huilu 14.08.2008 14:35:55 | |
---|
Itse olen kuitenkin näiden vuosien varrella ollut huomaavinani, että kyllä se hyvä soittotaito/tekniikka on kaiken A ja O,lisäksi hyvät kamat sekä monitorointi auttavat juurikin näihin täydellisiin suorituksiini. Lisäksi sen olen pannut merkille, että lähes poikkeuksetta hyvään keikkasuoritukseen auttaa ihmeellisen rentouttavasti, juuri saatu orgasmi! Ai että on kiva fiilis wetää. Ei muuta tällä kertaa,kiitos. En mä nukkunut...vähän vaan torkuin! |
mack the knife 14.08.2008 14:49:28 (muokattu 14.08.2008 14:49:38) | |
---|
Lisäksi sen olen pannut merkille, että lähes poikkeuksetta hyvään keikkasuoritukseen auttaa ihmeellisen rentouttavasti, juuri saatu orgasmi! Ei saatana. Ei pysty heti vetämään tuon jälkeen. COVS n:o 1. |
Coelhinho21 14.08.2008 14:50:51 | |
---|
Ei saatana. Ei pysty heti vetämään tuon jälkeen. kyllä tuokin on kiinni näpeistä.. :-D Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-) |
jakeni 14.08.2008 15:02:17 | |
---|
Itse olen kuitenkin näiden vuosien varrella ollut huomaavinani, että kyllä se hyvä soittotaito/tekniikka on kaiken A ja O,lisäksi hyvät kamat sekä monitorointi auttavat juurikin näihin täydellisiin suorituksiini. Lisäksi sen olen pannut merkille, että lähes poikkeuksetta hyvään keikkasuoritukseen auttaa ihmeellisen rentouttavasti, juuri saatu orgasmi! Ai että on kiva fiilis wetää. Ei muuta tällä kertaa,kiitos. Hienoa,just näin. Näkisin että olet asian ytimessä,lussa läjähti! Milloin syödään? (Topi) |
huilu 14.08.2008 18:40:45 | |
---|
Ei siinä tarvita kuin tuolin jalka En mä nukkunut...vähän vaan torkuin! |
isojussi 15.08.2008 04:34:43 | |
---|
...Lisäksi sen olen pannut merkille, että lähes poikkeuksetta hyvään keikkasuoritukseen auttaa ihmeellisen rentouttavasti, juuri saatu orgasmi! Ai että on kiva fiilis wetää. Ei muuta tällä kertaa,kiitos. - "Mikäs helvetin sakki tuolla lavan takana tumputtaa?" - "Seinähullut siä vaan valmistautuu ekaan settiin." No viiiitsivitsivits... "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
jakeni 17.08.2008 13:53:20 (muokattu 17.08.2008 13:55:09) | |
---|
Kokemuksesta voin kertoa että "huilun" teoria rentouttamiseen on aivan oikea! Sopivan rento fiilis alkaa humpalle. Onnistuu vaan niin harvoin ja käteen ei viitti enää näillä aamuilla vedellä. Kuitenkin jonkinlainen soittotaito ja edes välttävät kamat on etusijalla hyvväksyttävään suoritukseen,poikki. Milloin syödään? (Topi) |
isojussi 17.08.2008 14:19:26 | |
---|
En mä Jake väitäkään vastaan. Liian tiukasta latauksesta johtuva yliyrittäminen tekee helposti keikasta jäykän ja väkinäisen oloisen. Kuahn ny tapani mukaan löin asian leikiksi. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
PLing 20.08.2008 14:29:20 (muokattu 20.08.2008 14:36:22) | |
---|
Täytyy tuoda esiin sellainenkin aspekti, että liian kalliilla/hyvillä kamoilla saattaa alkaa ajatella ettei ole tarpeeksi taitoa soittaa näillä vehkeillä. Tuli vähän samoja fiiliksiä kun hankin Gibsonin pari vuotta aloittamisen jälkeen vaikka en paljoa soittaa osannutkaan (enkä osaa vieläkään ;), aika vähälle soitolle jäi tokikaan ei yksin tuon takia. Halvempi Fenderi taas paransi taudin, ja nyt soitto soi. Vaikka eihän se hinta sitä laatua aina määrää. Rumat miehet on muotia. |
Hubert 24.08.2008 04:04:39 | |
---|
Kyllä tärkeää on myös kanssamuusikoilta saatu tilannekohtainen palaute. Viimeksi juuri tänään oli mukava vetää kun sain kavereilta kehuja. Se ikäänkuin auttaa panemaan enemmän peliin. Ne joilla on aina kiire, myöhästyvät elämästä. V.A. Koskenniemi |
jakeni 24.08.2008 04:27:12 (muokattu 24.08.2008 04:28:54) | |
---|
Kyllä tärkeää on myös kanssamuusikoilta saatu tilannekohtainen palaute. Viimeksi juuri tänään oli mukava vetää kun sain kavereilta kehuja. Se ikäänkuin auttaa panemaan enemmän peliin. Toi on hirveän tärkeä pointti ,eittämättä olen tässä kirjoittajan kanssa samalla linjalla ja siitä läjähtää lussa! Siinä ikäänkuin tuntee itsensä tärkeäksi palaseksi kokonaisuutta. Mukava fiilis. Milloin syödään? (Topi) |
Martso 24.08.2008 05:03:56 | |
---|
Toi on hirveän tärkeä pointti ,eittämättä olen tässä kirjoittajan kanssa samalla linjalla ja siitä läjähtää lussa! Siinä ikäänkuin tuntee itsensä tärkeäksi palaseksi kokonaisuutta. Mukava fiilis. Ei saatana! Pitäiskö kehua? No okei. :) Ratkaisu, minkä teit Onni Jonka Annoit Pois instrukohtaan eilen, tyydytti minua vallan helvetisti - se kaipasi just tuota. |
isojussi 24.08.2008 05:13:11 | |
---|
Ei saatana! Pitäiskö kehua?... Oo kumminkin varovainen sen kanssa - rupee pian ylen määrin hymyilemään keikalla. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
jeppeq 24.08.2008 05:29:14 | |
---|
Toi on hirveän tärkeä pointti ,eittämättä olen tässä kirjoittajan kanssa samalla linjalla ja siitä läjähtää lussa! Siinä ikäänkuin tuntee itsensä tärkeäksi palaseksi kokonaisuutta. Mukava fiilis. Joko Jake investoi N merkkisen siepon? Näytti olleen tossa torilla parikin kappaletta tyrkyllä. Asiaahan tuossa puhutten, joskus on ollut myös itellä kunnia vastaanottaa henkilökohtaista positiivista palautetta (ei HIV) kanssasoittajilta. Painava, mutta kevytmielinen. |
Oo kumminkin varovainen sen kanssa - rupee pian ylen määrin hymyilemään keikalla. Ei se ala ja tuokaan ei sitä pitkään lämmitä, kun mie oon niin mulukku. |
Martso 24.08.2008 05:33:14 | |
---|
Joko Jake investoi N merkkisen siepon? Näytti olleen tossa torilla parikin kappaletta tyrkyllä. Asiaahan tuossa puhutten, joskus on ollut myös itellä kunnia vastaanottaa henkilökohtaista positiivista palautetta (ei HIV) kanssasoittajilta. Nähtiin muuten sattumalta teidän tuurauskohde eilen ja kyllä se oli aika raskaalla kädellä rantalomalla. |
jeppeq 24.08.2008 05:37:41 | |
---|
Nähtiin muuten sattumalta teidän tuurauskohde eilen ja kyllä se oli aika raskaalla kädellä rantalomalla. Velpoika arvel, että sillä menee pääsiäiseen asti tällä "lomalla". Ammattimiehen touhua tosin tuokin "lomailu", sääli hyvää puhaltajaa. Painava, mutta kevytmielinen. |
isojussi 24.08.2008 11:14:34 | |
---|
Ei se ala ja tuokaan ei sitä pitkään lämmitä, kun mie oon niin mulukku. No toki toki - HOHO! Hyvä tapa kehua kaveria keikalla on onnistuneen suorituksen jälkeen kajauttaa sen nimi mikkiin ja mahdollisesti pläjäyttää siihen päälle joku arvonimi. Toimii kyllä kämmitilanteissakin. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
jakeni 24.08.2008 11:46:03 | |
---|
Ei se ala ja tuokaan ei sitä pitkään lämmitä, kun mie oon niin mulukku. Kiitos,et sää mulkku ole,sä vaan puhut asiat suoraan,niinkuin pitääkin. Yritän olla ainakin loppuvuoden positiivisella ja vastaanottavalla mielellä. Ja KSM 105- mikki haetaan maanantaina postista, loppu! Milloin syödään? (Topi) |
isojussi 24.08.2008 12:25:23 | |
---|
Ja KSM 105- mikki haetaan maanantaina postista, loppu! No prkl - onko se niin hyvä kun väitetään? Tai - anna sit kommenttia, kun oot sillä muutaman keikan ajanu. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |