Aihe: Humppamuusikoiden pikkujoulut .. ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
isojussi
25.08.2008 13:52:28
Minun osalta olet väärässä, luulen edelleen tietäväni omat asiani ja tekemiseni paremmin kuin sinä.

Eli oot ollu järkäämässä Lammia tai pikkuesoja, ja sulle sunnuntai käy?

Tiina62: Älä välitä Manjiksesta - se on oikeesti paljon säyseempi ja empaattimsempi, kuin antaa täällä ymmärtää.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
v_m_kangas
25.08.2008 13:58:26

Aika hassua, muistaakseni joka vuosi samanlaista vääntöä ja sitten kuitenkin itse tilaisuus on pääosin hyvin onnistunut ja osallistujilla on ollut hauskaa.

Ehkä se onkin hyvä tyhjentää takki ennen pippaloita virtuaalisesti, jotta vältytään nokkapokalta livetilanteessa :)
Humppaa tai soita humppaa
isojussi
25.08.2008 14:04:38 (muokattu 25.08.2008 14:05:06)
Aika hassua, muistaakseni joka vuosi samanlaista vääntöä

Joo - tätähän mä jo sanoin. Ja joka vuosi mä saan samat paskat niskaani. Mutta se on ihan jees.: Ikäni oon ollu joka paikassa syntipukki.

ja sitten kuitenkin itse tilaisuus on pääosin hyvin onnistunut ja osallistujilla on ollut hauskaa.

Juu - Lamilla sunnuntainakin.

Ehkä se onkin hyvä tyhjentää takki ennen pippaloita virtuaalisesti, jotta vältytään nokkapokalta livetilanteessa :)

Kyllä kai näistä on riita kaukana. Musta ainakin saa tod huonosti varsinaisen riitakumppanin livenä.

Tuntuu, että joidenkin mielestä mistää ei saisi olla eri mieltä, asiaansa perustella ja toisten perusteluja kyseenalaistaa.
jon lord
25.08.2008 15:43:31
Kuules nyt IJ, minä olen ollut kolme kertaa miitissä ja joka kerta selvinpäin. Minulle kun tuo päivä ei merkitse mitään koska ne järjestetään. Todennäköisesti en kuitenkaan pääse ja jos pääsen niin ihan sama mikä on viikonpäivä. En ole sen enempää Sunnuntain kuin Perjantain tai minkään muunkaan päivän puolestapuhuja, kunhan nyt löpisin aikani kuluksi.
COVS jäsen N.o 3
isojussi
25.08.2008 16:00:16 (muokattu 25.08.2008 16:00:35)
Sanoinko mä JL, että sä olisit vetäny viinaa ja/tai sen takia haluisit bileet perjantaiks?

En todella - ja jos mistään sait sen käsityksen, niin pyydän vilpittömästi anteeksi. En ole ainakaan sitä tarkoittanut.

Sähän sanoit olevas sunnuntaina töissä, minkä mä oon moneen kertaan todennu.
Ukko
25.08.2008 16:11:31

....öh, mistäs tässä nyt taas tapeltiinkaan ?
COVS jäsen nro 6
KoskPaavo
25.08.2008 16:30:50
Onkos niitä pikkujouluja välttämätöntä pitää ollenkaan,tai pidetään maailman ensimmäiset nettipikkujoulut .
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
jon lord
25.08.2008 16:38:12
Onkos niitä pikkujouluja välttämätöntä pitää ollenkaan,tai pidetään maailman ensimmäiset nettipikkujoulut .

Joo, jokainen ruudun äärestä, hyvä idea.
COVS jäsen N.o 3
jjussila
25.08.2008 16:40:44

Jeah, mäkin voisin vetää "mukaviinaa" vissylasi kourassa....
..ei helev...olisko noin?.....
Ukko
25.08.2008 17:59:38

Mä ny joskus jossain ihan miälelläni tapaisin porukkaa livenäkin... viinan kanssa tai ilman. En ny kumminkaan osaa vannoa, että määrättynä päivänä pääsisin paikalle. Se ny on aina kiinni vähän muustakin ko omasta halusta. Ei viinanotosta, ei pyhästä tai arjesta. Tyäesteitä tulee ja ne on hoidettava. Perhe- esteitä tulee ja ne on parempi hoitaa. Tommottet miitit on kumminkin viime minuuttiin asti vapaaehtoisia. Valitettavasti väistyvätten muiden asioiden edeltä, vaikka olisivatten kuinka mukavia.

Näihää tuo mennöö. Viinaksien kaa ny tiätty mialuusti ko eihän teittii selvihinpäittee kummanneskaan kestä ja tiätty toistepäenkii (kirjoitettu Paice60 kielellä).
COVS jäsen nro 6
baron
25.08.2008 18:36:04 (muokattu 25.08.2008 18:37:46)

Näihää tuo mennöö. Viinaksien kaa ny tiätty mialuusti ko eihän teittii selvihinpäittee kummanneskaan kestä ja tiätty toistepäenkii (kirjoitettu Paice60 kielellä).

Raittiuspikkujoulut?
Alunperinhän miitin ajankohta valittiin niin että omat pikkujoulukeikat takana ja monilla oli tammikuun alku hiljaista.
Niin ainakin mulla on ollut joka vuosi heti uudenvuoden jälkeen.

Edit: Mä oon joskus yrittänyt järjestää miittejä johon ahkerasti keikkailevilla proilla olisi mahdollisuus tulla eikä onnistu, kyllä niille miittipäiväksi tulee maanantaikeikkakin.
isojussi
25.08.2008 18:40:01 (muokattu 25.08.2008 18:47:36)
Toi on muuten semmonen ajankohta, että - jos nyt keikat halutaan huomioida - loppiainen aiheuttaa ihan arkikeikkojakin. Riippuen päivämäärästä.
rintapek
25.08.2008 18:42:18

Näihää tuo mennöö. Viinaksien kaa ny tiätty mialuusti ko eihän teittii selvihinpäittee kummanneskaan kestä ja tiätty toistepäenki

Mua ny ei kukaan kestä edes selvimpäin. Jos tuun paikalle, ni olkaa kestävinänne.
One kind of music only - the good kind
Ukko
25.08.2008 21:03:59

Mua ny ei kukaan kestä edes selvimpäin. Jos tuun paikalle, ni olkaa kestävinänne.

Ja jos ei kestetä niin revetään.....HAHAHAHAH !
COVS jäsen nro 6
Ukko
25.08.2008 21:05:16

Raittiuspikkujoulut?.

Siinäpä pervo ajatus :)
COVS jäsen nro 6
EP
25.08.2008 21:07:35
Raittiuspikkujoulut..

Luin, että "Raittiuspuliukot"! HiiiiiiiHaaaaaaa!! :D
rintapek
25.08.2008 21:15:34

Ja jos ei kestetä niin revetään.....HAHAHAHAH !

Naura, ko viälä voit... niin teen minäkin...
One kind of music only - the good kind
paice60
25.08.2008 21:58:20
Ihan simppelisti sanoen, joillakin on työasiat esteenä joinain päivinä ja joillain ei. Ja aina ei voi vaikuttaa duunikuvioihin ottamalla pekkas tai lomapäiviä ko. päiville. Niin se vaan menee. Ihan tyhmä ja ennenkin esille tullut kysymys, mikseivät ammattisoittajat voi myös ottaa lauantaille pekkas tai lomapäivää siinä kuin päivätyön tekijät maanantaille ? Kysyn minä vaan.

MIkä helvetti on pekkaspäivä? Mä en tiedä sitä vieläkään. Ei meillä ole sellaisia.
Vittu näitä hommia edelleenkin.
EP
25.08.2008 22:25:55
MIkä helvetti on pekkaspäivä? Mä en tiedä sitä vieläkään. Ei meillä ole sellaisia.

En tiiä määkään, mutta pakkaspäivän tiiän ..en tykkee!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)