Aihe: Metallica
1 2 3 4 513 14 15 16 1736 37 38 39 40
Mikkoz
22.08.2008 21:47:21
No vittu, kyllä nyt taas haukutaan Metallicaa kun joku sanoi, että single ei ollutkaan hyvä. Siis tuoha o iha vitu hyvä pätkä.

No se oli sarkasmia toveri hyvä :)
Hetfield
22.08.2008 21:50:18

Riffistä vaikee sanoa mitään mutta miksi tarjota noin perkeleen huonosti kuuluvia klippejä?
Eikö olisi bändinkin etu että ennakko maistiaiset kuullostaisivat mahdollsimman hyvältä?

Se eka sinkkupiisikin kuullosti tahalleen huononnetulta tai sitten ne oikeesti luulee että ne on coolit soundit:)

Niin, siinäpä se. Ongelma on kyllä huomattu fanien puolelta, mutta en sitten tiedä missä kohtaa se erhe on tehty. Ehkä asia selviää tässä lähiaikoina.
I quit the band... Now I just play with myself.
Peoplez
22.08.2008 21:50:37
Asiasta toiseen. Kuuntelen tässä pitkästä aikaa S&M-levyä ja sehän on helvetin hyvä. Nuo orkestraatiot tuo mukavasti lisäväriä noihin biiseihin. Nyt mua kiinnostaa kovasti että mitä fanit tykkää tosta? Ei oo niinku mitään hajua.
trashjones
22.08.2008 21:50:40 (muokattu 22.08.2008 21:51:16)
No se oli sarkasmia toveri hyvä :)

Eiss... anteeksi. Tuli kyllä itekki iha turhaa huudettua vaikkei ois sarkasmia ollukkaa.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
trashjones
22.08.2008 21:51:45
Asiasta toiseen. Kuuntelen tässä pitkästä aikaa S&M-levyä ja sehän on helvetin hyvä. Nuo orkestraatiot tuo mukavasti lisäväriä noihin biiseihin. Nyt mua kiinnostaa kovasti että mitä fanit tykkää tosta? Ei oo niinku mitään hajua.

Parhautta.
Booombox
22.08.2008 21:55:53

Todella hienoa kuunneltavaa. Biisi valinnat ei nyt ihan parhaita mutta hyviä kuitenkin. Eräs positiivinen asia S&Mässä on Larssin rumputyöskentely. Vetää tosi hyvin ja pistää paljo nätin kuuloisia improvisointeja sekaa.
"Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home"
Flow
22.08.2008 22:02:02 (muokattu 22.08.2008 22:04:36)
No nyt kun on lisää olutta juotu (ei humalaan, huomenna autoilua) niin tämä alkaa kuulostaa jo pirun hyvältä jopa loppu puolelta...Eiköhän sieltä vähintään hyvä lätty taas tule.

edit. ainut mikä vielä häiritsee on tuo tädätädätädä blaa 05:44:stä eteenpäin...mut eikähän se tästä
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
Hetfield
22.08.2008 22:05:10

No nyt kun on lisää olutta juotu (ei humalaan, huomenna autoilua) niin tämä alkaa kuulostaa jo pirun hyvältä jopa loppu puolelta...Eiköhän sieltä vähintään hyvä lätty taas tule.

Jooh... Nyt alkaa pikkuhiljaa jo tasoittumaan tuo biisi yhtenäiseksi. Kolme viikkoa, niin levy on jo käsissä.

Lemppari DVD Live Shitin jälkeen. Vokaalit, soitanta, yleismeininki. Perkele.
I quit the band... Now I just play with myself.
vt1100
22.08.2008 22:24:52
Kyllähän tuo kuulostaa kerta kerralta paremmalta, en mää tähän osaa muuta sanoa. Levyä odotellessa...
Illegal Cargo
22.08.2008 22:26:09 (muokattu 22.08.2008 22:26:51)
Mun on nyt nolona tehtävä tunnustus, että TDTNC on alkanu upota muhun tän päivän aikana jollain oudolla tavalla.
Mitä useemmin sen kuuntelen, sitä enemmän totun siihen loppuun, joka tuli ekalla kuuntelukerralla melkosena järkytyksenä. Outoa. Tarkottaako tää että mä olen menettämässä makuni lopullisesti, turtumassa koko sekamelskaan vai että ne vikat minuutit ei pilannutkaan sitä biisiä kuten aluks ajattelin?

Mä tykkään kyllä kovinkin paljon!
Nuorempana minä pystyin muistamaan mitä hyvänsä, oli se tapahtunut tai ei. -Mark Twain
Peoplez
22.08.2008 22:40:14
Kiva kuulla että muutkin tykkää ässätämmästä. Itsekin kiinnitin huomiota siihen että Larssi vetää hyvin. Huomasin just että multa löytyy tuo vhs:nä. Vähäkö oon old school. Tässähän herää kohta uus Metallica-innostus, ihan pelottaa jo.
Niklodeus
22.08.2008 22:47:20

Biisi oli ihan hyvä.
CROM !! - Conan The Barbarian
Pedroz
22.08.2008 22:50:10

Lars vetää siinä niin täydellisen virheettömästi täydellisen hyvällä soundilla, että väkisinkin herää epäilys studiokorjailusta tai muusta kepulikonstista. Mutta kyllä se vaan hyvältä kuulostaa. No Leaf Clover on Metallican parhaita biisejä, ja muistaakseni ainakin Hero of the Daysta ja Devil's Dancesta oli erityisen hienot versiot. Ja se orkesterin soittama intro on aivan upea.
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
Germaniac
22.08.2008 22:52:38

Jos tämä olisi tuntemattoman bändin ensilevyltä (tai demolta), mikä olisi yleisön reaktio ? Ihan vaan mielenkiinnosta. Jengin fanaattisuus tuntuu olevan sokeudeltaan jo... no... täysin sokean luokkaa.

Niin on, molempiin suuntiin.

Se nyt on ainakin 100% varmaa että levy ei myisi läheskään niin paljoa mitä nyt tulee myymään. Mutta hei, jos Black Albumin julkaisisi nyt joku tuntematon bändi debyyttinään myisikö se yhtä paljon mitä aikanaan? Tai laittakaa sen tilalle KEA, RTL, MOP, AJFA tai mikä vaan, ja miettikää olisiko kommentit samanlaisia niistä mitä nyt. Jos tädillä olisikin munat niin se oliskin setä? Jos sitä ja jos tätä. Metallica on tunnettu bändi ja sillä on vuosien mittaan kertynyt faneja ja vihaajia aika vitusti, ihmisillä on henkilökohtaisia kokemuksia ja muistoja jotka liittyy bändin vanhoihin levyihin jne. joten on täysin luonnollista että siihen suhtaudutaan sen menneisyyden perusteella. Ja tämä on (tai pitäisi olla) niin Captain Obvious kamaa että oikeasti hävettää edes kirjoittaa tätä.

Kommentit eivät varmastikaan olisi samanlaisia, suuntaan tai toiseen. Jos tämä ei olisi Metallica, haukkujia tuskin kiinnostaisi nipottaa sooloista, rumpalista, tai sovituksista niin paljon kuin nyt aivan kuin myöskään moni ei ylistäisi maasta taivaisiin, eikä valittaisi valittajista (heh) niin intensiivisesti. On ihan turhaa yrittää ajatella että jos tää nyt oliskin joku muu tms. koska se ei ole, ja se vaikuttaa ihmisten suhtautumiseen ja missä ei mun mielestä ainakaan ole edes mitään väärää.
Deino
22.08.2008 22:53:26

Mun on nyt nolona tehtävä tunnustus, että TDTNC on alkanu upota muhun tän päivän aikana jollain oudolla tavalla.

Eihän siinä mitään noloa ole, mies hyvä.
Germaniac
22.08.2008 22:54:16

Itse biisistä sen verran että alku on aika perusballadimeininkiä Metallicalta, tosin ihan toimivaa sellaista. Loppu taasen on biisissä juuri parasta, eikä mun korvaan ainakaan kuulosta miltään sekamelskalta vaan ihan hyvin osat toimii keskenään. Mikä tuossa on niin vaikeasti tajuttavan kuuloista? Rumpalointi voisi kyllä olla monipuolisempaa, tuo sama pätkytys kuulostaa vähän yksitoikkoiselta.
Niklodeus
22.08.2008 22:58:34 (muokattu 22.08.2008 22:59:58)

Tuo alku näppäily on muuten aivan stnan kaunis! *nyyh, nyyh*
Miksi on jotenkin ''kiellettyä'' tykätä uudesta Metallicasta!? Kun täällä jotkut ''noloissaan'' sanovat että tykkäävät kappaleesta.
CROM !! - Conan The Barbarian
Meadow
22.08.2008 23:03:58
Mikä tuossa on niin vaikeasti tajuttavan kuuloista?

Eipä mikään, kuulostaa vaan niin pakotetulta tuo loppu. Jämäriffiä vaan toisen perään.
trashjones
22.08.2008 23:04:49
Itse biisistä sen verran että alku on aika perusballadimeininkiä Metallicalta, tosin ihan toimivaa sellaista. Loppu taasen on biisissä juuri parasta, eikä mun korvaan ainakaan kuulosta miltään sekamelskalta vaan ihan hyvin osat toimii keskenään. Mikä tuossa on niin vaikeasti tajuttavan kuuloista? Rumpalointi voisi kyllä olla monipuolisempaa, tuo sama pätkytys kuulostaa vähän yksitoikkoiselta.

Joo, itseänikin häiritsee eniten tuo rumpukomppi joka on sama koko lopun ja fillejäki on iha tajuttoman vähä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)