pekkajau 10.08.2008 23:33:52 (muokattu 10.08.2008 23:37:09) | |
---|
Hyvä hääkeikka oli. Nämä kaasot ja bästmänit ovat aina vaan niin jotenkin vitun tyhmiä että pakkaavat juuri sillon puhumaan kaikki asiansa eli nämä normi extra erikoisuudet hääjuhlan ohjelmassa kun just kannetaan kiireellä pers suoli pitkällä kolskeita sisään siinä yleisen pöytien siirtelyn sivussa ja... tietenkin sahtisammio on siinä ainoalla kulkureitillä ja kaikki seisoo siinä edessä kiirettömänä muki kourassa seurustelemassa ja soiton alkuun on 5 minuuttia. Vanhemmiten näkee paremmin kauas. |
IJarro 11.08.2008 00:33:27 | |
---|
Holtitonta oli. Ja älytön meisinki. Let's do some living after we die... |
KoskPaavo 11.08.2008 00:41:34 | |
---|
Ärsyttävä hääkeikka, kaikki oli olevinaan hienompia ihmisiä. Ja toiveita tuli kuin liukuhihnalta, nopeeta, valssia, akentsia, ja päälle vielä " se Titanikteema". Siis näitä 20-30- vuotiaita kaljupäisiä besserwissereitä. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Anonymous-jazz 11.08.2008 02:37:11 | |
---|
Ärsyttävä hääkeikka, kaikki oli olevinaan hienompia ihmisiä. Ja toiveita tuli kuin liukuhihnalta, nopeeta, valssia, akentsia, ja päälle vielä " se Titanikteema". Siis näitä 20-30- vuotiaita kaljupäisiä besserwissereitä. HOHO täällä taas oli aivan päinvastaista. Catering puoloen naiset jne. olivat ystävällisiä :D sekä häävieraista kaaso suhteellisen viehättävän oloinen. - Hääväki diggas - Keittoa riitti - Mesta mitä parhaimmalla paikalla (unioninkadulla) lyhyt roudaus - 3:n setin veto "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
EP 12.08.2008 22:47:24 | |
---|
Ärsyttävä hääkeikka, kaikki oli olevinaan hienompia ihmisiä. Ja toiveita tuli kuin liukuhihnalta, nopeeta, valssia, akentsia, ja päälle vielä " se Titanikteema". Siis näitä 20-30- vuotiaita kaljupäisiä besserwissereitä. Prkl! Kun se menee tuollaiselle "jukeboksi"-linjalle, tanssilajia voi toivoa ..mutta, että pitäisi yksittäiset biisitoiveetkin toteuttaa?? Ei helevetti :/ |
Qsine 21.08.2008 23:45:19 | |
---|
Tuplakeikka tuli! Ensin Turussa, eilen. Muutaman tunnin taustamusiikkiveto, piano, hanuri. Saksalaisia, korealaisia yms. vieraita. En koskaan varmaan tule tietämään tarkkaan, mitä porukkaa se oli, jotain teknologia-osastoa. Seilasin kansainvälisen ja kotimaisen välillä tilanteen mukaan. En laskeskellut 45:isiä ja 15:isia minuutteja, olisi tullut muuten PaskanJäykkää. Kaupungin edustajatäti ehdotti notta Ilta Välimerellä. Perkeleen C-osa, en opi sitä varmaan koskaan. Otin varman päälle ja kysyin notta käyks' Metsäkukkia. Kävi. Nomutta. Tilaisuuden päätteeksi kysyivät, että tuukko huomenna Lietoon. Sama porukka, vähän isompi tilaisuus. Kuljetukset järjestyivät uskomattomalla tuurilla, ja täten terveisiä sieltä. * On hyvin lämmittävää, ettei joka paikassa sentään päädytä levyjen soittamiseen, mitä tulee taustamusiikkiin. Muusikon kanssa käytävän small talkin "Kyllä se elävä musiikki sentään on hienoa" -vakiorepliikki on toki klisee, mutta ihan totta! * Ja taas kerran päti se, ettei tarvitse olla mikään pultattu finlandershymy koko ajan päällä. Leppoisa ote vaan, niin ei ongelmia tule. Ja huumoria kehiin, tosin pienellä sarkasmi-filtterillä, ettei tule sammakko. "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |
Nii, kylhän sää kuusinen tiijät. |
kuunsirppi 22.08.2008 07:42:29 | |
---|
Viime keikalta jäi mieleen mukavat ihmiset, todella mielenkiintoiset ja erilaiset ohjelmat ja ruoka (!) Juhlakalu on paikan omistaja, jolla on pitopalvelu. Safka oli sitten sen mukaista. Alkupalapöytä oli, etten sanoisi, runsas ja pääruokana oli kaksi vaihtoehtoa, mistä valita. Toinen oli joku kalaruoka ja toinen oli pippuripihvi viherpippurikastikkeella ja erilaisilla perunavaihtoehdoilla (miten perunasta voikin saada niin hyvää ja lihan maistumaan taivaalliselta?) Lisäksi annokset oli niiiin kauniisti aseteltu ja soittajatkin saivat istua ihmisten seassa ja nauttia ruokansa ja juomansa. Iltapalalla olikin sitten kokki ulkona teltassa taas niiden erilaisten perunoiden ja villisian lihan kanssa. Siellä se veisteli ihmisille paloja, mitä halusi syödä. Olipas hyvää! Voi hyvät hyssykät. Ei siis sitä normi pitopöytäruokaa... Hääkakku oli kolmeen eri tasoon rakennettu lasinen hässäkkä, jossa oli kaikille vieraille oma "kakku", eli runebergin tortun muotoinen kakku, jossa toisissa oli vaalea taikina ja toisissa suklainen. Sitten oli jotain mousseeta (miten lie kirjotetaan) ja mansikoilla ja vadelmilla koristeltuja. Olipas hienon näköinen ja hyvää. Jos jotain negatiivista etsii, niin se on harmittavaa, että tila on kiveä, ei mitään pehmusteita seinällä ja masteri sais olla nollassa ja rumpujakin soittaa sormilla, ettei musa tulis liian lujaa. Aina on joku, joka valittaa, kun tuossa samassa paikassa on soittamassa. Illan viimeisenä ohjelmana oli tulishow ennen viimeisiä menobiisejä (=kappaleita) ja valsseja. Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Qsine 22.08.2008 11:21:54 | |
---|
Nii, kylhän sää kuusinen tiijät. En myönnä. Kunhan arvailen... "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |
Timi 23.08.2008 14:07:56 | |
---|
Kaksi settiä veto ja alkoi vasta noin klo23 jälkeen ko vieraiden ruokailu näemmä hiukan venyi mutta ei se mitään.Otettiin oluet baarissa ja naureskeltiin tarjoilijan kanssa meilla varattua ateriaa.Kulhollinen salaattia ja vettä.Kun kyselin hovilta sapuskaa,näin hää ilmoitti.Tokaisin ettei missään tapauksessa tarvitse vaivata keittiötä noin runsaalla tarjoilulla.Käymme tauolla nauttimassa illallisen hakaniemen snagarilla ja lähtiessämme ilmoitan minne menemme.Emme kuitenkaan viitsineet smokeissamme tallustella torilla vaan syötiin keikan jälkeen rokkidonaldsilla Reijolankadulla.Tuo ei ollut hääkeikka. Tänään uskon että tarjoilu on parempaa kun morsian on moneen otteeseen varmistanut että meille löytyy ruokaa ja juomaa. Kylmän viileesti! |
baron 23.08.2008 14:49:58 | |
---|
Kaksi settiä veto ja alkoi vasta noin klo23 jälkeen ko vieraiden ruokailu näemmä hiukan venyi mutta ei se mitään.Otettiin oluet baarissa ja naureskeltiin tarjoilijan kanssa meilla varattua ateriaa.Kulhollinen salaattia ja vettä.Kun kyselin hovilta sapuskaa,näin hää ilmoitti.Tokaisin ettei missään tapauksessa tarvitse vaivata keittiötä noin runsaalla tarjoilulla.Käymme tauolla nauttimassa illallisen hakaniemen snagarilla ja lähtiessämme ilmoitan minne menemme.Emme kuitenkaan viitsineet smokeissamme tallustella torilla vaan syötiin keikan jälkeen rokkidonaldsilla Reijolankadulla.Tuo ei ollut hääkeikka. Tänään uskon että tarjoilu on parempaa kun morsian on moneen otteeseen varmistanut että meille löytyy ruokaa ja juomaa. Mulla on varasuunnitelma tollaisen varalle, jota en ole vielä joutunut toteuttamaan: Pizzataksi ravintolaan! |
Ukko 23.08.2008 20:07:28 | |
---|
Mulla on varasuunnitelma tollaisen varalle, jota en ole vielä joutunut toteuttamaan: Pizzataksi ravintolaan! Mulla on parempi. Mikki vatsan seutuville että yleisö kuulee kuinka maha murisee nälissään. COVS jäsen nro 6 |
EP 23.08.2008 20:53:35 | |
---|
Etteks' te saa kotona ollenkaan ruakaa, Hä? ..oon kyllästyny katteleen jätkiä jotka syä niin, että halkee ja sitten ne on ku nukkuneen rukous ..röyhtäilevät ..piereskelevätkin mokomat! :( Pieni iltapala ehkä on paikallaan kyllä! |
baron 23.08.2008 21:25:18 (muokattu 23.08.2008 21:25:50) | |
---|
Etteks' te saa kotona ollenkaan ruakaa, Hä? ..oon kyllästyny katteleen jätkiä jotka syä niin, että halkee ja sitten ne on ku nukkuneen rukous ..röyhtäilevät ..piereskelevätkin mokomat! :( Pieni iltapala ehkä on paikallaan kyllä! Persaukisena soittajana puolet liksasta on sitä että keikoilla saa kolmen ruokalajin ilalllisen kabinettiin pöytiin tarjoiltuna kunnon ruokajuomilla. |
EP 23.08.2008 21:43:35 | |
---|
Persaukisena soittajana puolet liksasta on sitä että keikoilla saa kolmen ruokalajin ilalllisen kabinettiin pöytiin tarjoiltuna kunnon ruokajuomilla. Mua alkaa väsyttää.. kaverit on kyllä vit..illu ku ei saa ruokaa, mut mieluumin rahana vaan! :) |
baron 23.08.2008 21:46:47 | |
---|
Mua alkaa väsyttää.. kaverit on kyllä vit..illu ku ei saa ruokaa, mut mieluumin rahana vaan! :) Mieluummin noin mutta mulle ei oo koskaan tarjottu vaihtoehtoa että jos jätän juomatta/syömättä, liksa nousisi. |
EP 23.08.2008 21:57:30 | |
---|
..mulle ei oo koskaan tarjottu vaihtoehtoa että jos jätän juomatta/syömättä, liksa nousisi. Ei, mutta luulen, että joskus saattaa se keikan saaminen olla siitä kiinni, vaikka hullulta tuntuukin. Viime syntymäpäivillä se taas tuli todistettua: "Emme laskeneet soittajia ruokailijoiksi" ..vanaha slogan! :D Parempi kun sanoo heti, että ei syödä mitään HOHO! |
baron 23.08.2008 22:01:57 (muokattu 23.08.2008 22:04:42) | |
---|
Parempi kun sanoo heti, että ei syödä mitään HOHO! Bändi joka ei syö eikä juo! Olisko tää hyvä markkinointislogan? Edit: Mä edelleen rakastaisin tilannetta että Kalastajatorpan pyöreään saliin tulisi pizzataksi ja sanoisi että tässä ne pizzat, kuka oli tilannut? |
Timi 24.08.2008 00:20:40 | |
---|
Moikka!Kliffa keikka takana jälleen ja sapuskaa sai vaikka joka tauolla ja tietty juomaa.vaikka ei paria enenpää ko autolla kaikki liikkui.Hääpari ja vieraat tykkäs kybällä ja encore oli mahdoton ohittaa tai sitten tappoivat lentäviä hyönteisiä?Saatana kun meidän trio soundaa makialle!Aina ja missä vain! Kylmän viileesti! |
kuunsirppi 24.08.2008 01:24:27 | |
---|
Meillä oli kanssa ihan sairaan mukavaa ja tilaaja oli oikein vedet silmissä ja sanoi, miten hyvät juhlat heille järjestettiin. Sanoi vielä, että se sovittu rahasumma ei korvaa mitenkään sitä, miten paljon he tykkäsivät. Väki oli kybällä mukana, niinkun on ollut Timinkin keikalla. Mukava tunne oli tulla kotiin, kun itselläkin oli hyvä fiilis. Lisäks sain kaupattua levyjä pienen pinon ;o) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |