Aihe: Humppamuusikoiden pikkujoulut .. ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
isojussi
24.08.2008 22:03:15
Mä oon Ukko puhunut koko ajan SUNNUNTAISTA!!!
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
korgie
24.08.2008 22:23:52
Noni - ei paha, jos pitää mennä maanantaina töihin. Aina joku jatkopaikka tarvitsijoille löytyy.

Jeps, eli tosiaankin tuo sunnuntai voisi olla ihan toimiva, ja voisi pyrkiä siihen että oltaisiin siellä jo hyvissä ajoin iltapäivällä, niin jäisi sitten pitkä ilta aikaa soitella, ja ne joiden on ehdottomasti päästävä maanantaiaamuna töihin, ehtii vielä illansuussa ajella takaisin kotiin.

Ja tosiaankin, tuota vapaapäivä/lomapäivä/pekkanen-juttua tuossa nyt on jo väännetty moneen kertaan. Luulisi sen nyt olevan aika selvää, että keikkaluontoisessa työssä kun ei ole mitään palkallisia lomapäiviä ja pekkasia, niin jos ollaan perjantai/lauantai poissa keikalta, niin se on sitten palkatonta vapaata, plus sitten että jos bändi on kuitenkin keikalla, sinne pitäisi tuuraaja järjestää. Useimmilla kuitenkaan ne päivätyössä tehtävät hommat eivät ole läheskään niin tiukasti henkilöön ja ajankohtaan sidottuja kuin soittohommat.

Eli oma näkemykseni olisi se, että pidetään miitti sunnuntaina. Ne jotka saa maanantain järkättyä vapaaksi, voivat sitten jatkaa iltaa Tampereen yössä pidempäänkin.
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
korgie
24.08.2008 22:28:37
Korgielle plussaa - se on näämmäsen näitä harvoja "ei päätoimisia", jotka edes haluaa ymmärtää asian. Mulla on ihan samanlainen kokemus "oikeista" töistä.

Mä ehkä haluan ymmärtää asian osin siitäkin syystä, että vaikka mulla päivätyö onkin, on noi soittohommat mulle siitä huolimatta merkittävä tulonlähde, ei pelkästään harrastus. Kuitenkin noin kolmasosa leivästä tulee musiikkihommista.

Tottakai ne, joilla on oikeasti niin hyväpalkkainen päivätyö, että yksistään silläkin elelee herroiksi, varmasti suhtautuvat soittohommiin enempi harrastuspohjalta.
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
EP
24.08.2008 22:34:16 (muokattu 24.08.2008 22:34:41)
Mä ehkä haluan ymmärtää asian osin siitäkin syystä, että vaikka mulla päivätyö onkin, on noi soittohommat mulle siitä huolimatta merkittävä tulonlähde, ei pelkästään harrastus. Kuitenkin noin kolmasosa leivästä tulee musiikkihommista.

Tottakai ne, joilla on oikeasti niin hyväpalkkainen päivätyö, että yksistään silläkin elelee herroiksi, varmasti suhtautuvat soittohommiin enempi harrastuspohjalta.

Erittäin hyvin kiteytettynä tuossa "osa-aikaisen" ammattilaisen näkökulma.
jon lord
24.08.2008 23:05:17
Ne jotka saa maanantain järkättyä vapaaksi, voivat sitten jatkaa iltaa Tampereen yössä pidempäänkin.

Ja Sunnuntaina???? missä???? Pitäkää tunkkinne, Mulla on Sunnuntai yksi kiireisimpiä työpäiviä vuodessa riippumatta onko kirkonhommissa vai ei. Perjantai ei ole, mutta minulle se on ihan sama pidetäänkö vai ei, missä vai missä ihan helvetin tyhmää länkytystä vaan koko ajan. Sama pidetäänkö vaikka Maanantaina, ne tulee jotka tulee. Jollekin ei kuitenkaan koskaan sovi silloin kuin toiselle joten enemmistö kun päättää niin se on paras.
COVS jäsen N.o 3
EP
24.08.2008 23:10:59 (muokattu 24.08.2008 23:14:49)
Pidetään Perjantaista Sunnuntaihin asti! ..innokkaimmat voi olla paikalla kokoajan ja muut voi käydä välillä töissä tai vain pistäytyä jonain päivänä!
..järjestelykysymys hmm.. oikeastaan voitais perustaa oma ravintola ja soitella siellä vuoroin .. myös eri paikkakunnat voivat perustaa omia..

Jumalauta poja juu.. eripaikkakunnat voivat vaihdella esiintyjiä "Tanssimuusikoidenkapakka"! ..ei liimiksiä välistä vetämässä! :)
manjaana
25.08.2008 06:43:30 (muokattu 25.08.2008 06:47:25)
Ja Sunnuntaina???? missä???? Pitäkää tunkkinne, Mulla on Sunnuntai yksi kiireisimpiä työpäiviä vuodessa riippumatta onko kirkonhommissa vai ei. Perjantai ei ole, mutta minulle se on ihan sama pidetäänkö vai ei, missä vai missä ihan helvetin tyhmää länkytystä vaan koko ajan. Sama pidetäänkö vaikka Maanantaina, ne tulee jotka tulee. Jollekin ei kuitenkaan koskaan sovi silloin kuin toiselle joten enemmistö kun päättää niin se on paras.

Täysin samaa mieltä, yleensä ne vaan saa sanansa läpi, jotka koviten länkyttää niinkuin nytkin.
-Sama pää-
isojussi
25.08.2008 08:13:58
"Länkyttää"... Hienosti sanottu siitä, että teidän kanssanne, Loorti ja Manjis eri mieltä oleva yrittää perustelee kantansa. Asennetta!

Muutenkin, kuin suremalla, että itselle on huono päivä.

Tähän mennessä yksi on ilmoittanut olevansa myös sunnuntai-iltana töissä, kun sen sijaan perjantai-iltana töissä on moni.

Mä olen kovasti yrittänyt perustella sunnuntaiehtoota sillä, että mahdollisimman moni pääsisi paikalle. Vielä kun otetaan huomioon Mansen kohtuulliset kulkuyhteydet, pääsee sieltä melkein mihin päin Suomea tahansa sunnuntai-maanantai-yön puitteissa kokolailla ihmisten aikoihin kotiinkin.

Mutta länkytän nyt sitten minäkin: Voit Manjis olla ihan varma, että mä en tule ottamaan palkatonta vapaata saadakseni säestää kenenkään humalaisen humppaamista.
isojussi
25.08.2008 11:15:37
Yhteenveto tähänastisesta:

Korgie - sunnuntai
Laulaja - ihan sama
Manjaana - perjantai
Ellipellinen - koska vaan
Isojussi - sunnuntai
Ukko - perjantai??
Baron - koska vaan, jos on kivaa
Timi - ??
häläppääjä - sunnuntai?
Uruttaja - sunnuntai
mack the knife - ei perjantai
paice60 - kaikki käy
jon lord - ei sunnuntai
Kuhilas - ??
Martso - ??
v_m_kangas - sunnuntai
JK - ei uskalla tulla
jjsound - ??
Wiitala - pääsee vasta toukokuussa
tiina62 - kaikki käy (sunnuntai vapaa)
rintapek - pe/la??
jykke65 - paicen ja mun pitää olla paikalla. = sunnuntai?
jape2 - ??

Tässä ekan postauksen järjestyksessä ketjuun kirjoittaneet ja - sikäli kun ymmärsin - heidän kantasa viikonpäivään.

- 3 kpl perjantain puolesta (kaks kyssärillä)
- 6 kpl sunnuntain puolesta (myös kaks kyssärillä)
- Mäkki on duunissa perjataina
- jon lord sunnuntaina (siis iltaa myöten??)
- 5 kpl kaikki käy
- 6 joista ei ota selvää.

Kun enemmistön kantaa kerran kysyttiin.
Martso
25.08.2008 11:16:44
Mä nyt en ole joka tapauksessa tulossa.
omarklah
25.08.2008 11:26:28

Mä nyt en ole joka tapauksessa tulossa.

Väliin ajattelin jättää minäkin - onhan noita muitakin pikkujouluja...
...entässitte?
isojussi
25.08.2008 11:28:40
Ok - harmi, että ette - listasin tohon vaan kaikki postaajat.
manjaana
25.08.2008 11:53:22
"Länkyttää"... Hienosti sanottu siitä, että teidän kanssanne, Loorti ja Manjis eri mieltä oleva yrittää perustelee kantansa. Asennetta!

Johan sinä haukuit kaikki alkoholisteiksi ja minut itsekkääksi eilen, kun yhden päivän nimesin. Että katsoa voit itse nyt peiliin siellä noiden asenteiden kanssa!

Olet nyt tämänkin miitin alusta asti torpeedoinut tuolla vittuilulla muille, joten voisit olla mies sanojes takana ja järjestää tän miitin haluamallasi tavalla tai pitää hiljalleen jo turpasi kiinni, kun juuri koskaan et paikalle edes luitasi tuo.

Ugh, olen länkyttänyt..
-Sama pää-
manjaana
25.08.2008 11:55:52
Mutta länkytän nyt sitten minäkin: Voit Manjis olla ihan varma, että mä en tule ottamaan palkatonta vapaata saadakseni säestää kenenkään humalaisen humppaamista.

Oletat kuitenkin, että muiden pitää noin tehdä?
-Sama pää-
manjaana
25.08.2008 12:07:05
Väliin ajattelin jättää minäkin - onhan noita muitakin pikkujouluja...

Samoin....
-Sama pää-
isojussi
25.08.2008 12:41:58
Johan sinä haukuit kaikki alkoholisteiksi ja minut itsekkääksi eilen, kun yhden päivän nimesin. Että katsoa voit itse nyt peiliin siellä noiden asenteiden kanssa!

Minusta on kornia, että jos on on päivä, jolloin YHTÄ lukuunottamatta kaikki on vapaalla ilman järjestelyjä, ei sitä voida käyttää, kun sä et sit pysty menemään omien sanojesi mukaan seuraavan päivänä töihin.

Etkö pysty pitämään hauskaa parin kaljan tai ihan vaikka limpparin voimalla?

Tilaa saatana bändi, jos haluut keikkamuusikot työpäivänä säestämään juhlimistas.

Olet nyt tämänkin miitin alusta asti torpeedoinut tuolla vittuilulla muille, joten voisit olla mies sanojes takana ja järjestää tän miitin haluamallasi tavalla tai pitää hiljalleen jo turpasi kiinni, kun juuri koskaan et paikalle edes luitasi tuo.

Ugh, olen länkyttänyt..

Oletat kuitenkin, että muiden pitää noin tehdä?

Voi helevetin kuustoista - en paremmin sano.

Miten voi olla vaikeeta ymmärtää, että mä haluisin tapatuman SUNNUNTAILLE.

Mun peruste: Tapaaminen sille päivälle, joka on mahdollisimman monelle vapaa.

Sun peruste: Tapaaminen keikkamuusikoiden työpäivälle, ettei päivätyöläisten tarvitse olla seuraavana päivänä pois, kun väsyttää.

Ok - oon vaan kerran ollut Lammilla - ja silloinkin selvin päin (anteeksi). Ai niin: Oli muuten tosi kivaa ja toin samalla pa:n ja valotkin.

Tästä on joka vuosi sama märinä - mä oon se paska, kun haluun tapaamisen muulle, kuin keikamuusikoiden työpäivälle. Ei nää mulle NIIN tärkeitä juttuja oo.

Minä jätän nää bileet väliin, että saat(te) rauhassa bailata niin kun haluutte - muita huomioon ottamatta.

Sähän voit nyt vanhana konkarina kerrankin osallistua järjestelyihin ja muihin, muutenkin, kuin syömällä juomalla ja hyppimällä.

Anteeksi postaukseni varsin karu sävy kaikilta muilta, mutta reunat ne on munkin kupissani.
manjaana
25.08.2008 13:17:37
Minusta on kornia, että jos on on päivä, jolloin YHTÄ lukuunottamatta kaikki on vapaalla ilman järjestelyjä, ei sitä voida käyttää, kun sä et sit pysty menemään omien sanojesi mukaan seuraavan päivänä töihin.

Etkö pysty pitämään hauskaa parin kaljan tai ihan vaikka limpparin voimalla?

Tilaa saatana bändi, jos haluut keikkamuusikot työpäivänä säestämään juhlimistas.

Voi helevetin kuustoista - en paremmin sano.

Miten voi olla vaikeeta ymmärtää, että mä haluisin tapatuman SUNNUNTAILLE.

Mun peruste: Tapaaminen sille päivälle, joka on mahdollisimman monelle vapaa.

Sun peruste: Tapaaminen keikkamuusikoiden työpäivälle, ettei päivätyöläisten tarvitse olla seuraavana päivänä pois, kun väsyttää.

Ok - oon vaan kerran ollut Lammilla - ja silloinkin selvin päin (anteeksi). Ai niin: Oli muuten tosi kivaa ja toin samalla pa:n ja valotkin.

Tästä on joka vuosi sama märinä - mä oon se paska, kun haluun tapaamisen muulle, kuin keikamuusikoiden työpäivälle. Ei nää mulle NIIN tärkeitä juttuja oo.

Minä jätän nää bileet väliin, että saat(te) rauhassa bailata niin kun haluutte - muita huomioon ottamatta.

Sähän voit nyt vanhana konkarina kerrankin osallistua järjestelyihin ja muihin, muutenkin, kuin syömällä juomalla ja hyppimällä.

Anteeksi postaukseni varsin karu sävy kaikilta muilta, mutta reunat ne on munkin kupissani.

Taidat luulla olevasi oikeassa, mutta tällä kertaa meni syteen nuo sun arvailut, valitan.
-Sama pää-
tiina62
25.08.2008 13:43:29
Mä taian länkyttää itseni vähemmän riitaisaan porukkaan.
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
manjaana
25.08.2008 13:48:56
Oikeassa - väärässä missä?

- Yksi on töissä sunnuntaina
- Kaikilla muilla sunnuntai on vapaa
- Mä haluun, että kenenkään ei tarvitsisi ottaa vapaata tapahtumapäivälle
- Sä haluut, että tapahtumapäivä edeltää päivätyöläisten vapaapäivää, koska et pääse seuraavan päivänä töihin koska ...???
- Mä toin Lammille PA:n, valot ja vielä yhden soittajankin, mistä kiitos hänelle, sillä niin fiksun kaverin kanssa on mukavampi ajella.
- Sä et oo pannu tikkua ristiin yksienkään kokoontumisien järjestelyihin.
- Tähän ketjuun kirjoittaneista niillä, joille päivällä on väliä selkeä enemmistö kannattaa sunnuntaita.

Mikä noista on arvailuja? Pelkkiä faktoja.

Minun osalta olet väärässä, luulen edelleen tietäväni omat asiani ja tekemiseni paremmin kuin sinä.
-Sama pää-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)