Säätäjä 25.08.2008 00:46:52 | |
---|
Hey, joskus tosta tais olla täällä juttua jo aiemminkin, mut anyways, tarttisin jonkunlaisen boksin jolla jakaa skittasignaali tarvittaessa pariin-kolmeen vahvistimeen + linja koneelle. Mitä käytätte itse / mitä niitä on olemassa? En oo tota osastoa koskaan oikein seuraillut. Kriteerinä olis että ei heikentäisi signaalia missään vaiheessa, eli siis joku paremman luokan jutska olis hakusessa. Kiide. |
theguru_ 25.08.2008 07:21:02 (muokattu 25.08.2008 07:23:59) | |
---|
I switched my output cables around and now when
I turn the pan pot to the left, all the sound comes out of the right speaker. Is there a way I can save this as a preset? |
Fonisoul_ 25.08.2008 11:36:19 | |
---|
Soul with a capital "S"... |
Säätäjä 25.08.2008 13:42:17 | |
---|
JDV vois olla mulle aika passeli, onks kellään sellaista? Pitäis varmaan sit viel reamppipurkki hommaa noilta siihen lisäks. |
Raimo 25.08.2008 15:29:02 | |
---|
JDV vois olla mulle aika passeli, onks kellään sellaista? Pitäis varmaan sit viel reamppipurkki hommaa noilta siihen lisäks. JD7 hoitaa muistaakseni reamppauksen hyvin myös. Mulla oli se taannoin koekäytössä, hyvä peli oli... Saatan joku kaunis päivä sen hankkia omaksi jos taas ilmenee aktiivisempaa tarvetta. Nyt ei ole tullut äänitettyä massiivisäröjä pitkään aikaan, miksattua vaan... ;) womb.mixerman.net |
Mulle on tuttuja x-amppi, SGI, JDi, J48 ja kaikki on aika rocksolid kamaa. Osta pois jos ylimääräsiä hiluja löytyy lompakosta :) I switched my output cables around and now when
I turn the pan pot to the left, all the sound comes out of the right speaker. Is there a way I can save this as a preset? |