Ronsto 21.08.2008 22:29:32 | |
---|
Oho, ollanpa täällä yksimielisiä :) Ei kai toi nyt noin huono ollut... Omaan korvaan tuo melkein ylitti odotukset (vaikkei siis kummoinen ollut). Luulis teidän "fanien" saavan tuosta kiksejä. Viimeksi tuli kuunneltua Metallicaa vakavissaan varmaan joskus 6-5 vuotta sitten. Eli odotukset oli korkealla. Sitten kun tällaista napalmikakkaa ulostetaan kajareista niin...noh...ei vaan toimi ei. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |
Schnowotski 21.08.2008 22:29:53 | |
---|
Se loppuhan oli ihan vitun loistava. Sanokaa muut mitä sanotte. Kunnon häröilyä!! Paljo parempi biisi mitä kerkes odottaan. Kunnon häröilyä? Sehän oli ihan lottomeininkiä, eikä edes kauhean tyylikästä sellaista. Ja minä tykkään jopa freejazzista. Alussa oli ihan hyviä sointuja, mutta melodiat olisivat kuuluneet ennemmin vaikka Backstreet boyssille. Olisin toivonut, että olisivat pitkästä aikaa tehneet heviä, mutta kai tätä kaljoitellessa kuuntelee. Tiedä sitten muista biiseistä. Jormazia mukaillakseni: ehkä niitä panssarivaunuja on maanalaisissa säiliöissä piilossa tiukan paikan varalle. Jo nuorena Nepsu ajoi geneettisesti määräytyneen suoran hiusrajansa vanhemmiltaan salaa niin sanotuksi mikkihiirimalliksi. |
Pitää vielä sulatella koko biisiä, mutta näin heti kättelyssä voisin sanoa, että alku on pirun kova. I quit the band... Now I just play with myself. |
Rumpukapulat 21.08.2008 22:30:04 | |
---|
En kestä tuota Jamesin volbeat mylvintä imitaatiota anteeksi nyt vaan. Hohohohohohoho. Hihih. Aika hyvä! |
Disposable 21.08.2008 22:30:49 | |
---|
Viimeksi tuli kuunneltua Metallicaa vakavissaan varmaan joskus 6-5 vuotta sitten. Eli odotukset oli korkealla. Sitten kun tällaista napalmikakkaa ulostetaan kajareista niin...noh...ei vaan toimi ei. Ei vittu, nyt jätkät perustetaan joku itkuklubi tai Fight Club tai mitä vittua maailmahan tässä hajoaa kun Metallica rapapaskoo biisin täyteen mitä psykedeelisempää ja amatöörimaisempaa kehitysvamma-apinaa! "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
DaKiller 21.08.2008 22:31:46 | |
---|
Hohohohohohoho. Hihih. Aika hyvä! Hetken luulin, että hää ol tosissaan. |
Ronsto 21.08.2008 22:32:13 | |
---|
Ei vittu, nyt jätkät perustetaan joku itkuklubi tai Fight Club tai mitä vittua maailmahan tässä hajoaa kun Metallica rapapaskoo biisin täyteen mitä psykedeelisempää ja amatöörimaisempaa kehitysvamma-apinaa! Suurinpiirtein näin :D Ei kakka siitä mihinkään parane vaikka siihen iskis Ferrarin ratin. Eiku miten se meni. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |
Disposable 21.08.2008 22:33:11 | |
---|
Miksi. Oi, miksi? Miksi alkua ja keskiosaa voinut jättää omaksi kokonaisuudekseen. Oi, miksi SAATANA! Jos kakkosbiisi ei saumattomasti ykkösbiisiä jatkaen jotenki erittäin salakavalasti ja yliluonnollisen ovelasti jalosta tuosta tilulilusta jotain järkevää niin paha mielihän tässä kohta kömpii puseroon. Hyviä aineksia, mutta liikaa tungettu yhteen biisiin. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Röntgen-Jeesus 21.08.2008 22:34:12 (muokattu 21.08.2008 22:35:46) | |
---|
Alussa oli ihan hyviä sointuja, mutta melodiat olisivat kuuluneet ennemmin vaikka Backstreet boyssille. Alkuahan on ehditty verra Fade To Blackiin joten sekin olisi ilmeisesti BB-matskua? Olisin toivonut, että olisivat pitkästä aikaa tehneet heviä, mutta kai tätä kaljoitellessa kuuntelee. Joo ei tuo loppu mitään heviä ole. Ei sitten millään. Voi herranjestas :) e:enhän toki voi arvostella ketään jos ei kelpaa. muta hyvä että itse diggailen. onpahan parempi mieli ainakin. En voi odottaa kuulla uutta paskaa, ja mitä te guys do I'll aina ensin yksi liikkeen odottamatta kuulla se |
trashjones 21.08.2008 22:34:50 (muokattu 21.08.2008 22:34:58) | |
---|
Miten ihmeessä tuo snare särkee? Master of Puppets Im vetämällä your strings |
Schnowotski 21.08.2008 22:35:17 | |
---|
Alkuahan on ehditty verra Fade To Blackiin joten sekin olisi ilmeisesti BB-matskua? Saahan sitä verrata, ei se tarkoita, ettäkö olisin samaa mieltä. Joo ei tuo loppu mitään heviä ole. Ei sitten millään. Voi herranjestas :) Onhan siinä yritystä. Jo nuorena Nepsu ajoi geneettisesti määräytyneen suoran hiusrajansa vanhemmiltaan salaa niin sanotuksi mikkihiirimalliksi. |
Illegal Cargo 21.08.2008 22:35:19 | |
---|
vttu ku on taas koppa sekasin, mitäs tässä sanois. biisin loppu... siinä ainakin riittää sulateltavaa, sanotaan näin. mut siedän sitä paremmin nyt ku mitä ekalla kuuntelukerralla. toivotaan, että tää a) ei ollut paras levyn biiseistä ja b) et mä vielä kuuntelen tätä joku päivä todeten et toi lopputilulilulii on ihan jees ja aika veikee... (sitä odotellessa) mut lopullisen tuomioni annan vasta ku levy ilmestyy. tai mielellään pari sulattelupäivää ilmestymisen jälkeen. sinä oli mun osuus bisiraatiin, joten illanjatkoja kaikille. Nuorempana minä pystyin muistamaan mitä hyvänsä, oli se tapahtunut tai ei. -Mark Twain |
RekoS 21.08.2008 22:36:02 | |
---|
mistä te niitä biisejä oikein kuuntelette? määki haluan kuulla!!1 |
Ronsto 21.08.2008 22:36:32 | |
---|
mistä te niitä biisejä oikein kuuntelette? määki haluan kuulla!!1 Elä ainakaan missään nimessä mene Metallican kotisivuille tai Youtubeen. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |
Disposable 21.08.2008 22:36:35 | |
---|
Miksi tuo loppu on röpelöpaskottu tuommoseksi epämuodostuneeksi gorillanpaskaksi? Minä vittu soitan Jamesille ja kysyn. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Ben_D 21.08.2008 22:36:36 | |
---|
http://www.myspace.com/evincemetal |
Disposable 21.08.2008 22:36:50 (muokattu 21.08.2008 22:37:07) | |
---|
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Rumpukapulat 21.08.2008 22:36:51 | |
---|
|
Sam Hotman 21.08.2008 22:37:01 | |
---|
Hohohohohohoho. Hihih. Aika hyvä! Älä naura olen tosissani. Loukkasit minua. Screw you guys! Im going home. |
Rumpukapulat 21.08.2008 22:38:19 | |
---|
Älä naura olen tosissani. Loukkasit minua. Elä sure, kuuntele Metallicaa. |