Aihe: Humppamuusikoiden pikkujoulut .. ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Tankero
22.08.2008 12:02:31 (muokattu 22.08.2008 12:02:47)
Jos siellä tapellaan niin mä tuun samantien. Saanko lyödä ekana?

Tappeluhan alkaa vasta siitä, kun toinen lyö takaisin.
Humppajyrä
isojussi
22.08.2008 12:45:29 (muokattu 22.08.2008 12:45:44)
Noniin, eli kun katotaan semmonen päivä joka Jussille sopii, tekniikkapuolikin on hanskassa. Eli oisko se sit se sunnuntai ? :)

Eiköhän tohon ollu jo inokkaita järjestäjiä. Hoitakoon ne ny tän. Mä suunnittelen niitä arkibileitä tohon talolle.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
jykke65
23.08.2008 00:47:31

Pikaisella silmäyksellä ei osunut silmiin viestiketjua, jossa olisi jo suunniteltu tulevan talven pikkujoulujameja, eli ilmeisesti ei ole vielä suunniteltu. Tai jos on, laittakaa toki linkki asiaanliittyvään viestiketjuun, kun en semmoista itse huomannut..

Eli, ajatuksia, ideoita, ehdotuksia päivämääräksi .. ?

Minoon mukana!! Ja jos ootte mukavia niin saatan tuoda PA:t mukanani! Sillä ehdolla että Paice ja Iso J on paikalla =) Paicen tiedän mut J on jääny tapaamatta.....
En se mää ollu.....?!?
manjaana
24.08.2008 16:07:40
Laitelkaahan nyt niitä ehdotuksia tänne, siis päivää ajan takaa. Että sais jonkun talvilomapäivän anottua siihen.. 2.1 ei välttis ole hyvä, monet koulut on vielä kiinni ja porukat lomailee jossakin vielä silloin, vai??

Toinen mikä kävi mielessä, että jos päädytään siihen sunnuntaihin, niin onko Plevna silloin auki ja jos niin meneekö kiinni miten aikaisin. Yritin sivulta katsoa, vaan en löytänyt 8(

Itse annan äänen sille 9.1 perjantaille.
-Sama pää-
isojussi
24.08.2008 16:28:55
Laitelkaahan nyt niitä ehdotuksia tänne, siis päivää ajan takaa. Että sais jonkun talvilomapäivän anottua siihen.. 2.1 ei välttis ole hyvä, monet koulut on vielä kiinni ja porukat lomailee jossakin vielä silloin, vai??

Hyvä huomio - saattaa meidänkin perhe olla reissussa tuolloin.

Toinen mikä kävi mielessä, että jos päädytään siihen sunnuntaihin, niin onko Plevna silloin auki ja jos niin meneekö kiinni miten aikaisin.

No johan olis kumma ruokaravintola, jos olis pyhänä kiinni. Sehän olis vaan hyvä, jos menis sunnuntaina ajoissa kiinni, pääsis päivätyöläisetkin sitten ajoissa maanantaina töihin..

Itsekkäästi annan äänen sille 9.1 perjantaille.

Mä taas haluun, ettei kukaan joudu olemaan töistä pois ton takia, joten että saataisiin soittolauteille mahdollisimman suuri edustus, kannatan sunnuntaipäivää ja aloitusta jo vaikka kohtuuajoissa. klo 16?
isojussi
24.08.2008 16:38:06 (muokattu 24.08.2008 16:38:29)
Lisäkysymys galluppiin: Kuin moni päivätyöläinen jättäisi bileet ehdottomasti väliin, jos joutuu illanvietossaan ottamaan huomioon seuraavan työaamun?

Eli ei perseitä vaan vain parit bisset ja bileet loppuu vaikka jo puolilta öin?

Sama tilannehan se kumminkin on keikkaesoilla plus että on otettava joka tapauksessa mahdollinen palkaton vapaa, vaikka jois vaan jahvaa.
EP
24.08.2008 16:48:33
Lopettakaa nyt helevetissä toi jauhaminen!
isojussi
24.08.2008 16:54:40 (muokattu 24.08.2008 16:55:57)
Lopettakaa nyt helevetissä toi jauhaminen!

Vastasin, kun kysyttiin. Mielestäni perustelut sunnuntaille on paremmat, kuin perjantaille - vai?

Vai oliko tähän Elli sun mielestä saatu joku päätös?
uruttaja
24.08.2008 16:59:58
Vastasin, kun kysyttiin. Mielestäni perustelut sunnuntaille on paremmat, kuin perjantaille - vai?

Kyllähän Jussi on tässä piirulla. Keikkapaavon tai-pirkon ainoat mahdolliset röpöttelypäivät on sunnuntai tai maanantai. Kun vielä tuuraajien saaminen on käytännössä mahdotonta, niin en ainakaan minä voi perua keikkaa hyvänkään asian puolesta. Tammikuu on ihan tukossa viikonloppujen osalta.
EP
24.08.2008 17:06:21
Kyllähän Jussi on tässä piirulla..

Kyllä, mut eikös sitä vois vaikka äänestää?
Päättäköön sittten kukin henk.koht.
A. juoko vai ei?
B. onko töissä vai vapaalla?
isojussi
24.08.2008 17:09:31 (muokattu 24.08.2008 17:09:52)
Eikös Elli ennen jokaista päätöstä / äänestys oo tapana käydä perusteltua keskustelua asiasta?
manjaana
24.08.2008 17:36:25 (muokattu 24.08.2008 17:37:16)

Vastaan vaikken Elli olekkaan, kai...

Ei ole päivää kiinni lyöty, siksi kai kysyin..

Perustelut sunnuntaille ihan hyvät, jos vaan paikka ja aika ondaa..
-Sama pää-
jape2
24.08.2008 19:14:09
Plevna menee su kiinni muistaakseni n.22.00.
Ei haittaa pienet pelliset!
EP
24.08.2008 19:21:44
Plevna menee su kiinni muistaakseni n.22.00.
Ei haittaa pienet pelliset!

Klo: 23.00
isojussi
24.08.2008 20:11:16 (muokattu 24.08.2008 20:13:45)
Klo: 23.00

Noni - ei paha, jos pitää mennä maanantaina töihin. Aina joku jatkopaikka tarvitsijoille löytyy.

E: Vaikka Pussycat - Jengi kun kuulemma on kyllästyny siihen, että stripparit hinkkaa itteensä siähen tankoon, niin Pussycattiin ollaan kuulemma ensimmäisenä maailmassa asentamassa eritasonojapuita.
baron
24.08.2008 20:57:57

Jonkinverran tilaisuuksia järjestäneenä voin sanoa että meitä on kahden kerroksen väkeä:
1. Jengi joka tulee milloin tahansa mihin tahansa
2. Jengi, joka on hirveän vaativaa ajankohdan ja paikan suhteen eikä tule kummiskaan.
EP
24.08.2008 21:06:46
Jonkinverran tilaisuuksia järjestäneenä voin sanoa että meitä on kahden kerroksen väkeä:
2. Jengi, joka on hirveän vaativaa ajankohdan ja paikan suhteen eikä tule kummiskaan.

Kuulun tuohon ekaan kohtaan! ..lisäyksenä vain: jos huvittaa!
manjaana
24.08.2008 21:22:32

Vähän kuin mä sitten, itsekäs ajatusteni kanssa. Saattaa jäädä nää jamit väliin jos sunnuntai napsahtaa, se ollut Lammille sopiva päivä, kun ei tarvii kuin olla ja nauttia yhdes paikassa.
-Sama pää-
Ukko
24.08.2008 21:54:16

Selitätkö sen eron sit viä tyhmälle (=minä). Miksi Lammille voi tulla sunnuntaina, mutta Plevnaan ei? En tod vittuile, vaan en oikeesti ymmärrä tätä.

Ihan simppelisti sanoen, joillakin on työasiat esteenä joinain päivinä ja joillain ei. Ja aina ei voi vaikuttaa duunikuvioihin ottamalla pekkas tai lomapäiviä ko. päiville. Niin se vaan menee. Ihan tyhmä ja ennenkin esille tullut kysymys, mikseivät ammattisoittajat voi myös ottaa lauantaille pekkas tai lomapäivää siinä kuin päivätyön tekijät maanantaille ? Kysyn minä vaan.
COVS jäsen nro 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)