Aihe: Eka Putkivahvistin
1 2
jonn
23.08.2008 21:36:04
Mulla on sama tilanne kuin sulla. Eli eka putkivahvistin pitäs saada. Ja melko samanlaista musiikkiakin soitan. Kävin muutamassa Helsingin musaliikkeessä testailemassa 30-50W putkikomboja. Budjetti on noin 800e. Päädyin Craten v3112t-komboon.
blaekie
23.08.2008 23:45:50

Mulla on sama tilanne kuin sulla. Eli eka putkivahvistin pitäs saada. Ja melko samanlaista musiikkiakin soitan. Kävin muutamassa Helsingin musaliikkeessä testailemassa 30-50W putkikomboja. Budjetti on noin 800e. Päädyin Craten v3112t-komboon.

Hyvä valinta, hintaluokassaan.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
Terry Pantheras
24.08.2008 14:23:34
Mistä hemmetin tuotekehityksestä? :-D Kyllähän sen tajuaa idioottikin, että mistä vahvistimista 333 ja 6260 on kopioita. Ei sillä, kiinnostaisi päästä kokeilemaan noita, jos kerran olet sitä mieltä, että ne on oikeasti ihan jees.

Heh, juu kyllä on esikuvat tajunnassa, mutta aiemmin siellä oli tarinaa, että noihin on niputettu parhaita puolia monista eri malleista - siitä se tuotekehitys. Eli jonkinasteisista sekoituksista on kyse, eikä suorista kopioista. Tai hitostako minä tiedän, hyvältä soundasi kuitennii.. :D
Kerro ihmeessä lisää!
joelizer
12.09.2008 11:24:36
Nonniin. Nyt lähtikin tilaukseen tommonen Laneyn gh50l nuppi ja framuksen 2x12 kaappi. Rahat lainasin basistilta (hehe). En voinut vastustaa luettuani siitä arvosteluja ja kuunneltuani ääni clippejä. Tota bugeraaki pitäis joskus päästä kyllä kokeilemaan. Kiitos vinkeistä ja tiedoista!
Whoopi Doo Basil... What does it all mean?
PuNkKi
12.09.2008 12:34:54
itselläni on ollut tuo HRD punkin/raskaamman rockin soitossa.
pirun hyvä vahvistin se kyllä on. ja tykkää eril. säröpedaaleista kyllä.
se HRD oma kaiutin ei kyllä ole mikään paras mahdollinen, mutta..
jos tosiaan viittisii panostaa hieman siihen kaiuttimeen niin loisto vehje on.

viimestään kaiuttimen vaihdon jälkeen irtoaa ihan mikä tahansa.
(ainakin metal muff:illa;)
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
PuNkKi
12.09.2008 12:46:11
http://www.tiptop.se/cgi-bin/tillsa … ;kol=10&value=Ovrigaforstarkare

No uh. nyt alko paha GAS :)
tele äkkiä kyllä johonkin päin :D
skebab
12.09.2008 13:34:16
itselläni on ollut tuo HRD punkin/raskaamman rockin soitossa.
pirun hyvä vahvistin se kyllä on. ja tykkää eril. säröpedaaleista kyllä.
se HRD oma kaiutin ei kyllä ole mikään paras mahdollinen, mutta..
jos tosiaan viittisii panostaa hieman siihen kaiuttimeen niin loisto vehje on.

viimestään kaiuttimen vaihdon jälkeen irtoaa ihan mikä tahansa.
(ainakin metal muff:illa;)

Mustakin toi HRD on aivan loistava vahvistin "humpasta vanhanliitonheavyyn". Mä olen myös vaihtanut tuon vintage 30:n alkuperäisen tilalle ja säröt otan purkeista, rakkaimpana "yllättäen" Okko Diablo (en ole moneen vuoteen edes koittanut vahvistimen omaa säröä).
Ei muuta kun....lisää paskaa housuun !
PuNkKi
12.09.2008 15:00:03
Mustakin toi HRD on aivan loistava vahvistin "humpasta vanhanliitonheavyyn". Mä olen myös vaihtanut tuon vintage 30:n alkuperäisen tilalle ja säröt otan purkeista, rakkaimpana "yllättäen" Okko Diablo (en ole moneen vuoteen edes koittanut vahvistimen omaa säröä).

jees. kun taas rahaa repäsee ja varmistuu nuo bändi hommat lopullisesti
niin HRD on kyllä taas listalla vahvistimeksi (heti carvinin jälkeen)

ja tietysti vintage 30 elementillä - tottakai.

kotisoittoon kun on aivan turhan äänekäs vahvistin :/
joelizer
15.09.2008 12:47:44
Hei kuka tietää tuleeko ton Laney GH50L mukana toi footswitch vai pitääkö se erikseen hankkia. Tilasin sen nupin siis tuolta DV247:sta. Jos ei tule niin mistä Suomen kaupasta tommonen löytyy nopeasti?
Whoopi Doo Basil... What does it all mean?
Terry Pantheras
15.09.2008 12:56:06
Hei kuka tietää tuleeko ton Laney GH50L mukana toi footswitch vai pitääkö se erikseen hankkia. Tilasin sen nupin siis tuolta DV247:sta. Jos ei tule niin mistä Suomen kaupasta tommonen löytyy nopeasti?

Eiköhän ne tule automaattisesti, jos vahvistimessa on ominaisuus moiselle. Itse tilasin kesemmällä Laney Lionheart-nupin ja paketissa tuli footswitch.
Kerro ihmeessä lisää!
viltsi
15.09.2008 13:46:29
Hei kuka tietää tuleeko ton Laney GH50L mukana toi footswitch vai pitääkö se erikseen hankkia. Tilasin sen nupin siis tuolta DV247:sta.

Itselle ei tullut Digital Villagesta poljinta mukaan, kun tuon saman nupin tilasin. Verkkojohdon adapterin olivat kuitenkin lykänneet mukaan.
marjastaja
23.09.2008 16:29:29 (muokattu 23.09.2008 16:30:50)
Onko kukaan harkinnu Fenderin Blues junioria? Itte ostin semmosen ja on asiansa ajanut hyvin kotisoitissa ja pari kertaa bändin kanssa. Ei mikään heavytykki mutta saa Rollareista countryyn säröä. Humppareilla melkein ac/dc.
author
11.09.2009 12:07:14
Nostoa.

Olen myös harkinnut nyt Fenderin Hot Rod Deluxea tai Blues Deluxea. Hintaluokka n400-600e ja watteja ~20-40.

Tällä hetkellä omistan Marsun '89 jubilee combon, mutta nyt olisi hakusessa sitä kirkkaampaa soundia Telen jatkeeksi. Mitäs muita vahvistimia kannattaisi laittaa korvan taakse näillä kriteereillä? Onko esim. VOX:illa vastaavia?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)