Aihe: Fallout- pelisarja
1 2 3 4 530 31 32 33 3466 67 68 69 70
wrshredder
20.07.2008 14:25:19
Yksi asia mikä alkoi nakertamaan tuossa demoamis videossa on ,kun pelaaja saapuu ison sillan vieressä olevalle tielle (jonka päässä on robotti) niin tuo kyseinen robotti ilmestyy kuvaan yhtäkkiä. Mikä taas tarkoittaa sitä että pelissä oleva vihollisten piirtoetäisyys (konsolit) ei ole paras mahdollinen joka taas karsii strategista liikkumista aika paljon..
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 href="http://maihinnousu.net/a/?artist_id=262"
Torniojaws
20.07.2008 15:49:27

Ota huomioon, että tuo on konsoliversiosta tuo kuvamateriaali. PC:llä on taatusti kaikki graafiset asetukset säädettävissä Oblivionin tyyliin.
Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 12 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla.
Dunga
20.07.2008 15:55:57
Kyllä tää täytyy PC:lle hommata vaikka xboksi löytyykin. Ohjaus on mukavampaa ja modeja tulee olemaan rutkasti.
With my reputation... what were they thinking of?
wrshredder
20.07.2008 16:12:22 (muokattu 20.07.2008 16:13:57)
Ota huomioon, että tuo on konsoliversiosta tuo kuvamateriaali. PC:llä on taatusti kaikki graafiset asetukset säädettävissä Oblivionin tyyliin.

Niinhän minä sanoinkin edellisessä postauksessani.

Modien takia voisi ehkä hankkia pc:lle joskus, vaikken pc pelaaja olekkaan enkä modeista mitään tiedä. Mutta ei ne moditkaan päivässä varmasti ilmesty joten ensin ostan boksille ja sitten tulevaisuudessa kun on tehokkaampi läppärikin niin voin ostaa sille myös sitten kun on kimppu hauskoja modeja mukana. Ja korjauksia joihinkin vääryyksiin joita peliin on päässyt..
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 href="http://maihinnousu.net/a/?artist_id=262"
Ed_Guy
20.07.2008 16:22:37
Mitenkähän muuten sitten käynee kun joku tosiaan tekee sen childkiller -modin?
Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten.
Rumpukapulat
20.07.2008 20:23:37

Mitenkähän muuten sitten käynee kun joku tosiaan tekee sen childkiller -modin?

Kaikilla on kivempaa.
Ed_Guy
20.07.2008 22:20:50
Kaikilla on kivempaa.

No juum, mutta kukkahattutädeillä saattaa olla asiaa... pitää hommata siis sen verran aikaisin että ne lapset on mukana.
Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten.
Manuel Pyrhullo
20.07.2008 22:26:37
Minusta tuntuu että yhtä tämän sivuston käyttäjistä kiinnostaa lasten virtuaalinen murhaaminen vähän liikaa...
Ed_Guy
20.07.2008 22:29:14 (muokattu 20.07.2008 22:30:44)
Minusta tuntuu että yhtä tämän sivuston käyttäjistä kiinnostaa lasten virtuaalinen murhaaminen vähän liikaa...

Noku siinä pitää olla se valinnanvapaus...

E. Enhän minä ykkösessä ja kakkosessakaan niitä teurastanut. Tykkään olla hyvis.
Lauri
21.07.2008 02:32:30

Ihan paska pelihän tosta Fallout kolmosesta näyttäis tulevan.
koera
24.08.2008 20:44:07
Enpä ole koskaan mitään peliä näin kovasti odottanut.
I'm on seafood diet: I see food, I eat it.
koera
25.08.2008 15:22:03 (muokattu 25.08.2008 15:22:18)
Valmistaudu pettymään.

Oblivion oli mielestäni ehkäpä parasta, mitä on pelimaailmassa ikinä tapahtunut. Tulevassa Falloutissa tuntuu olevan merkittäviä yhteneväisyyksiä Oblivionin kanssa, ja pelin miljöökin on triljardi kertaa kiinnostavampi, kuin perus fantasiaympäristö. Siksipä luulenkin olevani aikalailla mehuissani vielä sillonkin, kun itse peliin pääsen käsiksi.
I'm on seafood diet: I see food, I eat it.
wrshredder
25.08.2008 21:50:50
Oblivion oli mielestäni ehkäpä parasta, mitä on pelimaailmassa ikinä tapahtunut. Tulevassa Falloutissa tuntuu olevan merkittäviä yhteneväisyyksiä Oblivionin kanssa, ja pelin miljöökin on triljardi kertaa kiinnostavampi, kuin perus fantasiaympäristö. Siksipä luulenkin olevani aikalailla mehuissani vielä sillonkin, kun itse peliin pääsen käsiksi.

Komppi. Vaikka veikkaan että peli ei ole ihan fanaattisimman hypetyksen arvoinen, uskon että pelimaailmassa seikkailu on todella viihdyttävää.
Mako
25.08.2008 21:58:19 (muokattu 26.08.2008 10:56:46)

Voi että minäkin sitten odotan F3:a.

Melkein saman verran kuin PS3:ani, takuuhuollosta nimittäin. Meni lukupää tai joku paskaksi. Oma pääkin kohta menossa.

Oblivionia ja Falloutteja molempia kun fanittaa niin tämän julkaisun täytyy olla jotain ältsyn hienoa. Kuukausi vielä odoteltavaa..

Ed: tosiaan niin, lokakuun lopullahan se vasta oli tulossa.
"Think MacGyver, think!" -MacGyver
wrshredder
26.08.2008 00:01:01
Voi että minäkin sitten odotan F3:a.

Melkein saman verran kuin PS3:ani, takuuhuollosta nimittäin. Meni lukupää tai joku paskaksi. Oma pääkin kohta menossa.

Oblivionia ja Falloutteja molempia kun fanittaa niin tämän julkaisun täytyy olla jotain ältsyn hienoa. Kuukausi vielä odoteltavaa..

En haluaisi pilata odotustasi mutta Falloutin ilmestymiseen on itseasiassa 2 kuukautta aikaa.. =P
Klem
26.08.2008 00:09:08 (muokattu 26.08.2008 00:09:23)
Tehtiin just fallout henkinen lyhytelokuva jonka traileri olisi katsottavissa ihan youtubessa. Traileri julkaistiin juuri tänään. Ei ole tarkoitus spammatta, mutta olen niin mega fallout fani ja pakko nyt mainostaa tätä omaa pätkää :)

http://www.youtube.com/watch?v=ixovdLVlhMI
hilloviiva
27.08.2008 18:36:22
Joo diggaan tästä pelistä, ostin joku vuotta sit stokkalta 5 egel Fallout 2:n. Nyt oon kyl niin perkeleen hukas, muistan kyl et oon pläigänny tätä joskus tai ainakin kattonu ku joku pelaa tai sit se oli ykkönen. Mutta siis koteloon tulee kokoajan ja rottaa tulee kuritettuu ku pieni sika.

Peli koukuttaa just tolla valinnan vapaudelle, mut jumalauta pinna menee noin 20 minsan välein! Tosi rentouttavaa, niiq yleensäkin toi mun tiedikka pelamiinen!! Jjeijj!!
Human nature. I do something nice for you, you do something nice for me, like not kill me. Next thing you know, we're friends. MacGyver
Artzi
28.08.2008 12:49:54
Peli koukuttaa just tolla valinnan vapaudelle, mut jumalauta pinna menee noin 20 minsan välein! Tosi rentouttavaa, niiq yleensäkin toi mun tiedikka pelamiinen!! Jjeijj!!

Varsinkin just siinä ku aloitat pelin ja yrität potkia jotain pientä maaoravaa sillä 40% osumistsäänssillä niin päästä katkee verisuonia, kirosanat kaikuvat parantolan käytävillä ja näppikset lentelee muuttolintujen tavoin kun et osu kertaakaan tuhannesta potkusta ja se pieni fuken rotta crittaa sua joka iskulla.

Täytyneepä pistää F2 asennellen restoration projectilla ja hakata se läpi ennen ku pääsee hylkäämään elämän, olympiakullat ja m.netin fallout 3:n takia.
Ain't running from no one, got no one left behind. There's a million miles ahead of me, but I'm running out of time.
Torniojaws
28.08.2008 15:15:51

En haluaisi pilata odotustasi mutta Falloutin ilmestymiseen on itseasiassa 2 kuukautta aikaa.. =P

Amazon UK:ssa, josta ennakkotilasin tuossa kesällä, on ilmoitettu julkaisupäiväksi lokakuun 3. päivä:

http://www.amazon.co.uk/Fallout-3-U … games&qid=1219925663&sr=8-1
Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 11,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)