Hanok 10.02.2004 13:31:51 | |
---|
Jos nyt en kovasti erehdy tekijöistä, niin erään Valtava-orkesterin uusin sinkku ei häpeä kyllä yhtään sen edellisen, Finnvoxilla väsätyn rinnalla. Itse asiassa minä pidän Verenpurkauman soundista paljon enemmän. Samoin. Tosin Finnvox-tuotteen muut biisit toimivat avausraitaa paremmin IMO. |
Sepe 10.02.2004 14:57:59 | |
---|
Tietääkö joku jotain studiota täältä Porin seudulta??? Ei mitään sairaa kalliit!! (budjetti se on meilläkin) MusaLabra olisi ainakin,soittele Juhille . |
sami_sumea 12.02.2004 10:31:50 | |
---|
Meikäläinen on tehnyt ihan "kaljakoripalkalla" noita demoja Taitaa olla aika yleistä. Tohon vaan liittyy yks pikku ongelma: Jos kaverit tuo sen kaljakorin heti, demonteosta ei tule mitään. Jos taas ei tuo, sitä saa kinuta seuraavat puoli vuotta. Mulla on vielä yks saunailtakin lunastamatta kaverin biisin miksauksesta, eikä kaljojakaan ole liiemmin näkynyt... :) ... |
Mulla on vielä yks saunailtakin lunastamatta kaverin biisin miksauksesta, eikä kaljojakaan ole liiemmin näkynyt... :) Tiedän tunteen, siksi yritänkin saada edes jotain karkkirahaa miksailuista yms. pikkuduuneista ja unohtaa ne kaljat, kamat ei oo ilmaisia prkl. En ole aivan varma, mutta tiedän. |
Mikael 12.02.2004 14:04:01 | |
---|
miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Hate 14.02.2004 09:49:49 | |
---|
http://www.karillo.net/ asiamiesten mesta. Hienosti Wanhaan taloon väsätty studio, mutta kun hintaa on päivältä aika paljon. HYVIN VAKUUTETTU ON PUOLIKSI POLTETTU ! ! !
|