Aihe: Verkkarit
1 2
mgminishit
24.08.2008 10:58:34
Nyt puhutaan verkkareista!Oko muita jotka suosii kyseistä vaatetta ja minkä takia. Ja voisin samalla vielä kysyä et mitkä on aidot myllyverkkarit ja aidot piriverkkarit. xD
tämmönen hullu nero.
Lord of the strings
24.08.2008 12:43:28
Tälläkin hetkellä Adidaksen myllyverkkarit jalassa. Kiiltävää tekokuitua valkoisilla raidoilla. Tästä ei housut parane.

Myllyverkkarit sallittava juhlissa!
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Horatius-87
24.08.2008 12:52:37
En muistanu kuinkia rumia verkkarit on, ja menin ne päällä sit kouluu. Hyi että oli orpo olo. No enpä enää erehdy. Verkkarit kuuluu kotio.
Alamäkeen on mukavampi pyöräillä.
BassLass
24.08.2008 13:49:52
Verkkareita pitäny viimeksi joskus ala-asteella, ehkä nelosella. Sitten ne vaihtu tuulihousuihin.
mgminishit
24.08.2008 17:25:03
Tälläkin hetkellä Adidaksen myllyverkkarit jalassa. Kiiltävää tekokuitua valkoisilla raidoilla. Tästä ei housut parane.

Myllyverkkarit sallittava juhlissa!

Hienoa et on muitaki verkkari diggareita :)
tämmönen hullu nero.
Rakkikoira
24.08.2008 18:41:09
En tykkää, pidin farkkuja koulussa liikkatunnillakin.

En vaan kehdannut!
Ugin
24.08.2008 20:58:40
No verkkarithan ovat aivan perhanan mukava asuste. Kyllä näitä tulee käytettyä koulussakin!
JPQ
25.08.2008 10:13:53

No verkkarithan ovat aivan perhanan mukava asuste. Kyllä näitä tulee käytettyä koulussakin!

Sulta jäi epä-alku sanan mukava alusta.:) eli Itse en käytä.
Tb
25.08.2008 14:18:36
hyiss... verkkarit ovat kyllä paholaisen keksintö! En ymmärrä kuka vapaaehtoisena pukeutuu moisiin tekokuiturumiluksiin. Inhottavat varsinkin urheillessa, kun jalat hikeentyy ja se epäilyttävän pehmeä nukka housun sisäpuolella imee kaiken eritteen sienen lailla. Jossain vaiheessa housut alkavat valua alaspäin, koska lahkeet ovat jollain härskillä tavalla kietoutuneet jalkojen ympärille, ja aina polvia koukistettaessa vyötärö valahtaa pari senttiä alemmas. Mieluummin pukeudun college-housuihin.
Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee.
Bonesaw
25.08.2008 14:41:00 (muokattu 25.08.2008 14:41:30)
Pilotti ja nappiverkkarit! Niil saa piluuu!
Joo'o
wewwie
25.08.2008 17:29:30
Kotihousuina ja liikunnassa oikein toimivat. Satunnaisia häpeän hetkiä on ollut silloin ku on huomannut lähtenensä vaikkapa käymään kaupassa verkkareissa ja nahkatakissa :P
It is difficult to trust anyone whose instrument changes shape as he plays it!
mgminishit
25.08.2008 18:19:41
Pellet! Ette ole vielä löytäneet College-housuja? Nepä vasta loistavia onkin.

no on toki nekin hyviä mut mielummin halusin puhuu verkkareista :) niis on eri taval vetovoimaa muhun
tämmönen hullu nero.
mgminishit
25.08.2008 18:21:18

Juu mäkin oon koulus pitäny, oikeestaan suurimmaks osaks kouluski pidän. oon kyllä saanu siitä vähän kuulla kollegoiden keskuudes mut ei se mua estä niitä pitämästä!
tämmönen hullu nero.
Rumpukapulat
25.08.2008 19:33:14

Ei lisättävää.
Stalkah
02.09.2008 22:02:32

Verkkarit on rok. Niitä on hyvä pitää kotona ollessa & rennosti ottaessa.
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Kukkis 77
03.09.2008 07:16:46 (muokattu 03.09.2008 07:17:10)

Kotihousuina ja liikunnassa oikein toimivat. Satunnaisia häpeän hetkiä on ollut silloin ku on huomannut lähtenensä vaikkapa käymään kaupassa verkkareissa ja nahkatakissa :P

Yläasteen opinto-ohjaaja veti aikanaan pohjat kyllä. Vaaleanpunaiset verkkarit ja ruskea nahkatakki. Toimmii.

E: Kyseessä siis miespuolinen henkilö.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
+-0
03.09.2008 09:28:21
Verkkarit, tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Käytän verkkareita päivittäin, Adidaksen kuin Batistinin verkkareita. Merkki kuin merkki, verkkarit vaan jalkaan.

Minulla on tapana käyttää verkkareita talvella housejen alla, oli ne farkut tai mitkävaan housut. Pitkiä kalsongeja en juurikaan käytä.
Verkkarit sen takia, että kun aamulla herään on jäänyt verkkarit sängyn viereen kun illalla ne on riisunut ennen nukkumaan menoa. Helppo siitä vain pukaista päälle rento ja rempseä olo. Farkut päälle ja matkaan!

Työpäivän päätteeksi kun kotiin laahustaa, farkut pois ja HOP! Taas on rento ja rempseä olo!

Kesällä sitten verkkarit ja päälle shortsit.. vitsi. :(
Mirk0
03.09.2008 20:38:33
Ite käytän tavallisesti farkkuja mutta onhan ne verkkaritkin joskus paikallaan.
Erityisesti kun on kylmä eikä jaksa lähtee kotoa.
"Niin paljon olet kuunnellut metallia että rupeat johtamaan sähköä."
joskuu
03.09.2008 21:49:54

College-housut on tosiaankin syrjäyttänyt ainakin mulla verkkarit kokonaan. Ei löydy onneksi enää yksiäkään kaapista.
Rock on!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)