva levy joka tapauksessa jäämään. Useamman sivun hehkutuksen jälkeen olisi kiva jos voisit muutamalla sanalla kertoa mikä tuossa My Apocalypsessa ei tällä kertaa oikein kolahda? Olisi mukava välillä lukea ihan asiallistakin kritiikkiä Metallica-ketjussa. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
trih 26.08.2008 23:15:12 | |
---|
Ei iske uusi Metallica. Miten ne on päätyny tälläisiin soundeihin? Rummut helvetin edessä höystettynä huonekaiulla ja kitarat epäselvää jotakin. Ei ne vissiin enää halua tehdä "hifiä". Vaikuttaa stangerin jatkumolta mitä nyt on virvelisoundi muutettu ja nostettu larssin kannujen liukuja mikserissä. No stangerilla oli yksi hyvä biisi niin eiköhän tältäkin levyltä yksi löydy. Kyllä mä tältä bändiltä pistän mieluummin soimaan Fight Fire W/Firen tai Damage Incin jos haluan nopeaa ja rankkaa ja hyvää hevimetallia kuunnella. Just. |
Milkop 26.08.2008 23:16:28 | |
---|
Useamman sivun hehkutuksen jälkeen olisi kiva jos voisit muutamalla sanalla kertoa mikä tuossa My Apocalypsessa ei tällä kertaa oikein kolahda? Tämmöistä länkytystä ei olisi minun tuntemani Metallica pistänyt edes sinkkujen B-puolelle. Tylsää, väkinäisen oloista menoa. Ei tässä tiedä itkeäkö vai nauraa... Mutta joo, kuunnelkaa vaan jos kykenette. Itselle ei uppoa, ei niin millään. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Tämmöistä länkytystä ei olisi minun tuntemani Metallica pistänyt edes sinkkujen B-puolelle. Tylsää, väkinäisen oloista menoa. Ei tässä tiedä itkeäkö vai nauraa... Mutta joo, kuunnelkaa vaan jos kykenette. Itselle ei uppoa, ei niin millään. Tuohon yhdyn minä. Unohdit muuten mainita väritöntä ja tasapaksua sekä mielikuvituksetonta! onhan tuossa pari hyvää kohtaa, mutta kerta kerralta neki kuulostaa paskemmilta En allekirjoita :P |
Johnnyk 27.08.2008 01:23:57 | |
---|
Oma apocalypse Go! Puristus metalli-, Symbian Skin Tossing elin mannequin Vuotaen Blood, verenvuoto Gas Mankeliaitta lihaa, Snapping selkärankaan Dripping verinen Valentinen Shattered kasvot, sylkeminen lasi :-D sori oli pakko http://juhlakaivuri.net/ |
BMF 27.08.2008 01:40:43 | |
---|
Tylsää, väkinäisen oloista menoa. Hieman samoilla linjoilla olen, mutten kuitenkaan lähde ihan susipaskaksi sanomaan. Aina sanotaan ettei pitäisi vanhaan verrata, vaa käsitellä, kuunnella ja arvostella yksilöinä biisit/levyt. Mutta minulle ainakin on melkeimpä mahdotonta olla vertaamatta uutta vanhaan, ja miksi pitäisikään. Noh joka tapauksessa yllätti positiivisesti tämä My Apocalypse tuolla nopsemalla ja rivakammalla otteellaan. Eiköhän sieltä ihan ok levy tule. Peukut pystyyn :) Ja jos uusi ei miellytä niin voihan sitä aina kuunnelle niitä vanhoja. "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
Sälski 27.08.2008 02:10:57 | |
---|
Hmmm... Hmm... Mielenkiintoista.. Mielenkiintoista.. Kyllä tämä tuli täysin puun takaa.. Eipä ole hääppöinen intro riffi.. Luulisin että joku iskevämpi riffi tekisi tästä biisistä huomattavasti paremman, mutta ei huono. Ei huono. Kirkin soolo on yllättävän jees ja James It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
trashjones 27.08.2008 07:15:07 (muokattu 27.08.2008 07:27:14) | |
---|
Huomasin tässä että kaikki kolme kipaletta iski vielä sata kertaa kovempaa ku poltin levylle ja pistin stereoihin. Ja tuo varmasti johtuu paskoista tietokoneen kaiuttimista. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
Sickness 27.08.2008 08:06:39 | |
---|
TDTNC Ei vielä pahasti iske, mutta tämä my apocalypse kymmenen kuuntelu kerran jälkeen. Huh, piät heiluu ja mulukku höyryää. |
Pedroz 27.08.2008 08:09:10 | |
---|
Kuulokekuuntelu kunnon volyymilla paransi biisiä paljon, mutta aika keskitason perusmättö se vieläkin on. Onneksi Metallican keskitason biisitkin ovat fanipojan korviin oikein nautittavia. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
lethus1 27.08.2008 08:37:21 (muokattu 27.08.2008 13:41:27) | |
---|
Useamman sivun hehkutuksen jälkeen olisi kiva jos voisit muutamalla sanalla kertoa mikä tuossa My Apocalypsessa ei tällä kertaa oikein kolahda? Olisi mukava välillä lukea ihan asiallistakin kritiikkiä Metallica-ketjussa. Mä voin kertoa omasta puolestani. En tosin tiijä minkä takia kerjään välttämättä verta nenästäni, mutta menköön nyt. My Apocalypse kuulostaa omaan korvaan aika väkinäiseltä. Välillä tulee uudempi Slayer mieleen, mutta siitä nousee vain fiilis että vois pistää slayeria soimaan. "pääriffi" on huono - en tykkää. Mulle tulee sellainen fiilis että on yritetty tehä "rässiriffiä" ja tehtykin, mutta se ei mielestäin ole raskas, rankka, ilkeä, aggerssiivinen... se vaan on. Jämäriffi jos nyt ilkeästi sanoisin. Rakenne ei mielestäni kanna: mielenkiinto lopahti kuuntelukerroilla todella nopeasti. Soundit tökkii myös korvaan melko pahasti. Kitarat kun lähee soimaan, ne kuulostaa niin helvetin kuivalta ja tylsiltä. Mutta nämä nyt on kai toki makuasioita, mutta ei toimi meikäläiselle ollenkaan. No, säröstä, limitoinnista ja muusta ei varmaan tarvitse edes mainita. Ei biisi mikään maailman paskin ole, mutta ei se maailman paraskaan ole - lähelläkään sitä. Enemmän taidan sittenkin tykätä tuosta A day that... vaikkakin IMO lopun olisi voinut repästä helvettiin tai ainakin lyhentää rankasti. UnforgivenII mulle siitä tulee mieleen enkä siitäkään juur pidä, mutta ... ihan hyvähkö styge. Edit: WOW, tapoin taas keskustelun... Ja "minulle,, mielestäni, imo" sanoja on viljelty sen takia että vältyn turhan päiväiseltä vänkäämiseltä. Kritiikkiä pyydettiin... Vompatti |
Hiekkaharjun Hendrix 27.08.2008 15:37:22 | |
---|
Olen kyllä tosta My Apocalypsesta varsin samaa mieltä. Onhan se nopea ja kuulostaahan se Thrashiltä, mutta siitä puuttuu se kantava riffi, joka teki esimerkiksi No Remorsesta tai Creeping Deathistä hyvän (eihän näitä kyllä oikeen voi ees verrata tohon uusimpaan). Vaikka aina yritän olla vertaamatta tätä uutta matskua vanhaan, niin sitähän tämä biisi luultavasti yrittää olla ja mielestäni 80-luvun Metallica-levyiltä ei löydy yhtään näin keskinkertaista biisiä, kyse voi olla tietenkin kuuntelun vähyydestä, mutta silti. Hyvää tässä oli mielestäni se, että edes yritetään tehdä jotain sellaista, joka miellyttäisi meitä vanhan Metallican kuuntelijoita, huonoa juuri tuo kuningasriffin puuttuminen ja mielestäni vähän tumput saundit. Toivotaan nyt kumminkin, että nämä biisit olisivat niitä levyn heikoimpia ja että sieltä löytyisi edelleen niitä iskeviä "rässi" riffejä. "The traffic lights, they turn blue tomorrow" |
Mikkoz 27.08.2008 15:43:10 (muokattu 27.08.2008 15:43:52) | |
---|
Olen kyllä tosta My Apocalypsesta varsin samaa mieltä. Onhan se nopea ja kuulostaahan se Thrashiltä, mutta siitä puuttuu se kantava riffi Joo aika perusriffihän toi on, mutta eipä tuon kummoisempaa ole esimerkiksi slayerin uudella levyllä. Jos uutta levyä ruvetaan vertaamaan 80-luvun tuotoksiin niin tuskin tuo niille pärjää, mutta ei pärjää kyllä juuri mikään muukaan nykymetalli levy, että että... |
DaKiller 27.08.2008 15:48:40 | |
---|
Jos tätä uutukaista aletaan vertaamaan siihen 80-luvun matskuun, niin onhan tämä loistava sahaus. Tuskin Dyers evekään säväyttäisi, jos se julkaistaisiin nyt. Se on nyt vain se nostalgia mikä näissä aina esiin puskee. Slayeriinkin on verrattu ja kyllähän tämä polkee suohon slayerin mennen tullen. Kaikki vain natsaa just eikä melkein. |
Hiekkaharjun Hendrix 27.08.2008 15:52:51 | |
---|
Äääh... Aina mä päädyn tähän Testamenttiin, mutta siinä on kyllä varsin onnistunut nyky-Thrash levy, siis tää uus The Formation of Damnation lätty. Eihän sekään nyt kasari Testamentille pärjää, mutta kuitenkin, ohan se kova yhdistelmä tätä 90-luvun lopun Testamenttia ja sitte sitä 80-luvun meininkiä. "The traffic lights, they turn blue tomorrow" |