EP 24.08.2008 13:00:43 | |
---|
..Lisäksi sen olen pannut merkille, että lähes poikkeuksetta hyvään keikkasuoritukseen auttaa ihmeellisen rentouttavasti, juuri saatu orgasmi! Ai että on kiva fiilis wetää. Ei muuta tällä kertaa,kiitos. Mä antaudun niiiin tarkkaan ja huolellisesti tuohon edelliseen, et kestää palautuminen tosi piiiiitkään, mut sit onnkii musiikkikin aivan thaivaasta! :) |
isojussi 24.08.2008 16:21:39 | |
---|
Tosta Jaken mikkihankinnasta tuli mieleen, että kyllä laulajalla kunnon mikki ja monitorointi vaikuttaa aivan hemmetisti suoritukseen. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Martso 24.08.2008 16:24:24 | |
---|
Tosta Jaken mikkihankinnasta tuli mieleen, että kyllä laulajalla kunnon mikki ja monitorointi vaikuttaa aivan hemmetisti suoritukseen. Totta kai, mutta ei niillä ihmeitä tee, jos homma ei muuten ole hallussa. Monitorointi on tärkeää myös vaskistille: jos ei kuule itteään kunnolla, tulee tehtyä aivan vitun paljo liikaa duunia ja hyvä soittokuntokaan ei pelasta siinä tapauksessa viidettä settiä. |
Totta kai, mutta ei niillä ihmeitä tee, jos homma ei muuten ole hallussa. Ihan totta - ite oon huomannu, että mitä enämpi tota joikhaamista saa haltuun, sitä tärkeempää on kunnon kikki ja kulma. Ennen kelpas joku SM58, kun ei laulukan aina niin kaksista ollu - nykyää en kusiskaan semmoseen tumppuun. Monitorointi on tärkeää myös vaskistille: jos ei kuule itteään kunnolla, tulee tehtyä aivan vitun paljo liikaa duunia ja hyvä soittokuntokaan ei pelasta siinä tapauksessa viidettä settiä. Tiäkkö - mun piti just kirjottaa samasta asiasta. Mulla on jopa nauhalla esimerkkejä siitä, kuin JÄRJETTÖMÄN kovaa tulee revittyä, jos ei kuule itteensä. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
uruttaja 24.08.2008 16:52:04 | |
---|
Tosta Jaken mikkihankinnasta tuli mieleen, että kyllä laulajalla kunnon mikki ja monitorointi vaikuttaa aivan hemmetisti suoritukseen. Minä en nyt niin kaksinen laulaja tai soittaja ole, mutta siirryin tuossa muuan viikko sitten SM58:sta ja kuulokemonitoroinnista lattiamonitorointiin ja mulla on joku hieno ameriikan mikki, jonka nimeä en edes osaa kirjoittaa. On siinä pointtinsa, tuntui hyvältä vetää. Varsinkin johdoista eroon pääseminen tuntui pitkästä aikaa kivalta. Vaikuttaa että seuraavatkin keikat tekisin tuolla kattauksella. |
Begemoth 02.09.2008 12:10:24 | |
---|
Tosta Jaken mikkihankinnasta tuli mieleen, että kyllä laulajalla kunnon mikki ja monitorointi vaikuttaa aivan hemmetisti suoritukseen. Kuten myös unen määrä, alla oleva keikkaputki, piristeet, ilmastointi, spintterillä ajetut kilometrit ennen keikkaa, psyyke, vihollis-orkesteri, koti-ikävä/kotiinpaluun pelko ja typyt asiakkaiden joukossa. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
BigPapa 02.09.2008 21:21:03 | |
---|
Onko soittotaito kiinni kamoista vai näpeistä? Juu on se, ehdottomasti on.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
poppamies 02.09.2008 22:19:05 | |
---|
Juu on se, ehdottomasti on.... Oliko alkuperänen kysymys :"Onko soittotaito kiinni kamoista ja napeista?" Silloin vastaus kuuluu "Kyllä!" G strings are for strippers! |
Welldrum 02.09.2008 22:23:54 | |
---|
Korvien välistä se on kiinni, sanoi Miri Miettinen kerran mulle. Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä. |
EP 02.09.2008 22:27:51 | |
---|
Juu-u, siis.. kyllä! Ainahan soittotaito on ollut! ..ainahan soittotaito on ollut ..siis ainahan ..ainahan on ollut ..onhan? |
Meisseli 04.09.2008 13:00:23 | |
---|
Sillon kun minä olin nuori......... Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa |
mack the knife 04.09.2008 13:18:44 | |
---|
Sillon kun minä olin nuori......... Etkös sä oo vieläkin. Kerro terveisiä bändille. COVS n:o 1. |
Meisseli 04.09.2008 18:29:06 | |
---|
Jag vill mutta keneltä..? Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa |
lotjauuno 10.09.2008 02:23:21 (muokattu 12.09.2008 03:47:28) | |
---|
kunnon "kamoissa"... taito on näpeissä |
mack the knife 18.09.2008 16:56:43 (muokattu 18.09.2008 16:56:55) | |
---|
Näpeistä. COVS n:o 1. |
baron 18.09.2008 21:20:46 | |
---|
Näpeistä. Ai, staikkarilla mä soitan aina hyvin:-) |