Aihe: Metallica
1 2 3 4 515 16 17 18 1936 37 38 39 40
Niklodeus
23.08.2008 00:03:28 (muokattu 23.08.2008 00:05:07)

Häiritsee miten ''ei tykkääjät'' esittävät asiansa: ''Ihan paskaa saatana. Ei tämmöstä vittu voi kuunnella saatanavittuperkelepaska.''

Ei se voi olla niin huonon kuulloista. Vai onko se trendikäs joka vihaa kaikkea uutta Metallicaa (?). Aivan sama mulle, itse tiedän tykkäänkö vai vihaanko tuota uutta sinkkua ja huomasin että tykkään.
CROM !! - Conan The Barbarian
trashjones
23.08.2008 00:04:09 (muokattu 23.08.2008 00:04:15)
Todellakin huumori ketju parhaimmillaan! Ennenkaikkea eniten hilpeyttä herättää se, että joku musiikin ylimessias tulee sanomaan että "vittu mitä paskaa, metallica kusettaa taas kaikkia fanejaan tekemällä tälläistä vanhojen lämmittelyä". Tämän jälkeen tottakai tullaan sanomaan, että vitura kun ei omaan mielipidettään voi kainosti esittää niin hypitään silmille...

Ja en todellakaan ole tyyppi joka sanoo että tämän on pakko olla hyvää, totelkaa saatana! Olkaa mitä mieltä hyvänsä, mutta kyllä Metallican dissaamisen ihanuus paistaa tänne asti!

Ja se on justiin se, että siinä biisissä ei tarvis olla ku yks kohta joka on sen ylimessiaan mielestä paska nii heti haukutaan samalla basari, wah ja jodlaus.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Ziggy Bubba
23.08.2008 00:07:02 (muokattu 23.08.2008 00:07:33)

Koska se on täällä asiantuntijoiden, menestyneiden muusikoiden ja kriitikoiden kanssa yksipuolisesti ja absoluuttisesti todettu täydeksi paskaksi jota kuuntelee lähinnä idiootit.

Tuo on ihan turhaa. Siis väittää että biisin arvosteleminen jotenkin johtuisi jostain tr00-ukkojen yhteisestä linjasta, johon on kaikkien pakko yhtyä. Voisiko olla mahdollista, että tuo kipale ei vaan putoa isolle osalle porukasta?

Kun oli puhe siitä, että heti kun on Metallica kyseessä, niin arvostellaan luokattomia liidejä ja rumpuja. Kääntäisin homman ennemminkin niin päin, että jos olisi jokin pienempi metallibändi kyseessä, niin tuollaista "suoritustasoa" ei jengi jaksaisi kauaa katella... Bändi painuisi unholaan. Kilpailu on nykyään metallin saralla todella kovaa, eikä sinne framille pääse ellei perus lähtökohdat ole kunnossa (soittotaito, sovitukset ym.)... Metallicalla tuo kai sitten jotenkin "kuuluu juttuun" - en ymmärrä.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
riimu
23.08.2008 00:08:35
Olkaas nyt. Jos joku ei tykkää niin ei tykkää. Jos joku sanoo että biisi on paska niin mitä väliä? Ei mulla mene elämä sen takia pilalle ja pitää mesota sitten viiden sivun verran siitä.
Don't ask me about Grim Fandango.
Aleksi Gaiss
23.08.2008 00:08:40
Nonii. OSTIN sitten biisin iTunesista, ja diggaan ihan helvetisti, mutta onpas härskisti tosiaan vedetty masteri särölle. :o
Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla!
Deino
23.08.2008 00:09:09

eikä sinne framille pääse ellei perus lähtökohdat ole kunnossa (soittotaito, sovitukset ym.)

Tai biisi vedetään digitaaliselle särölle eikä helvetti sentään ole 26 tunnissa voitu vaihtaa sieltä nettisivulta sitä klippiä oikeaan tiedostoon. Johtopäätös = koko vitun masteri klippaa tarkoituksella
Aleksi Gaiss
23.08.2008 00:10:52 (muokattu 23.08.2008 00:11:18)
Pakkohan sen on näin olla...
Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla!
Niklodeus
23.08.2008 00:10:53

Ovat vain niin trendikkäitä '' Kaikki uusi Metallica on paskaa''.
Tiedä sitten, jos heidän mielestään sinkku oli ''täyttä paskaastnavttuprklpaska'' niin olkoon. Itse tykkäsin.
CROM !! - Conan The Barbarian
mustis83
23.08.2008 00:13:12
Ja haluan korostaa etten tosiaankaan ole mikään "fanipoika", joka kuuntelee vaikka Jamesin ripulipaskaa nenä persereiässä kiinni, kyse on vain siitä kuinka nämä "kritisoijat" asiansa esittävät ja tulevat sitten vielä jeesustelemaan päälle....perkele...Senkun vihaatte, mutta menkää ennemmin kuuntelemaan sit omia bändejänne älkääkä tulko meidän musamakua arvostelemaan...
Meadow
23.08.2008 00:17:05 (muokattu 23.08.2008 00:20:46)
Ja se on justiin se, että siinä biisissä ei tarvis olla ku yks kohta joka on sen ylimessiaan mielestä paska nii heti haukutaan samalla basari, wah ja jodlaus

Lopettakaa nyt jo oikeasti tuo jauhaminen. Vituttaa lukea tommosta. Jos se sun persettä noin paljon kutittaa ettei joku pitänyt lainkaan Metallican uudesta sinkusta, niin jo on kumma. Olen sitten musiikin ylimessias kun minusta tuossa biisissä oli yksinkertaisesti huonoja riffejä ja kehno soolo. Välillä tuntuu että jos ei biisiä kehu maasta taivaaseen niin sitten lähtee pahimmilla faneilla kunnon show käyntiin. Kritisoijien tarvitsee esittää asiansa mahdollisimman asiallisesti kun taas biisistä pitävien on ihan hyväksyttävää postata kommentteja tyyliin "parasta ikinä!!!" "parasta metallicaa 20 vuoteen!!"
Ziggy Bubba
23.08.2008 00:21:43 (muokattu 23.08.2008 00:21:53)

Senkun vihaatte, mutta menkää ennemmin kuuntelemaan sit omia bändejänne älkääkä tulko meidän musamakua arvostelemaan...

Ei täällä kai kukaan teidän musamakua arvostele, Metallican kummaa nykytilaa vain. Kyllä se tulee teidän kestää - muuten pitää perustaa "fanipojille" oma huone, jossa ei "turhaa" kritiikkiä esiinny.
Mikkoz
23.08.2008 00:27:04 (muokattu 23.08.2008 00:34:35)
Tuo on ihan turhaa. Siis väittää että biisin arvosteleminen jotenkin johtuisi jostain tr00-ukkojen yhteisestä linjasta, johon on kaikkien pakko yhtyä. Voisiko olla mahdollista, että tuo kipale ei vaan putoa isolle osalle porukasta?

Kun oli puhe siitä, että heti kun on Metallica kyseessä, niin arvostellaan luokattomia liidejä ja rumpuja. Kääntäisin homman ennemminkin niin päin, että jos olisi jokin pienempi metallibändi kyseessä, niin tuollaista "suoritustasoa" ei jengi jaksaisi kauaa katella... Bändi painuisi unholaan. Kilpailu on nykyään metallin saralla todella kovaa, eikä sinne framille pääse ellei perus lähtökohdat ole kunnossa (soittotaito, sovitukset ym.)... Metallicalla tuo kai sitten jotenkin "kuuluu juttuun" - en ymmärrä.

Tottakai on mahdollista ja varmasti onkin, mutta lähinnä kyllä pistää vituttamaan nämä "ei vittu mkä tilulilu ihan paska biisi" tai "jos viimeiset 7sekunttia olisi pois niin olisi ok, mut tuon kanssa hirveetä paskaa" yms..

Minusta esim. black metal on täyttä paskaa lähinnä telkkarin lumisateen suhinaa, mutta en minä mene niitä koskeviin aiheisiin kirjoittamaan kymmentä kertaa kuinka paskaa se mielestäni on, mielipiteensä voi ja toki saa tuoda julki, mutta täällä on näitä jotka melkein aina jonkun positiivisen kommentin jälkeen tulee julistamaan sanomaansa miten uskomattoman paskaa toi on ja mitä uutta haukuttavaa on keksinyt tällävälin.
Jannipaali
23.08.2008 00:34:16
Tytöt hei, tää hommahan on menny ihan naurettavaksi.
"Jos jokin asia on varma, niin se on aivan varma."
hullu_ukko
23.08.2008 00:35:59
Tottakai on mahdollista ja varmasti onkin, mutta lähinnä kyllä pistää vituttamaan nämä "ei vittu mkä tilulilu ihan paska biisi" tai "jos viimeiset 7sekunttia olisi pois niin olisi ok, mut tuon kanssa hirveetä paskaa" yms..

Älä huolehdi, mua vituttaa aivan yhtä paljon kommentit tyyliin ''Parasta Metallicaa kahteenkymmeneen vuoteen! Mikä primitiivinen voima, mutta kuitenkin tuon kovan kuoren alla sykkii herkkä sydän! Uusi klassikko! Muut yhtyeet ovat täysin aseettomia tämän mestariteoksen edessä!''.

Joo, onhan tuo parannus, jos lähdetään vertaamaan St.Angeriin, mutta ei se mun mielestä edelleenkään pääse edes lähelle vaikkapa samalla alueella syntyneen Testamentin tai vaikka sen iänikuisen vertailukohdan, Megadethin uudempaa tuotantoa. Senkus tykkäätte, ei ole multa pois millään tavalla, mutta jos ei voi kestää ketjuun kirjoitettuja eroavia mielipiteitä, voi olla jo ihan hyvä idea poistua internetistä tai perustaa vaikkapa ainoastaan Metallican uusien biisien kehumiseen tarkoitettu huone. Eikä tuo biisi edes mun mielestä ole niin paska, vaikkei se nyt erityisesti säväytäkään.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
Mikkoz
23.08.2008 00:38:51
Älä huolehdi, mua vituttaa aivan yhtä paljon kommentit tyyliin ''Parasta Metallicaa kahteenkymmeneen vuoteen! Mikä primitiivinen voima, mutta kuitenkin tuon kovan kuoren alla sykkii herkkä sydän! Uusi klassikko! Muut yhtyeet ovat täysin aseettomia tämän mestariteoksen edessä!''.

Joo, onhan tuo parannus, jos lähdetään vertaamaan St.Angeriin, mutta ei se mun mielestä edelleenkään pääse edes lähelle vaikkapa samalla alueella syntyneen Testamentin tai vaikka sen iänikuisen vertailukohdan, Megadethin uudempaa tuotantoa. Senkus tykkäätte, ei ole multa pois millään tavalla, mutta jos ei voi kestää ketjuun kirjoitettuja eroavia mielipiteitä, voi olla jo ihan hyvä idea poistua internetistä tai perustaa vaikkapa ainoastaan Metallican uusien biisien kehumiseen tarkoitettu huone. Eikä tuo biisi edes mun mielestä ole niin paska, vaikkei se nyt erityisesti säväytäkään.

Joo no tuo nyt sitten on se toinen ääripää. Tuskin kukaan voi sanoa ilman helvetinmoisia fanilaseja että tämä oli parasta metallicaa 20-vuoteen saati sitten klassikko. Ihan keskiverto biisi IMO
Peoplez
23.08.2008 00:59:37
Joo no tuo nyt sitten on se toinen ääripää. Tuskin kukaan voi sanoa ilman helvetinmoisia fanilaseja että tämä oli parasta metallicaa 20-vuoteen saati sitten klassikko. Ihan keskiverto biisi IMO

Noh itse sanon että tämä oli parasta Metallicaa kahteenkymmeneen vuoteen. En ole mikään fani, satunpa vain vihaamaan Black-levyä eikä sen jälkeisetkään ole säväyttäneet. Joten parasta Metallicaa 20 vuoteen. Eihän tuo fraasi viittaa mitenkään muihin bändeihin tai siihen että kyseessä olisi metallimusiikin uusi mestariteos tai messias.

Video näytti muuten ihan kivalta.
aivokuolio
23.08.2008 01:11:51
Vittu mitä sakkia.
Ziggy Bubba
23.08.2008 01:13:49

Vittu mitä sakkia.

Jaa kuka? Ei ymmärrä...
Hetfield
23.08.2008 01:58:54

Hirveetä riehumista tässäkin ajassa kerennyt tulla, vaikka hetken vaan oli pois =D

Creeping Death
Fuel
Ride The Lightning
Harvester of Sorrow
Welcome Home (Sanitarium)
Cyanide
...And Justice For All
No Remorse
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Motorbreath
Nothing Else Matters
Sad But True
One
Enter Sandman
- - - - -
Last Caress
So What
Seek And Destroy

Soittivat sitten TDTNC:n ekaa kertaa.
I quit the band... Now I just play with myself.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)