Aihe: Metallica
1 2 3 4 536 37 38 39 40
Ziggy Bubba
21.08.2008 22:38:58

Miten ihmeessä tuo snare särkee?

Musta tuossa särkee paljon muukin. Kuulostaa kuin ois koko masteri vedetty klipille - nice. Kun ei ole Stangerin rumpusoundeja, niin jotain piti keksiä :)

Veikkaan että levyversio ei oo tollai rutulla.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
bedlam
21.08.2008 22:39:49

Miksi tuo loppu on röpelöpaskottu tuommoseksi epämuodostuneeksi gorillanpaskaksi? Minä vittu soitan Jamesille ja kysyn.

Kysy samalla niitä riffinauhoja. Luin lehestä tänään, että nää levyn kitarajutut on valikoitu tarkoin jopa sadoistako se nyt oli riffeistä. Haluan ehdottomasti kuulla ne hylätyt.
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ
Sam Hotman
21.08.2008 22:40:23
Siitähän se suru vasta alkaakin.

Anteeksi.

Nonniis olet mun idoli ja saat plussan? Perustan Ronsto fanclubin.
Screw you guys! Im going home.
Ziggy Bubba
21.08.2008 22:40:46

Kysy samalla niitä riffinauhoja. Luin lehestä tänään, että nää levyn kitarajutut on valikoitu tarkoin jopa sadoistako se nyt oli riffeistä. Haluan ehdottomasti kuulla ne hylätyt.

E:tä ja F:ää eri rytmeissä veikkaisin ;)
Spongeri
21.08.2008 22:40:50
Mustaine siellä rölöttää "Metallica gives you HEAVY baby!!!" Buahaahaa
bedlam
21.08.2008 22:42:15

E:tä ja F:ää eri rytmeissä veikkaisin ;)

Saattaa olla melkonen ämpärillinen näitä joo :)
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ
Junkers
21.08.2008 22:42:33
Joo-o, kyllä petyin vähän sen Cyaniden jälkeen joka ehkä jopa on ihan ok biisi sitten siellä levylläkin :F

Mutta tämä. Alku tosiaan mustakin jopa suorastaan hyvä. Mutta täsmälleen kohdassa 4:42 mennään niin pahasti vitukkoon että sieltä ei suunnistusmestaritkaan enää löytäis takaisin. Noh, olen aina muutenkin tykännyt vähän simppelemmistä biiseistä. Load on mulle tässä suhteessa ja muutenkin sitä kovinta Metallicaa.
Patriotism is a virtue for the vicious
Bätmän
21.08.2008 22:43:55
Niin siinä vaan kävi et Kirk oli liian innoissaan kun sai taas soittaa sooloja ja Lars sano et tohon loppuun vedät tollasta niin tulee ihan ****n loistava! Sit Lars huomas et ei tää ny niin hieno ookkaan ja yritti viä modailla sitä miksaus ja masterointi vaiheessa hiemonnaks mut siitä tuli viä jotai kauheempaa......

....jos tää piisi loppus 7 senkunttia aikasemmin se olis perfekt!
My Band!! -->The Injection
RekoS
21.08.2008 22:46:54
No huhhuh, tämäkö nyt oli sitä uutta Metallicaa...

Pikkuveljeni tuossa vieressä muuten juuri sanoi aika osuvasti, että "tää kuulostaa joltain demobändiltä joka yrittää tehä jotain uutta schaissea"
DaKiller
21.08.2008 22:46:56

Niin siinä vaan kävi et Kirk oli liian innoissaan kun sai taas soittaa sooloja ja Lars sano et tohon loppuun vedät tollasta niin tulee ihan ****n loistava! Sit Lars huomas et ei tää ny niin hieno ookkaan ja yritti viä modailla sitä miksaus ja masterointi vaiheessa hiemonnaks mut siitä tuli viä jotai kauheempaa......

....jos tää piisi loppus 7 senkunttia aikasemmin se olis perfekt!

Musta tuntuu kans et tätä on muokattu liian rankalla kädellä viimeistelyssä.
Sanetium
21.08.2008 22:47:40
Pikkuveljeni tuossa vieressä muuten juuri sanoi perkele, meinasin kommentoida ton tänne.
Musiikki on ainoa korvien kautta nautittava huume.
Disposable
21.08.2008 22:48:11
King of the Hill -kohta onneksi paranee kuuntelun avulla, mutta pitää kyllä saakeli melkoiselle tripille lähteä että tuosta loppusekoilusta saa hyvänkuuloisen.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
krautio
21.08.2008 22:49:21 (muokattu 21.08.2008 22:50:44)

Liikaa sanoja Jamesilla noissa laulukohdissa. Menee ihan rivien läpiluennaksi.

Tossa Kirkin soolossa 6.30 on kuitenkin positiivista. Ihan "sävelletyltä" soololta vaikuttaa.

t. Köpe
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
Hetfield
21.08.2008 22:49:53

King of the Hill -kohta onneksi paranee kuuntelun avulla, mutta pitää kyllä saakeli melkoiselle tripille lähteä että tuosta loppusekoilusta saa hyvänkuuloisen.

Hohoh =P Minulle uppoaa varmasti koko muu biisi ajan kanssa hyvin, mutta juuri tuo loppu hämää. Ilman lirutusta se olisi ollut ihan jees lopetus.
I quit the band... Now I just play with myself.
Junkers
21.08.2008 22:51:21
Häiritseekö muita muuten noi Larsin "pitkähköt" 16-osa snare-räplätykset/fillit miksikä niitä nyt sanois. Melkein ärsyttävin asia koko biisissä, kauhean tökeröä. Hemmetti :S
Yleensä olen äijän soitantaa ainakin levyillä pitänyt iha toimivana. Nyt ei vaan pääse tuosta yli eikä ympäri.
Patriotism is a virtue for the vicious
bedlam
21.08.2008 22:52:55

Jos loppubiisit on samanlaista tilusirkusta niin ...tuntuu pahalle sanoa tämä... mutta tuossa tapauksessa Änkyrä olisi ollut ihan cool tapa lopettaa koko homma. Sellanen 'haistakaa vittu, hyvää yötä'. Se ei kuitenkaan tälleen nolottanu. Ja ei ole mukava fiilis tuntea olevansa nolostunut vanhojen idoleidensa sinkkubiisin kuullessaan.

NOOH. Se yksi arvostelijahan kehui, että eka kuulemansa biisi oli kevyesti parasta sitten Justicen ja loppubiisit eivät päässeet lähellekään. Että jospa sieltä jotain kovaakin olisi tulollaan.
Hetfield
21.08.2008 22:53:51

Näinpä juuri. Ilmeisesti on progemeininkiä haettu, ja monesti se on ihan hyvä juttu, Cyanide toimii ihan hyvin, mutta oikeasti tuo on aivan käsittämätön loppu. Voiko tuolle keikalla nyrkkiä heiluttaa häpeämättä kiveksiään irti?

Cyanide on kyllä kokonaisuudessaan parempi, kuin tuo sinkku. Sinkku oli puolimatkassa johdossa, mutta sitten kramppasi takareisi. Eipä siinä, ei tuokaan nyt lohdutonta paskaa ole.
I quit the band... Now I just play with myself.
Ziggy Bubba
21.08.2008 22:55:02

Häiritseekö muita muuten noi Larsin "pitkähköt" 16-osa snare-räplätykset/fillit miksikä niitä nyt sanois. Melkein ärsyttävin asia koko biisissä, kauhean tökeröä. Hemmetti :S
Yleensä olen äijän soitantaa ainakin levyillä pitänyt iha toimivana. Nyt ei vaan pääse tuosta yli eikä ympäri.

Juu, aika yllättävää että noin huojuvaa soittoa on päästetty levylly. Eikös ne ennen vanhaan jynssänny suunnilleen joka fillinkin erikseen kohdilleen.

Biisissä on tosiaan oikein toimivia osia, mutta aika sillisalaatti tuo kokonaisuus on. Ettei olisi taas Pro Toolsilla leikelty ja liimailtu vähän liikaa..
Sawez
21.08.2008 22:55:27

Eikö kukaan muu huomannut hidastumista siinä pitkässä virvelifillissä? Kuvittelenko vain?

Laahaa... sanoin sitä jo aikasemmin toisessa ketjussa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)