Tohtori Tonus 21.08.2008 12:02:02 | |
---|
Kuolema - Sielun särkijä Pitti pystyyn! |
hullu_ukko 21.08.2008 15:36:18 | |
---|
Kuolema - Sielun särkijä On. Täytettä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Tohtori Tonus 21.08.2008 16:22:04 (muokattu 21.08.2008 16:31:12) | |
---|
Kääntämisessä otettu vähän vapauksia (lue: menty siitä mistä aita on matalin), mutta joo. Kukkahattutädit kumoon: SOTA Väkivallan äänet rikkovat hiljaisuuden Repien tyyneyden riekaleiksi Myrskyn ja voiman ääniä tuonpuoleisesta Sydämeni ilo Kuoleman kelloa soittavat viestintuojat Panssarit ovat tulleet räjäyttämään Jumalan helvettiin KUOLKAA Kuin Lilithin pojat - demoniset Rynnistävät läpi pölypilvien tappaakseen Ainoa tahtonsa on tappaa heikot Kylmiä väreitä verenvuodatuksesta Mustat jyrisevät panssarit tuovat tuskaa ja kuolemaa Ja läpi piippujensa tunnet helvetin henkäyksen Silmämunat kääntyvät, ruumiit vääntelehtivät, suut huutavat palaessaan Ammukset räjähtävät, teräs murtuu, tuomion kello soi, kaipaat kuolemaa Kaikki mitä haluan, kaikki mitä tarvitsen On nähdä vihollisteni vuotavan TAPPAKAA Hävityksen aseet, helvetin juhlinta Jumalan teloitus voi alkaa Polta maailma, jotta Kristus voi kuolla Tällä kertaa Paholainen voittaa Haista pelko ja tuska Kun jyräämme läpi tuhkakasan Antikristus on tullut tänne hallitakseen Kun räjäytämme Jumalan valtaistuimen kunnon ryminällä Kaikki mitä haluan, kaikki mistä uneksin On tappaa ne, jotka valo pelasti Syljen Jumalan naamaan aseellani Poltan Pyhän Hengen ja ajan hänen poikansa yli Pitti pystyyn! |
hullu_ukko 21.08.2008 16:46:13 | |
---|
Kääntämisessä otettu vähän vapauksia (lue: menty siitä mistä aita on matalin), mutta joo. Kukkahattutädit kumoon: SOTA Väkivallan äänet rikkovat hiljaisuuden Repien tyyneyden riekaleiksi Myrskyn ja voiman ääniä tuonpuoleisesta Sydämeni ilo Kuoleman kelloa soittavat viestintuojat Panssarit ovat tulleet räjäyttämään Jumalan helvettiin KUOLKAA Kuin Lilithin pojat - demoniset Rynnistävät läpi pölypilvien tappaakseen Ainoa tahtonsa on tappaa heikot Kylmiä väreitä verenvuodatuksesta Mustat jyrisevät panssarit tuovat tuskaa ja kuolemaa Ja läpi piippujensa tunnet helvetin henkäyksen Silmämunat kääntyvät, ruumiit vääntelehtivät, suut huutavat palaessaan Ammukset räjähtävät, teräs murtuu, tuomion kello soi, kaipaat kuolemaa Kaikki mitä haluan, kaikki mitä tarvitsen On nähdä vihollisteni vuotavan TAPPAKAA Hävityksen aseet, helvetin juhlinta Jumalan teloitus voi alkaa Polta maailma, jotta Kristus voi kuolla Tällä kertaa Paholainen voittaa Haista pelko ja tuska Kun jyräämme läpi tuhkakasan Antikristus on tullut tänne hallitakseen Kun räjäytämme Jumalan valtaistuimen kunnon ryminällä Kaikki mitä haluan, kaikki mistä uneksin On tappaa ne, jotka valo pelasti Syljen Jumalan naamaan aseellani Poltan Pyhän Hengen ja ajan hänen poikansa yli Mardukia ja biisi on Beast of Prey Panzer Division Mardukilta. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Tohtori Tonus 21.08.2008 17:03:17 | |
---|
Mardukia ja biisi on Beast of Prey Panzer Division Mardukilta. Tästä on paha pistää enää oikeammaksi. Pitti pystyyn! |
hullu_ukko 21.08.2008 17:42:02 | |
---|
Hei minä... Tapaa oikea minä ja minun sopimattomat elämäntapani. Pimeä, synkkä menneisyys on arvokkain omaisuuteni. Jälkikäteen katsottuna kaikki näyttää selkeältä, toisaalta kun katson taakseni kaikki näyttää yhä hieman sumealta. Mitä sanoitkaan täydellisestä ydintuhosta? Kiva tarina... Kerro ihmeessä Valituille Paloille! Hei minä... Se olen minä jälleen! Voit alistaa, mutta et koskaan kesyttää minua. Saan aivan mielettömän päänsäryn vajotessani alas sinun tasollesi! Niin, ajattele vain että se on minun syytäni ja pysyttele tuuman tai kaksi potkaisuetäisyyden ulkopuolella! Ihmiskunnan täytyy tietää omista rajoituksistaan... No, minä... On hauskaa puhua itselleni. Kaikki kunnia siitä dementialle. Jonain päivänä sinäkin tunnet kipuni ja väläytät sille hampaattoman hymyn. Jos sota pääni sisällä ei vaikene päiväksikään olen mennyttä. Jäiset sormeni raapivat selkääsi, täältä tullaan taas!
Helppo kuin mikä, mutta ei se mitään... Hauska sitä oli kääntää. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Ottoko 21.08.2008 17:45:25 | |
---|
Megadeth- sweating bullets? Behold bastard son.
I am the evil one. |
hullu_ukko 21.08.2008 23:24:50 | |
---|
Megadeth- sweating bullets? On. Ylimääräinen sana. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Ottoko 22.08.2008 13:31:28 | |
---|
Autot räjäytetään pois ja ihmiset revitään Ruumiit lentävät ilmassa, palat tippuvat kaikkialle Kauheat tapahtumat kotiemme lähellä Sodan takia Väkivaltaisia valtoja vastaan Salaisen sodan uhrit Vihollinen ilman aseita Pommituksen kohteet Ilman syytä tapettavaksi Behold bastard son.
I am the evil one. |
Master of Disguise 22.08.2008 14:30:38 | |
---|
Autot räjäytetään pois ja ihmiset revitään Ruumiit lentävät ilmassa, palat tippuvat kaikkialle Kauheat tapahtumat kotiemme lähellä Sodan takia Väkivaltaisia valtoja vastaan Salaisen sodan uhrit Vihollinen ilman aseita Pommituksen kohteet Ilman syytä tapettavaksi Rotten Sound - V.S.A.? |
Ottoko 22.08.2008 17:02:39 | |
---|
Rotten Sound - V.S.A.? Heh juum. jne... Behold bastard son.
I am the evil one. |
Master of Disguise 22.08.2008 17:40:15 | |
---|
Noniin, pitkästä aikaa. Koivu talvella Nojaten yli salaisen lammen On Narkissos rakastunut Hentoihin valkoisiin oksiin Kapea runko Tummassa lasissa Mutta Kevät tuloillaan On peloissaan Ja peittää valkoiset puunhaarat Vihreään |
Noniin, pitkästä aikaa. Koivu talvella Nojaten yli salaisen lammen On Narkissos rakastunut Hentoihin valkoisiin oksiin Kapea runko Tummassa lasissa Mutta Kevät tuloillaan On peloissaan Ja peittää valkoiset puunhaarat Vihreään En oo lukenu tämän kappaleen sanoja, mutta voisko olla Cult of Lunan Following Betulas? Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny päntisä. |
valtse 22.08.2008 18:09:03 | |
---|
Eipä ole kun Agallochin Birch White. Life is a clay urn on the mantle. |
Master of Disguise 22.08.2008 18:25:58 | |
---|
Eipä ole kun Agallochin Birch White. Jep, aivan oikein. |
valtse 22.08.2008 19:12:04 | |
---|
Katso minuun nyt Epätoivoinen sielu iankaikkisesti Sidottu ikuisesti tähän karuun ja ankaraan maahan Henkeni on lävistetty Joten ristiinnaulitse minut jos sinun täytyy Mutta muista, se on uskossasi Ei tuomitakseni Ristiinnaulitse minut, olen lävistetty henki Ristiinnaulitse minut, tiedän että sinun täytyy Sinun täytyy Life is a clay urn on the mantle. |
Rauniotorni 22.08.2008 19:18:45 | |
---|
Iced Earth - The Pierced Spirit It's fucked to hear one idiot's words,
but worse to see others believe it |
valtse 22.08.2008 19:19:43 | |
---|
Tuli näköjään laitettua ihan liian helppo. Life is a clay urn on the mantle. |
Rauniotorni 23.08.2008 17:29:31 | |
---|
On loistava päivä tulelle On loistava päivä raivolle Soturin tahto On ratsastaa alas vuorenrinnettä Sokeuttavia päiviä autiomaassa Sokeuttava aurinko silmissäni Mahtavia kaupunkeja edessämme Ratsasta pää pystyssä It's fucked to hear one idiot's words,
but worse to see others believe it |
Tohtori Tonus 23.08.2008 18:20:05 | |
---|
On loistava päivä tulelle On loistava päivä raivolle Soturin tahto On ratsastaa alas vuorenrinnettä Sokeuttavia päiviä autiomaassa Sokeuttava aurinko silmissäni Mahtavia kaupunkeja edessämme Ratsasta pää pystyssä I - Warriors. Hieno biisi. Pitti pystyyn! |