Aihe: Metallica
1 2 3 4 510 11 12 13 1436 37 38 39 40
Disposable
22.08.2008 16:32:49
Ei pojat. Jos tämä biisi olisi vaikka puppetsin 9:säs biisi niin kyllähän kehuisitte.

Väärin, Damage, Inc. on universumin paras lopetuskipale.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
trashjones
22.08.2008 16:34:56
http://www.youtube.com/watch?v=BTLBDMT9PmY

Älkääkä unohtako näitä.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
trashjones
22.08.2008 16:36:56 (muokattu 22.08.2008 16:37:49)
Tuli vaan tässä mieleen, että se on todellakin muotia tuo Metallican dissaus täällä suomessa nimittäin metallicabb foorumilla en ole kuullut yhtään haukkua kyseisestä biisistä.

http://www.metallicabb.com/index.php?showtopic=78594
Disposable
22.08.2008 16:38:03
Tuli vaan tässä mieleen, että se on todellakin muotia tuo Metallican dissaus täällä suomessa nimittäin metallicabb foorumilla en ole kuullut yhtään haukkua kyseisestä biisistä.

Kun minä kävin katsomassa niin siellä oli useita ketjuja biisin huonoudesta.
trashjones
22.08.2008 16:38:48
Kun minä kävin katsomassa niin siellä oli useita ketjuja biisin huonoudesta.

Itse en ole löytänyt yhtään.
Kerpele
22.08.2008 16:40:51

http://www.metallicabb.com/index.php?showtopic=78594

:-D Uskoisin että siellä on (yleistettynä) sellaista porukkaa että Metallica on paras bändi ikinä, ja kaikki mitä metallica tekee, on loistavaa. En usko että kaikki täällä dissaavat metallican uutta biisiä koska se on muotia. Joidenkin mielestä se vain ON huono. Kai sitä nyt mielipiteensä saa sanoa stna.
Hetfield
22.08.2008 16:42:09

Särölle menee radiossakin kyllä. Mitähän aineita siellä studiossa on nautittu?

Totta kai menee. Siitähän tässä ollaan puhuttu, toivottavasti levyllä ei ole samaa ongelmaa, ei pitäisi ainakaan olla. Ellei sitten joku ole kämmännyt isolla kädellä. Ainakaan noissa uuden levyn klipeissä Metallican etusivulla ei ole samanlaista suhinaa.
I quit the band... Now I just play with myself.
Samu S.
22.08.2008 16:43:24
Tässä on nyt monella suulla todettu että uutta sinkulaa huonona pitävät on vaan yksinkertaisesti ja kertakaikkiaan väärässä koska a, b ja c. Suurin piirtein yhtä monta päinvastaista todistusta löytyy. Seuraan tätä keskustelua innolla. :)
When all you have is a hammer, everything looks like a nail
Peoplez
22.08.2008 16:43:30
Täällä kuitenkin vallitsee sellainen mieliala että tuosta koitetaan väkisin löytää hyviä puolia - jumalauta - nyt odotettiin (odotetaan) mestariteosta maailman kaikkien aikojen kovimmalta bändiltä, eikä mitäänsanomatonta rallia josta hyviä puolia saa etsimällä etsiä.

Olen hieman eri mieltä. Ne jotka biisiä ovat kehuneet ovat olleet niitä jotka eivät mitään odottaneetkaan, kuten minä. Olen pitkään ihmetellyt Metallican suosiota. Se on minulle suuri mysteeri. Nyt kun he tekevät biisin josta yllättäen tykkään niin fanit haukkuvat sen lyttyyn :D Näin se menee. Odotitteko sitten oikeasti jotain Puppets volume kakosta?
LyraB
22.08.2008 16:45:12
:-D Uskoisin että siellä on (yleistettynä) sellaista porukkaa että Metallica on paras bändi ikinä, ja kaikki mitä metallica tekee, on loistavaa. En usko että kaikki täällä dissaavat metallican uutta biisiä koska se on muotia. Joidenkin mielestä se vain ON huono. Kai sitä nyt mielipiteensä saa sanoa stna.

Toisaalta... Itse olen sitä mieltä, että biisi on hyvä. En edes lähde etsimään yksityiskohtia riffeistä ja larsseista vaan kuuntelen kokonaisuutta ab-muusikkona. Jos ja kun levy myy paljon, paljon, paljon... OLEN ONNELLINEN.

Jos olette sitä mieltä, että biisi on paska. Niin sitten on.

Olen puhunut. Mutta en viimeistä kertaa.
j
bedlam
22.08.2008 16:45:33

Tuli vaan tässä mieleen, että se on todellakin muotia tuo Metallican dissaus täällä suomessa

No voi jumalauta.
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ
Röntgen-Jeesus
22.08.2008 16:46:27

Väärin, Damage, Inc. on universumin paras lopetuskipale.
Väärin, tämän tittelin vie Dyers Eve.
En voi odottaa kuulla uutta paskaa, ja mitä te guys do I'll aina ensin yksi liikkeen odottamatta kuulla se
trashjones
22.08.2008 16:48:13
No voi jumalauta.

Siis en tiedä kuka täällä sitä tekee vittuillakseen vai kuka vaan ihan siitä syystä ettei tykkää uudesta biisistä.
LyraB
22.08.2008 16:48:43
http://www.metallicabb.com/index.php?showtopic=78403

Kylllä ne tosiaan kehuu enemmän ku haukkuu... Toisaalta ei mitää väliä, mutta totuus tämä vain on. Älkää suuttuko.
j
cldron
22.08.2008 16:49:25 (muokattu 22.08.2008 16:49:43)
Kirk käytti mun mielestä liikaa wahia. eikä Lars osaa soittaa. jamesi on onneks kovin, mutta se jodlaa :(
OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ!
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
trashjones
22.08.2008 16:50:23
Kirk käytti mun mielestä liikaa wahia. eikä Lars osaa soittaa. jamesi on onneks kovin, mutta se jodlaa :(

Ja Rob vetää crab-walkia.
Disposable
22.08.2008 16:51:28
http://www.metallicabb.com/index.php?showtopic=78403

Kylllä ne tosiaan kehuu enemmän ku haukkuu... Toisaalta ei mitää väliä, mutta totuus tämä vain on. Älkää suuttuko.

Sun kommentit on oikeasti parasta viihdettä tässä ketjussa heikkijärvisen jälkeen. Älä koskaan poistu!
lethus1
22.08.2008 16:55:32
Tottaaah...

Jos haukkuu, on ns. true metallisti ja haukkuu siis vaan asenteen vuoksi...

Tai sitten voisiko olla niin, että jonkun mielestä biisi ei vaan ole kovin hyvä ? Jos tämä olisi tuntemattoman bändin ensilevyltä (tai demolta), mikä olisi yleisön reaktio ? Ihan vaan mielenkiinnosta. Jengin fanaattisuus tuntuu olevan sokeudeltaan jo... no... täysin sokean luokkaa.

Ja biisistä voi olla myös tykkäämättä ilman että odotukset olisi MOP2-luokkaa. Kai.
Vompatti
Hetfield
22.08.2008 16:56:55

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/sftw/article1590350.ece

Lukekaa vaikka tuota haastista, niin ei tarvi koko aikaa tapella =P Ei minunkaan mielestä tuo biisi päihitä mitään MOP-AJFA-TBA-akselilta, mutta kyllähän tuota kuuntelee. Välillä diggailee enempi, välillä kakkososa ei miellytä.
I quit the band... Now I just play with myself.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)