juikkipuikki 17.08.2008 13:24:40 (muokattu 17.08.2008 13:26:09) | |
---|
En itse noista puusävyistä oikein välitä. Eniten silmää miellyttää tuo musta, valkoisella reunuksella. Miten paksu muuten tuon Tokain kaula on? Paksumpi vai sirompi kuin ESP mmv 06? Musamaailman myyjän kanssa olin asiasta joku kuukausi sitten yhteydessä. Kysyin siis juuri tuon mustan valkoreunaisen Tokain kaulaprofiilia(TOKAI LC-85S/BB). Tässä lainaus mitä hän vastasi: Kiitos viestistäsi. Hinnastossa näyttäisi olevan 57 special. Ystävällisin terveisin J Kari-Johannes Siidorow Musamaailma Oy Mitä luultavimmin siinä halvemmassakin tuo sama kaulanpaksuus. Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
Matthias 17.08.2008 13:34:02 | |
---|
Itse en nyt pahemmin noita nimityksiä tunne.. Tämä ESP siis Set Neck / 25.5", jos nyt samaa meinaa. Eli kumpi nyt noista on kapeampi? |
juikkipuikki 17.08.2008 15:09:35 | |
---|
No ei oo kyllä itelläkään mikään tosi tuttavallinen aihe. Sen tiiän vaan että tuo 60' kaula on ohuin noissa Gibsoneissa/kopioissa. Tosin oli kyllä mulla joskus tommonen Esp LTD EC-1000, jonka kaula oli kyllä huomattavasti kaposempi kun tuo nykyisen kitarani 60' kaula. Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
Matthias 19.08.2008 15:44:48 | |
---|
Mitä muita merkkejä kannattaisi katsastaa, jos kriteereinä tuo perinteinen malli ja musta väri valkoisella reunalla. |
nannne 19.08.2008 17:34:48 | |
---|
Mitä muita merkkejä kannattaisi katsastaa, jos kriteereinä tuo perinteinen malli ja musta väri valkoisella reunalla. No jos tuohon otsikon hintaan niin tietysti epiphonea. |
Christeraser 19.08.2008 17:51:27 | |
---|
http://www.myspace.com/quelltheskies |
Matthias 21.08.2008 17:43:31 | |
---|
Ajattelin ihan suomesta saada, tai no thomannia kauemmaksi en mene. Vähän kahden vaiheilla olen, Epiphone Les Paul Standard tai Tokai ALS-48/BB . Villikortiksi voisi vielä heittää EPIPHONE EXPLORER 1958 KORINA:n, joka irtoaisi alta 400e thomannista. Onko yhtä helppo soittaa istualteen/sylissä? Soundi? |
Grugi 21.08.2008 17:46:22 | |
---|
Ajattelin ihan suomesta saada, tai no thomannia kauemmaksi en mene. Vähän kahden vaiheilla olen, Epiphone Les Paul Standard tai Tokai ALS-48/BB . Villikortiksi voisi vielä heittää EPIPHONE EXPLORER 1958 KORINA:n, joka irtoaisi alta 400e thomannista. Onko yhtä helppo soittaa istualteen/sylissä? Soundi? Suosittelen Tokaita mutta ei ilman kokeilemista noita korean versioita. SDMF |
nannne 21.08.2008 17:51:01 | |
---|
Suosittelen Tokaita mutta ei ilman kokeilemista noita korean versioita. Juu niin tekee thomanniki eiku. No noita epiphoneja ja tokaita on varmaan kotomaan liikkeissä mittavasti testattavana sekä että. |
Grugi 21.08.2008 17:55:23 | |
---|
Juu niin tekee thomanniki eiku. No noita epiphoneja ja tokaita on varmaan kotomaan liikkeissä mittavasti testattavana sekä että. Ainakin Musamaailmassa kampissa oli mun mielestä ihan kelvollisia korean tokaita mitä niitä testasin mut ite päädyin kuitenkin kalliimpaan japanin malliin. SDMF |
habakoski 21.08.2008 17:58:58 | |
---|
Itse heittäisin vaihtoehtona vielä kehiin Ibanezin ARX 100 -kepukan. Hienosti soiva ja soitettava. Ei kuitenkaan aivan perinnelespa. Joskaan ei myöskään mikään radikaali muunnelma. |
Matthias 21.08.2008 19:37:03 | |
---|
Juu Kampin Musamaailmasta juuri ajattelin ostaa, ellei sitte käytettynä jostain löydy. Pitää käydä nuo Tokait kokeilemassa. |
pazi 23.08.2008 20:55:15 | |
---|
Itse ostan ensi viikolla epiphone zakk wylde bullseye les paulin n. 700€. http://www.thomann.de/fi/epiphone_zakk_wylde_lp_ai.htm Niitä on enään yksi kappale hyllyssä ( en sano kaupan nimeä sillä muuten joku kakkapää käy kuitenkin ostamassa sen ennen minua) ja se soi ihan yhtä hyvin kuin kahen tonnin gibsoni. Ellet halua säästää vielä paria sataa niin suosittelen miettimään haluatko varmasti lepan, sillä metallin soittaminen ilman vibrakampea on yhtä tarpeetonta kuin nunnan nännit.. Eli suosittelen ibanez rg350dx wh:ta=> http://www.thomann.de/fi/ibanez_rg350dx_egitarre_wh.htm sopii hyvin sun cube30 wattiseen. (mulla on 60 wattinen) ps. tää on mun eka viesti mnetin keskusteluissa XD Etsin rock bändiä.. |
Grugi 23.08.2008 21:00:43 (muokattu 23.08.2008 21:04:26) | |
---|
Itse ostan ensi viikolla epiphone zakk wylde bullseye les paulin n. 700€. http://www.thomann.de/fi/epiphone_zakk_wylde_lp_ai.htm Niitä on enään yksi kappale hyllyssä ( en sano kaupan nimeä sillä muuten joku kakkapää käy kuitenkin ostamassa sen ennen minua) ja se soi ihan yhtä hyvin kuin kahen tonnin gibsoni. Ellet halua säästää vielä paria sataa niin suosittelen miettimään haluatko varmasti lepan, sillä metallin soittaminen ilman vibrakampea on yhtä tarpeetonta kuin nunnan nännit.. Eli suosittelen ibanez rg350dx wh:ta=> http://www.thomann.de/fi/ibanez_rg350dx_egitarre_wh.htm sopii hyvin sun cube30 wattiseen. (mulla on 60 wattinen) ps. tää on mun eka viesti mnetin keskusteluissa XD Sanosin kyllä että tuskin soi samalla tavalla kun Gibson ja kannattas kuitenki miettiä että onko se nimikkoskeba se sun juttu vaikka kuinka sitä Zakk:iä fanitat saati jos meinaat sillä vedellä keikkaa niin paljonko se sitten vaikuttaa sun uskottavuuteen soittajana vaikka hyvä olisitkin. se mitä tulee metallin soittamiseen ilman vibrakampea on aivan bullshittiä. Torilla oli Tokain japsimalli myynnissä hyvään hintaan joten sitä kannattaa katella ja muutenkin noita tokaita käydä testaamassa. SDMF |
laroma 23.08.2008 21:26:50 | |
---|
Itse ostan ensi viikolla epiphone zakk wylde bullseye les paulin n. 700€. http://www.thomann.de/fi/epiphone_zakk_wylde_lp_ai.htm Niitä on enään yksi kappale hyllyssä ( en sano kaupan nimeä sillä muuten joku kakkapää käy kuitenkin ostamassa sen ennen minua) ja se soi ihan yhtä hyvin kuin kahen tonnin gibsoni. Ellet halua säästää vielä paria sataa niin suosittelen miettimään haluatko varmasti lepan, sillä metallin soittaminen ilman vibrakampea on yhtä tarpeetonta kuin nunnan nännit.. Eli suosittelen ibanez rg350dx wh:ta=> http://www.thomann.de/fi/ibanez_rg350dx_egitarre_wh.htm sopii hyvin sun cube30 wattiseen. (mulla on 60 wattinen) ps. tää on mun eka viesti mnetin keskusteluissa XD voe poeka... "Hui. Oot kyllä hurja kaveri.Laitatko tämänkin tonne julkiselle puolelle?" -juki68 |
Icy-Sun 23.08.2008 23:50:31 (muokattu 23.08.2008 23:55:26) | |
---|
en sano kaupan nimeä sillä muuten joku kakkapää käy kuitenkin ostamassa sen ennen minua Eipä ne niin älyttömän haluttuja keppejä ole. ja se soi ihan yhtä hyvin kuin kahen tonnin gibsoni. Minulla on vain tonnin Gibsoni ja rohkenen olla erimieltä. Ellet halua säästää vielä paria sataa niin suosittelen miettimään haluatko varmasti lepan Ei siinä Wylde-kitarassa ole oikeastaan muuta erikoista kuin väritys ja mikit, joita dissataan täällä ja pahasti. En usko, että menee metsään Esim. Epiphonen standardilla tai Tokain vermeillä. metallin soittaminen ilman vibrakampea on yhtä tarpeetonta kuin nunnan nännit.. Jotenkin se on onnistunut aina, vaikka minulla on ollutkin Les Paul melkein koko soittouran ajan. ps. tää on mun eka viesti mnetin keskusteluissa XD Saat tämän kerran anteeksi ;) There ain´t noway out tonight |
Les Fender 24.08.2008 01:20:27 | |
---|
yhtä hyvin kuin kahen tonnin gibsoni. Eikäkö paremmin, ainakin x kertaa paremmin. "Living is easy with eyes closed!" |
NYdoll 24.08.2008 09:48:39 | |
---|
Thomannilla olisi Gibsonin Les Paul Vixenit tosi halvalla. Coral pink -värinen 469€. Lähtö on kyseisissä kitaroissa kuitenkin päälle tonnin. Värivaihtoehdothan noissa on tosiaan melko radikaalit peruspulliaiselle, mutta veikkaisin laadun olevan kohdillaan. -It's always better to be out of tune than out of feeling- |
Thomannilla olisi Gibsonin Les Paul Vixenit tosi halvalla. Coral pink -värinen 469€. Lähtö on kyseisissä kitaroissa kuitenkin päälle tonnin. Värivaihtoehdothan noissa on tosiaan melko radikaalit peruspulliaiselle, mutta veikkaisin laadun olevan kohdillaan. Noissa taitaa kaulakin olla vähän ohuempaa mallia eli kyllä himottaisi. Nyt on kyllä Thomannilla ollut älyttömästi alennuskampanjaa, myykö ne varastoja tyhjäksi vai mitä sieniä siellä on napsittu.. |
Matthias 24.08.2008 10:47:00 | |
---|
Kattelin kanssa noita Gibsoneita, mutta ei noi värit oikeen innostanut. Gibsonin SG:tä lähtis kanssa aika halvalla. Minkäslaisia nuo SG:t on soitella? |