asensin fernandesiin (les paul) nämä mikit. ero vanhoihin oli huomattava. näitä mikkejä voin lämpöisesti suositella kaikille humbuker immeisille. metal zone särö kiinni ja VOT! nämä soivat niin hyvin että ihme on jos aktiivi mikit voisivat kuulostaa vielä paremmalta, voivat kai, en tiedä. ehkä ne aktiivit poista sitä noisea, ja ehlä mun pitäisi nyt lopetta tämä itsekeskustelu.. |
Da Make 12.02.2004 14:33:58 | |
---|
asensin fernandesiin (les paul) nämä mikit. ero vanhoihin oli huomattava. näitä mikkejä voin lämpöisesti suositella kaikille humbuker immeisille. metal zone särö kiinni ja VOT! nämä soivat niin hyvin että ihme on jos aktiivi mikit voisivat kuulostaa vielä paremmalta, voivat kai, en tiedä. ehkä ne aktiivit poista sitä noisea, ja ehlä mun pitäisi nyt lopetta tämä itsekeskustelu.. Voin taata, että aktiivit soundaavat paljon paremmalta. (Kokemus puhuu) Kyllä varmaan suhteellisen kelvolliset nuo EMG passiivit, mutta eivät siltikään vedä veroja parhaille. (DiMarzio ja Duncan) Cräx, Change, Ötöm!? |
HeavyMachinery 12.02.2004 14:44:18 (muokattu 12.02.2004 14:45:14) | |
---|
Voin taata, että aktiivit soundaavat paljon paremmalta. (Kokemus puhuu) Kyllä varmaan suhteellisen kelvolliset nuo EMG passiivit, mutta eivät siltikään vedä veroja parhaille. (DiMarzio ja Duncan) Voin taata että aktiivit soundaavat paskemmalta kokemus puhuu! aktiivi emg:n soundi on kova ja vailla dynamiikkaa, taasen passiivi emgssä lämpimämpi ja ja jyräävä soundi. First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
Da Make 12.02.2004 14:50:32 | |
---|
Voin taata että aktiivit soundaavat paskemmalta kokemus puhuu! aktiivi emg:n soundi on kova ja vailla dynamiikkaa, taasen passiivi emgssä lämpimämpi ja ja jyräävä soundi. No jos sitä mättöä hakee niin. No joo... anteeksi (jälleen kerran tässä käy näin...) Cräx, Change, Ötöm!? |
Jucciz 12.02.2004 15:43:31 | |
---|
Metal zonen kun heittää osaksi signaaliketjua, on hyvin vähän merkitystä, mitä sitä ennen on ja mitä sen jälkeen tulee. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
askomiko 12.02.2004 16:36:50 | |
---|
Nii, vähän sama kuin korvaisi kylpyveden lämmittimen leivänpaahtimella. |
Man1ac 12.02.2004 17:48:01 | |
---|
No jos sellaisesta tunkkaisesta soundista tykkää... Kyllä kai ne hevin soittamiseen jotenkuten kelpaavat. Kohti tulevalla tulella on läpikulkuoikeus. |
simosiili 14.02.2004 10:26:14 | |
---|
no mä ostan mun skebaani kyllä seymorit...kun sais sen päälle 200 euroa revittyä jostain.. |
wellu 14.02.2004 14:26:27 | |
---|
mulla oli jacson dkmg:ssä tuollaiset vähän aikaa,en suuremmin pitänyt,vaan vaihdon ne dimarzio evolutioneihin. Lyrics.Wasted time between solos. |
skebajaba 14.02.2004 15:39:20 | |
---|
ei ne niin kuraset mikit ollut kun luulin... kokeilin musamaailmassa esp:n jotain hammet mallia missä oli hz:T mikit ja soittelin englin läpi ja ihan ok toimi, oli se talla mikki kyllä hiukan treblekäs vaikka ruuvasin vahvarista trebleä pois, jotenkin semmonen aika kireä... -My Ass, your face, what's the difference??!!- hieno lause paidasta. |