Aihe: Intonaation säädättäminen
1
Robert
09.05.2003 13:23:40
Paljonkohan tuollainen yleensä maksaa kun vie kepin musakauppaan? Pitääkö kielten olla vastavaihdetut että saadaan skaala oikean mittaiseksi? Jos menee itse säätämään kielten korkeutta, meneekö intonaatiot samalla vituralleen?
Voi ketsu!
poppamies
09.05.2003 13:51:11

Paljonkohan tuollainen yleensä maksaa kun vie kepin musakauppaan? Pitääkö kielten olla vastavaihdetut että saadaan skaala oikean mittaiseksi? Jos menee itse säätämään kielten korkeutta, meneekö intonaatiot samalla vituralleen?

Jos sulla on kitara ja viritysmittari niin kehottasin tekemään tuon asian itse. Siinä ei voi pilata mitään ja toimituksen jälkeen olet paljon viisampi ja kokemuksen rikkaampi.
Varsinaisen toimenpiteen opit kun selaat haulla.
"G-strings are for strippers"
oiva tumpeloinen
25.08.2008 21:10:33

Jotenkin tuli kohtuullisen huvittava tunne luettuani tämän ja kuvauksesta tuon opetuspätkän.....eikö kukaan sun oppilaista koskaan kysy neuvoja virittämiseen?

Ei kannata viedä liikkeeseen tehtäväksi. On helpompi homma kuin kielien vaihtaminen. FAQista ohjeet, tai jos joskus vaikka eksyt Helsinkiin, niin tule käymään. Setä opettaa säätämään intonaation ja tarjoo kahvitkin samalla.
nannne
26.08.2008 11:45:26

Jotenkin tuli kohtuullisen huvittava tunne luettuani tämän ja kuvauksesta tuon opetuspätkän.....eikö kukaan sun oppilaista koskaan kysy neuvoja virittämiseen?

Ei kannata viedä liikkeeseen tehtäväksi. On helpompi homma kuin kielien vaihtaminen. FAQista ohjeet, tai jos joskus vaikka eksyt Helsinkiin, niin tule käymään. Setä opettaa säätämään intonaation ja tarjoo kahvitkin samalla.

Ohan tuo tietenki 5 vuotta vanha postaus. :D
oiva tumpeloinen
26.08.2008 13:37:33
Ohan tuo tietenki 5 vuotta vanha postaus. :D

Ei aina voi voittaa. =) Eli tää oli siis wanha!!!½½½1 enkä mä edes tajunnut sitä.
Robert
28.08.2008 18:20:08 (muokattu 28.08.2008 18:22:37)

5 vuodessa oppii yhtä jos toistakin. Eli ei taida tuo "tumpeloinen" olla ihan hatusta temmattu kohdallasi;P Olen tuota intonaation säätämistä muillekin opettanut. Kiitos vaan kahvittelutarjouksista...

Edit: Tietysti aloitusposti on hieman harhaajohtava, kun ei kerrota onko kyse akustisesta vai sähköisestä kitarasta. Threadin avaamisen aikoihin olin juuri hankkinut Ibanezin akustisen, joten saattaa olla että koitin sitä säätää. Ja akustisen kitaran tallaahan on tunnetusti helppoa siirrellä:P
oiva tumpeloinen
28.08.2008 20:09:27
5 vuodessa oppii yhtä jos toistakin. Eli ei taida tuo "tumpeloinen" olla ihan hatusta temmattu kohdallasi;P Olen tuota intonaation säätämistä muillekin opettanut. Kiitos vaan kahvittelutarjouksista...

Kyllä mä vieläkin ne sumpit tarjoan, jos kohdalle osut. Tyhymä olen kyllä myös.....ei oo aina helppoa nääs. ;D
Robert
29.08.2008 19:35:20
Kyllä mä vieläkin ne sumpit tarjoan, jos kohdalle osut. Tyhymä olen kyllä myös.....ei oo aina helppoa nääs. ;D

Kts vaan. Ei se allekirjoittaneellakaan aina leikkaa;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)