Aihe: Sanoitus ja kysymys kumpi versio voisi toimia? 1 | |
---|---|
![]() 23.08.2008 11:01:37 | |
Kirjoittelin tämän viimeviikolla ja ajattelin tämän Punk/ Rock/ Hard Rock??) ja kysymys kumpi versio parempi, Ilman sanaa Zero vai se mukana? 1) HETKENLAPSET Zero (17.8.08) Paiskitaan töitä laitetaan hihat heilumaan kiristetään vöitä, jotta sä jaksat juosta liikkuvalla matolla mitä kukakin tarvitsee sä päätät itse niin sä ja sun kaverit luulee sä päätät päättömiä ajatuksia ota (nyt jostain) langan päästä kiinni tai hyppää kuumailmapalloon sun kalloon on tautoitu totuus Zero nollasta mitätön pyrkii irtoamaan (nollasta nolla pyrkii eroon) kuumailmapallo nousee ilmaan katoaa pilvenpiirtäjien sekaan sä lennät kohti vapautta siihen tarvitaan siiven mitta tuhansia kilometrejä nollasta mitätön pyrkii irtoamaan (nollasta nolla pyrkii eroon) kuumailmapallo nousee ilmaan katoaa pilvenpiirtäjien sekaan sun kasvot on liidunvalkeat kun ne liitää pilvien seassa mä erotan hädin tuskin suun persoonaa mun piirteistä tai hyppää kuumailmapalloon sun kalloon on tatuoitu totuus Zero nollasta mitätön pyrkii irtomaan (nollasta nolla pyrkii eroon) kuumailmapallo nousee ilmaan katoaa pilvenpiirtäjien sekaan 2) HETKENLAPSET (17.8.08) Paiskitaan töitä laitetaan hihat heilumaan kiristetään vöitä, jotta sä jaksat juosta liikkuvalla matolla mitä kukakin tarvitsee sä päätät itse niin sä ja sun kaverit luulee sä päätät päättömiä ajatuksia ota (nyt jostain) langan päästä kiinni tai hyppää kuumailmapalloon sun kalloon on tautoitu totuus nollasta mitätön pyrkii irtoamaan (nollasta nolla pyrkii eroon) kuumailmapallo nousee ilmaan katoaa pilvenpiirtäjien sekaan sä lennät kohti vapautta siihen tarvitaan siiven mitta tuhansia kilometrejä nollasta mitätön pyrkii irtoamaan (nollasta nolla pyrkii eroon) kuumailmapallo nousee ilmaan katoaa pilvenpiirtäjien sekaan sun kasvot on liidunvalkeat kun ne liitää pilvien seassa mä erotan hädin tuskin suun persoonaa mun piirteistä tai hyppää kuumailmapalloon sun kalloon on tatuoitu totuus nollasta mitätön pyrkii irtomaan (nollasta nolla pyrkii eroon) kuumailmapallo nousee ilmaan katoaa pilvenpiirtäjien sekaan MR | |
![]() 24.08.2008 21:28:51 | |
Kumpikin. Sanoitus on kirjoittajan teksti, jota täytyy kunnioittaa. Esimerkiksi näytelmää esityskuntoon saatettaessa kirjoittajan tekstiä ei saa muuttaa, vaikka näyttelijästä itsestään tuntuisi joku muu lause paremmalta tai helpommalta. -ar- Aika elää - Aika kiitää -Aika nähdä | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)