tommiot 25.02.2006 19:32:10 (muokattu 25.02.2006 19:32:33) | |
---|
Kyllä sillä non-AANJ:llä pärjää myös. Mulla on tuo RG Custom, enkä ole paremmalla kitaralla vielä soittanut, niin eihän sitä tuon kaulaliitoksen takia voinut hylätä :) EDIT: Tosin olen kai lapiokäsi |
LO 28.02.2006 14:37:04 (muokattu 28.02.2006 14:38:31) | |
---|
Vielä vähän lisää kysymyksiä:) Paljonkohan käytetystä 7VWH:sta kannattaa maksaa? Jemsitella on kyllä ohjehinnat muttei taida täällä Pohjolassa ihan pitää paikkaansa. Varmaan vähän kalliimpi kun Jemsiten hinnat? Olisiko 1400e ok? Ottaen huomioon, että mikään pakko mun ei ole nyt just sitä Jemiä saada. Ebay:tä sun muita kun en seuraile joten ei ole senkään puolesta käytettyjen hinnat tuttuja. Testaamatta en nimittäin kitaraa osta. |
kanka 28.02.2006 15:36:32 | |
---|
Paljonkohan käytetystä 7VWH:sta kannattaa maksaa? Jemsitella on kyllä ohjehinnat muttei taida täällä Pohjolassa ihan pitää paikkaansa. Varmaan vähän kalliimpi kun Jemsiten hinnat? Olisiko 1400e ok? En noista suositushinnoista tiedä, mutta omastani en ainakaan tuolla hintaa luopuisi..:) Mutta kaipa se sopiva hinta siinä 1400-1700e, kunnosta tietysti riippuen. |
Mrezzye 28.02.2006 18:41:00 | |
---|
En noista suositushinnoista tiedä, mutta omastani en ainakaan tuolla hintaa luopuisi..:) Mutta kaipa se sopiva hinta siinä 1400-1700e, kunnosta tietysti riippuen. Noh... 1700€:a en maksaisi kyllä varmaan missään tilanteessa, jos kyseessä ei olisi täysin minttikuntoinen kitara ja kotelo. Enkä varmaan sittenkään. 7VWH kun on kaikkein yleisimpiä JEM-malleja ja ihan varmasti saisi huokeammallakin sellaisen. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
oiva tumpeloinen 28.02.2006 18:43:57 | |
---|
Noh... 1700€:a en maksaisi kyllä varmaan missään tilanteessa, jos kyseessä ei olisi täysin minttikuntoinen kitara ja kotelo. Enkä varmaan sittenkään. 7VWH kun on kaikkein yleisimpiä JEM-malleja ja ihan varmasti saisi huokeammallakin sellaisen. Eipä kyllä tosiaan kannattaisi maksaa 1700 euroa käytetystä valkoseiskasta, kun uuden saa Belgiasta kotiinkannettuna alta 2k euron. Tuo 1400 rupeaa mun mielestä olemaan aika kattohinta noille, mieluusti soisin kitaran olevan vielä todella hyvässä iskussa ja eben-otelaudalla varustettu. |
LO 28.02.2006 19:03:32 (muokattu 28.02.2006 19:04:31) | |
---|
Ahaa, ok. Eikun tuolla torilla on yksi 7VWH myynnissä hintaan 1600e ja jos nyt taloudellinen tilanne tästä kohenee niin voisin harkita sen ostamista. Edellyttäen tietenkin että hinta laskee reilusti. Jos päätän lähteä testaamaan niin sittenhän sen näkee. Saa nähdä, jos kitara on < 2002 ja hyvässä kunnossa niin kaipa siitä 1200-1300e voisi tarjota. Pitää vaan päästä ensin eroon toisesta Ibasta, mielummin 550:stä. Taitaa olla vähän pattitilanne. 7VWH:n omistajat sanovat etteivät niin halvalla soittimestaan luovu ja ostajat sanovat että 1400e on yläräja. Noh, arvohan on vain suhteellinen. Jos joku pitä soitintaan niin arvokkaana niin mikäs siinä, hieno juttu että on niinkin hyvä yksilö löytynyt. Ihmetyttää vaan noi hinnat, toisaalta - ei se ole tyhmä joka pyytä vaan tyhmä joka maksaa:) |
Mrezzye 28.02.2006 19:22:33 | |
---|
Eipä kyllä tosiaan kannattaisi maksaa 1700 euroa käytetystä valkoseiskasta, kun uuden saa Belgiasta kotiinkannettuna alta 2k euron. No eipä kyllä sitten noin suurta summaa missään tapauksessa. 70% uuden hinnasta on aika passeli hinta hyväkuntoiselle käytetylle (lähes kamalle kuin kamalle pätevä nyrkkisääntö), jos kyseessä ei sitten ole jokin harvinaisuus. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
|
oiva tumpeloinen 28.02.2006 19:48:10 | |
---|
No eipä kyllä sitten noin suurta summaa missään tapauksessa. 70% uuden hinnasta on aika passeli hinta hyväkuntoiselle käytetylle (lähes kamalle kuin kamalle pätevä nyrkkisääntö), jos kyseessä ei sitten ole jokin harvinaisuus. Onpa sielläkin näköjään hinnat noussut, mutta vielä jää juuri altaq parin tonnin hinta: 1986,95 euroa yhteensä. :) Ja tuosta vielä linkki perään: http://shop.guitarbargains.com/stor … n=shop:D5F3A385059162D011vIv406BDA1 |
Mrezzye 28.02.2006 21:28:46 | |
---|
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
|
kanka 28.02.2006 21:37:40 (muokattu 28.02.2006 21:41:34) | |
---|
70% uuden hinnasta on aika passeli hinta hyväkuntoiselle käytetylle (lähes kamalle kuin kamalle pätevä nyrkkisääntö), jos kyseessä ei sitten ole jokin harvinaisuus. Jep, tottahan tuo on. Luulen vain, että meidän Jemin omistajien keskuudessa tuo oma Jemi on sellainen kullannuppu että siitä ei ihan hevillä luovuta. Siis tarkoitan että ne, ketkä joskus Jemin ovat hankkineet, pitävät sitä varmasti melko suuressa arvossa. Jem kun on (minusta ainakin) vähän sellainen kitara, että sitä ei minään heräteostoksena hankita. Sitä joko vihaa tai rakastaa. Itse maksoin pari vuotta sitten vm-03 (eeben otelauta) 7VWH:stani kovan laukun kanssa täysin uutena välikäden kautta 1,7k€, ja tuota pienemmällä summalla en siitä missään tapauksessa luopuisi. |
Mrezzye 28.02.2006 21:58:52 | |
---|
Jep, tottahan tuo on. Luulen vain, että meidän Jemin omistajien keskuudessa tuo oma Jemi on sellainen kullannuppu että siitä ei ihan hevillä luovuta. Mulla on ollut useampi JEM ja kaikista olen luopunut. Eikä harmita. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
|
kanka 28.02.2006 22:24:20 | |
---|
Mulla on ollut useampi JEM ja kaikista olen luopunut. Eikä harmita. Hmmm, no se on sitten hyvä juttu niiden ostajien kannalta :) |
PekkaM 01.03.2006 07:09:42 | |
---|
Olisi tuolla torilla VDY:kin tarjolla näköjään. Jos siinä olisi uusi kaulan liitos, niin GAS voisi olla todella kova, vaikka enemmän perus-DY silmääni miellyttääkin (ja siitä ei noin paljoa pyydettäisi). Hinnoittelussa voisi varmaan arvioida jenkkiläisen dollarihinnan suoraan euron merkki perään muutettuna ja vähän päälle olevan aika lähellä, ainakin tuossa vuosi taaksepäin kun ALV:n kerroin oli 1,22 ja valuuttakurssin 1/1,22. Siihen postikulut ja mahdollinen tulli (pari prosenttia). "Keräiltävyys" tietenkin saattaa nostaa hieman hintaa, mutta toki vain sellaisen henkilön silmissä, joka ko. kepin tosissaan haluaa. |
Kimmo72 01.03.2006 09:26:16 | |
---|
No jos minäkin sitten. Itse ostin oman JEMini viime kesänä (JEM777SK) hintaan €1400. Nyt jos joku olis sitä ostamassa esim. 1500 niin en kyllä lähtis myymään. Siinä on vaan jotain ihmeellisen mukavaa tatsiltaan kuin soundiltaankin, vaikka onkin ne "ehkä vähän huonommat" orkkis PAF Pro mikit. (verraten siis evolutioneihin) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
JessED 05.07.2007 17:19:20 | |
---|
Nostelen vähän topicia. Haluaisin siis tietoa & kokemuksia Ibanezin Jem 7DBK kitarasta. Sopiiko myös vähän raskaamma nmusiikin soittoon hyvin? Mielipiteitä, kiitos. |
Werihukka 05.07.2007 18:33:44 | |
---|
Nostelen vähän topicia. Haluaisin siis tietoa & kokemuksia Ibanezin Jem 7DBK kitarasta. Sopiiko myös vähän raskaamma nmusiikin soittoon hyvin? Mielipiteitä, kiitos. Ei ole olemassa kitaroita raskaaseen ja kevyeen musiikkiin. Kaikilla voi soittaa kaikkea. Eipä sinä muuta. Jemit kyllä on hemmetin hyviä kitaroita. |
Peltor 24.08.2008 16:48:45 | |
---|
Osaako joku kertoa minkä merkkiset ovat uusien jemien tehdaskielet, Jem7vWH mallissa. |
oiva tumpeloinen 24.08.2008 17:24:10 | |
---|
Osaako joku kertoa minkä merkkiset ovat uusien jemien tehdaskielet, Jem7vWH mallissa. Nyt on kyllä niin vinkeä kysymys, että ihan uteliaisuudesta on pakko kysyä, että mitä sillä tiedolla tekee? |
Mulla on ollut useampi JEM ja kaikista olen luopunut. Eikä harmita. Näin kävi itsellenikin, vaikka toisin luulin. Ibanez PGM90HAM kaupan. Katso ilmoitus profiilistani. |
McNulty 24.08.2008 18:24:35 | |
---|
Osaako joku kertoa minkä merkkiset ovat uusien jemien tehdaskielet, Jem7vWH mallissa. Tietääkseni D'Addariota käyttävät Ibanezilla soittimissaan. Ainakin uusien soittimien mukana tulevissa lippulappusissa onpi D'Addario hang tagit. Laidallinen Mul Mul! |