cldron 21.08.2008 22:55:41 | |
---|
Pitää aina vähän väliä kuunnella, että oliko se muka noin huono ku te kaikki sanotte. Mutta ei, ohan se loppu ny ihan vitun hyvä. Just kunnolla överiks kaikki! Te ootte vaan huonoja. |
Disposable 21.08.2008 22:57:32 | |
---|
Jos uudelle levylle tulisi edes yksi musiikin Usaine Bolt, biisi joka repisi Metallican aikaisemmat legendat auki ja kusisi niihin yli-ihanaa hunajaa, biisi joka saisi Metallican fanirivistön jälleen yhteinäiseksi ja yhtä suuresti palvovaksi niin Metallica mielestäni saisi lopettaa studiotehtailun siihen. Sitten keikkarintamoille vielä kerran aktiivisesti, josta pikkuhiljaa hivuttaen eläkkeelle. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
mustis83 21.08.2008 22:57:35 | |
---|
Toimii, ei varmasti avaudu ekoilla kuuntelukerroilla....tulee muuten mulle mieleen hitusen astronomy tosta alun "kertsistä". |
Bullitt 21.08.2008 22:59:37 (muokattu 21.08.2008 23:00:37) | |
---|
Hmmh kukaan ei varmaan osaa ottaa lainkaan kevyemmällä asenteella tuota loppuosaa :D ? Itselle ainakin tuli lähinnä positiivinen mitä vittua -fiilis tuosta. ja toisella kuuntelukerralla avautui jo selvästi paremmin. E: Sainpa toiseks viimeisen viestin tuonne edelliseen Metallica-ketjuun. Jesss :D |
paavi666 21.08.2008 23:00:47 | |
---|
Aika helen uskomattoman huonot soundit, en oiken uskoisi että itse the levyllä samalla miksauksella voi olla. Loppu vähän outo, ihan jees. Mutta Cyanidesta tykkään enemmän. "Juu kitaraa soitan metallica." - Ämil94 jäsenkuvaus. |
Ziggy Bubba 21.08.2008 23:01:01 | |
---|
Tuo "This I Swear, This I Swear!" on kyllä kamala kohta... just tuota Jampan nykykiekumista.. |
Ivory 21.08.2008 23:03:02 | |
---|
On muuten yks heavy-historian korneimmista riffeistä tuo loppuriffi, mikä tulee siellä keskellä jo kerran aikasemminkin. |
Sanetium 21.08.2008 23:03:28 | |
---|
Nyt kun tuota uuta Metallicaa on hetken kuunnellut (jos ei soudeihin keskity) niin voisi sanoa että tuo kuulostaa siltä, kuin Metallican jampat jammailis muuten vaan keskenään ja siihen niiden keskelle on laitettu mikki ja idea on otettu talteen. Mutta sitten onkin vain päätetty että "okei, meillä on tarpeeksi hyvä biisi tässä, mitä turhia ruveta stressaamaan mistään mitään? Hauskanpitoahan tämä on" ja laitettu sama äänitys suoraan levylle. Onhan tuo toisaalta aika hauskan kuuloista mutta eipä tuo nyt vanhan Metallican tasolle yllä... Musiikki on ainoa korvien kautta nautittava huume. |
Jos uudelle levylle tulisi edes yksi musiikin Usaine Bolt, biisi joka repisi Metallican aikaisemmat legendat auki ja kusisi niihin yli-ihanaa hunajaa, biisi joka saisi Metallican fanirivistön jälleen yhteinäiseksi ja yhtä suuresti palvovaksi niin Metallica mielestäni saisi lopettaa studiotehtailun siihen. Sitten keikkarintamoille vielä kerran aktiivisesti, josta pikkuhiljaa hivuttaen eläkkeelle. Miksi vitussa? Mitä merkitystä sillä on, jos bändi haluaa tehdä musiikkia ja tekee sitä juuri niin kuin itse haluaa?? He tekevät sitä itselleen ja siinä sivussa faneille. Jos musiiki ei kiinnosta niin sitä ei kukaan pakota kuuntelemaan. Muutenkin aivan naurettavaa kitinää tästä uudesta sinkusta. Taivaista odotetaan laskeutuvan rautainen enkeli, joka kusee sitä kuluisaa hunajaa jokaisen kulijan korviin mutta kun lopputulos onkin vain ihmisten tekemää musaa, niin aletaan kuorossa itkemään kuinka omille odotuksille ei saakkaan vastinetta. |
krautio 21.08.2008 23:03:48 | |
---|
Sitten perustavaa laatua oleva kysymys. Sisältävätkö nuo kaksi uutta biisiä sitä todellista RIFFIÄ, jonka takia haluaisi itse tarttua kitaraan? Jameshan on tolkuttanut, että nyt tulee todellinen riffilevy. Nöh, muistellaanpa esim. Seek and Destroyn introa, Enter Sandmania, Onen alkunäppäilyä, Puppetsia... Vastaukseni on tyly ei. t. Köpe "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
bedlam 21.08.2008 23:06:55 (muokattu 21.08.2008 23:08:05) | |
---|
Kävin Metallica-foorumilla. FAIL. "Paras biisi ikinä ja varsinkin loppu on kenties parasta Metallicaa ikinä! Paluu juurille! Ehkä kovin Metallica-sinkku ikinä! Eeppistä tarinankerrontaa!" Menen nukkumaan, herään kohta hikisenä ja kello onkin puoli yhdeksän torstai-iltana. Jooko. "Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
Sawez 21.08.2008 23:07:45 | |
---|
Kävin Metallica-foorumilla. FAIL. Paras biisi ikinä ja varsinkin loppu on kenties parasta Metallicaa ikinä! Paluu juurille! Ehkä kovin Metallica-sinkku ikinä! Eeppistä! Tarinankerrontaa! Menen nukkumaan, herään kohta hikisenä ja kello onkin puoli yhdeksän torstai-iltana. Huh. Miten meinaat jaksaa viikon nukkua. |
bedlam 21.08.2008 23:09:16 | |
---|
Miten meinaat jaksaa viikon nukkua. Minulla on niin eeppiset unet. "Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
Ronsto 21.08.2008 23:10:59 | |
---|
Miksi vitussa? Mitä merkitystä sillä on, jos bändi haluaa tehdä musiikkia ja tekee sitä juuri niin kuin itse haluaa?? He tekevät sitä itselleen ja siinä sivussa faneille. Jos musiiki ei kiinnosta niin sitä ei kukaan pakota kuuntelemaan. Muutenkin aivan naurettavaa kitinää tästä uudesta sinkusta. Taivaista odotetaan laskeutuvan rautainen enkeli, joka kusee sitä kuluisaa hunajaa jokaisen kulijan korviin mutta kun lopputulos onkin vain ihmisten tekemää musaa, niin aletaan kuorossa itkemään kuinka omille odotuksille ei saakkaan vastinetta. Öö. Eli siis mulla ei ole oikeutta sanoa että tuo biisi oli paska? :D Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |
Hetfield 21.08.2008 23:13:24 | |
---|
Täytyypä vielä pari kertaa lisää kuunnella kohta tuota, ensin täytyy sulatella kahta ensimmäistä kuuntelua. Ehkä koukuttavin asia koko biisissä itselle oli kuunnella Jamesin laulua, itse tykkäsin siitä heti. Muutama kuuntelu tässä yön aikana, niin osaa sanoa vähän tarkemmin muustakin. I quit the band... Now I just play with myself. |
HeavyMachinery 21.08.2008 23:13:43 | |
---|
Sitten perustavaa laatua oleva kysymys. Sisältävätkö nuo kaksi uutta biisiä sitä todellista RIFFIÄ, jonka takia haluaisi itse tarttua kitaraan? Jameshan on tolkuttanut, että nyt tulee todellinen riffilevy. Nöh, muistellaanpa esim. Seek and Destroyn introa, Enter Sandmania, Onen alkunäppäilyä, Puppetsia... Vastaukseni on tyly ei. t. Köpe Näitä riffejähän soitetetaan vaan sen takia että ne on helppoja oppia ja että kaikki ne osaa, ei siksi että ne olisi erikoisen hyviä :D Ihan jees eli perus jeejee oli toi sinkku. Cyanide on tykimpi mutta on tuossa sitä jotain kummiskin. Innolla levyä odottelen jos olisi niin kuin St.Amgerin kanssa että sitten siellä levyllä oli ne kunnon piisit eikä sinkkuna. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Yuza 21.08.2008 23:15:02 (muokattu 21.08.2008 23:17:56) | |
---|
Miksi vitussa? Mitä merkitystä sillä on, jos bändi haluaa tehdä musiikkia ja tekee sitä juuri niin kuin itse haluaa?? He tekevät sitä itselleen ja siinä sivussa faneille. Jos musiiki ei kiinnosta niin sitä ei kukaan pakota kuuntelemaan. Muutenkin aivan naurettavaa kitinää tästä uudesta sinkusta. Taivaista odotetaan laskeutuvan rautainen enkeli, joka kusee sitä kuluisaa hunajaa jokaisen kulijan korviin mutta kun lopputulos onkin vain ihmisten tekemää musaa, niin aletaan kuorossa itkemään kuinka omille odotuksille ei saakkaan vastinetta. Tästä on annettava plussa. Yrittäkää vaikka suhtautua noihin biiseihin kuin ne olisivat jonkin tuntemattoman bändin tekemiä. Metallica kun on kyseessä niin odotukset ovat yleensä kaikkea muuta kuin realistiset, toisten odottaessa paluuta kulta-ajoille ja toisten tuomitessa jo valmiiksi paskaksi. Ei tämä sinkkubiisi ole minustakaan täydellinen ja on siinä osia joista en pidä, ainakaan vielä. Aika vähän jää kuunneltavaa jos pitää biisin olla täyttä timanttia alusta loppuun, enkä minä ainakaan pysty lopullista mielipidettäni muodostamaan ennen kuin biisiä ja levyä olen jokusen viikon kuunnellut ja antanut ajan kulua. |
bedlam 21.08.2008 23:17:12 (muokattu 21.08.2008 23:19:43) | |
---|
Yrittäkää vaikka suhtautua noihin biiseihin kuin ne olisivat jonkin tuntemattoman bändin tekemiä. Tuossa tapauksessa en varmaankaan olisi kiinnostunut kuulemaan enää yhtään biisiä lisää. Mutta koska kyseessä on nimenomaan Metallica, täytyy kuitenkin levy kuunnella läpi ainakin sen pari kertaa. Edit: oikeesti kun tykkään tuosta alusta. Bleeding Me tuli mieleen. Neljä kertaa kuuntelin ja oli pakko katkaista kesken sen loppusysteemin poikki. Ei pysty. Jos alkupuoli olisi täysin surkea, niin ei harmittaisi varmaan läheskään niin pahasti. "Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
Peoplez 21.08.2008 23:18:11 | |
---|
Loistava biisi! Mutta ite tykkäänkin 8-minuuttisista eeppisistä sillisalaateista. Mitä enempi riffejä ja osia niin sitä parempi IMO. Onhan tossa pari tosi paskaakin riffiä ja Kirkin soolot on perinteistä Kirkkiä, ei siitä sen enempää. Mutta Metallica-biisiksi vitun kova. |
Credence 21.08.2008 23:19:55 (muokattu 21.08.2008 23:22:55) | |
---|
huooooooooooooooooh Levy levyltä Metallican kuunneltavat levyt tuntuvat niin kaukaisilta.... Sen Pastor Of Muppetsin jälkeen olisivat äijät voineet pitää vaikka sitten sen taiteellisen tauon ja odottaa, jos vaikka joku oikea muusikko olisi liittynyt remmiin ja tehnyt jotain jota voisi kutsua kuunneltavaksi. Vaikka sitten levyllinen luontoääniä. No eiköhän ne rahat saa kansalta näinkin. Mustosen pojan virne on varmaan seuraavat pari kuukautta niin virneessä ettei Vicin hammastuetkaan auttais. Niin ja minulla on teoria tuon äänenlaadun ja biisienlaadun suhteen. Ovat äijät varmaan sen 5 vuotta reeniksellä säveltäneet ja pitäneet mankan äänittämässä... Levylle on sitten koottu kaikki ne 5 sekunnin pätkät, joina Lerssi on onnistunut lyömään oikeaa kattilaa oikeaan paikkaan. Osaa pätkistä on pitänyt tietenkin käyttää useamman kerran... E. Yrittäkää vaikka suhtautua noihin biiseihin kuin ne olisivat jonkin tuntemattoman bändin tekemiä. Luulenpa, että suurin osa porukasta ainakin toivoo, että ne olisivat jonkin tuntemattoman bändin tekemiä. Grim and the Ancient Frostbitten Mushroom! |