Ukko 21.08.2008 20:00:16 | |
---|
Mitä jos kukin, joka on halukas osallistumaan kyseisiin geimeihin, nimeää, mikä on tällaisessa tapahtumassa oleellisinta ja haetaan päivä, jolloin se on helpointa madollisimman monen osalta toteuttaa ilman ylimääräisiä vapaita. Mä vaikka aloitan - Tavata muita mnettiläisiä. Se on kai se olennaisin. COVS jäsen nro 6 |
Wiitala 21.08.2008 21:04:52 | |
---|
En soita humppaa, mutta toivoisin että Tanssimuusikoiden Pikkujoulujuhlat voisivat olla esim. toukokuussa, koska mulla on talvisin muuta tekemistä. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
isojussi 21.08.2008 21:36:51 | |
---|
Kaks kertaa on jo ollu toukokuussa geimit. Sinne heti ens kerralla sinäkin siis. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
paice60 21.08.2008 21:56:42 | |
---|
Jos siellä tapellaan niin mä tuun samantien. Saanko lyödä ekana? Vittu näitä hommia edelleenkin. |
Jos siellä tapellaan niin mä tuun samantien. Saanko lyödä ekana? Pakkohan sun on antaa lyödä ekana että saat edes kerran kumauttaa. Putoot kumminkin jo seuraavalla kierroksella. Näin se solidaarisuus pelaa. COVS jäsen nro 6 |
jon lord 21.08.2008 22:19:48 | |
---|
Jos siellä tapellaan niin mä tuun samantien. Saanko lyödä ekana? Saat.....takaisin!! COVS jäsen N.o 3 |
paice60 21.08.2008 22:31:51 | |
---|
Saat.....takaisin!! Hyvä että edes takaisin. Sitten ei tartte enää lyödäkään. Vittu näitä hommia edelleenkin. |
baron 21.08.2008 22:38:09 | |
---|
Mä teen mitä mua huvittaa. Jos joku miitti (rock, humppa, jazz) on silloin kun mua huvittaa mennä, meen. Jos ei huvita, en mee. Mä meen keikalle, jos mua huvittaa. Jos keikka on kehä III sisäpuolella, yleensä huvittaa aina. Jos joutuu tekemään Suomi-sight-seeingiä kehä III:n ulkopuolelle, liksan pitää olla kova tai joku muu spesiaalisyy. Toistaiseksi jostain syystä, joita te mun soiton kriitikot ette tajua, ei oo tarvinnut vielä itseäni markkinoida: hyvät haetaan kotoa:-) |
paice60 21.08.2008 22:39:03 | |
---|
Mä teen mitä mua huvittaa. Jos joku miitti (rock, humppa, jazz) on silloin kun mua huvittaa mennä, meen. Jos ei huvita, en mee. Mä meen keikalle, jos mua huvittaa. Jos keikka on kehä III sisäpuolella, yleensä huvittaa aina. Jos joutuu tekemään Suomi-sight-seeingiä kehä III:n ulkopuolelle, liksan pitää olla kova tai joku muu spesiaalisyy. Toistaiseksi jostain syystä, joita te mun soiton kriitikot ette tajua, ei oo tarvinnut vielä itseäni markkinoida: hyvät haetaan kotoa:-) Joo,oikein valkotakkien kanssa HOHO. Vittu näitä hommia edelleenkin. |
isojussi 21.08.2008 22:39:10 | |
---|
...Saanko lyödä ekana? Tuskin siitä mitään haittaakaan on? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
paice60 21.08.2008 22:40:46 | |
---|
Tuskin siitä mitään haittaakaan on? Kunhan vaan tuutte sekunnin välein että kerkii pinota. Mennääs taas asiaan. Eli jos tammikuussa on joskus alkukuusta niin mulle käy hyvinkin. Vittu näitä hommia edelleenkin. |
tiina62 21.08.2008 23:47:21 | |
---|
JK:lle ja Laulajalle meni plussat. Aivan sama, onko ma-su väliltä mikä päivä-päivät vaan. Jos vain pystyn muilta, töiltä ja harrastuksilta tulemaan ja saan edelleen näin ei ammattilaisena tulla, olen mukana. Plevnasta ja myös Lammilta jäi tosi hyvä mieli. Niin, ja ansion menetystä tulee kaikilta päiviltä, paitsi sunnuntailta. Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
isojussi 22.08.2008 00:40:07 (muokattu 22.08.2008 00:41:45) | |
---|
Joo joo - minähän se perse olen, kun pyydän perusteluja sille, miksi joidenkin mielestä on järkevämpää toisten ottaa tapahtumapäiväksi vapaata, ettei toisten tarvi sit olla töistä pois seuraavana päivänä? Miksi geimit ei oikeesti voi olla kaikille yhteisenä vapaapäivänä? Tähän pyydän kohteliaimmin asiallisia perusteluita. Niin, ja ansion menetystä tulee kaikilta päiviltä, paitsi sunnuntailta. Eikö tää oo silloin fiksuin päivä? Kokolailla kaikille vapaa. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
rintapek 22.08.2008 00:46:48 (muokattu 22.08.2008 00:52:22) | |
---|
Joo joo - minähän se perse olen, . Olet, olet, ei väitellä... Jos ny löytyy paikka ( nii, minust Tarttila on pal paree ko tanpere) ja aika ( mieluusti semmottinen, että tämmötten virastorotan ei tartte miettiä aamuista töihinlähtöä) ni mialuusti tulisin tutustumaan nettituttuihin... Jos ei vaadita soittamaan tai laulamaan... ennenko on ihan pakko. (Edit: Niin joo, noi lyömingit jätän mielelläni väliin... sanokaatten semmoinen aika jolloin passaa tulla ilman lyömävehkeitä... noi hommat osaan liiankin hyvin ja kipeästi... ja sit semmottinen aikaväli, ettei tartte kovasti soittaakaan...) One kind of music only - the good kind |
rintapek 22.08.2008 01:16:16 (muokattu 22.08.2008 01:16:45) | |
---|
On tää kummaa perseilyä. Joku yrittää asiallisesti kysellä pikkujoulujen perään, niin taas tää säie saadaan väännettyä siihen että kenen työ on arvostetumpaa kuin toisen. Itse olen ...valtion virassa viihtynyt reilusti yli 20 vuotta. (Nimenomaan viihtynyt) Mulla ei ole varaa arvostella muiden työn tärkeyttä eikä mitään tarvetta siihen. Sama juttu. Jaa, mulla tosin tulee 20v täyteen vasta tänä vuonna... amatööri mä perhana vie lienen tossakin... Eiköhän se oman homman arvotus lähde omasta itsetunnosta ja oman pään sisältä. Tota ei o kukaan paremmin näillä palstoilla onnistunut kiteyttämään. Viihdyn omissa hommissani, teen soittohommia viikonloppuisin niin kauan kuin se on mukavaa. Sitten kun rupeaa kyllästyttämään niin lopetan. Niin yksinkertaista se on. Et ole ainoa. Tai enhän mä mitään soittaa osaa, kun en ole Pro. Kunhan hengailen mukana itseäni parempien soittajien porukoissa, kantelen laatikoita edestakas, polttelen tupakkia työväentalojen takapihoilla silmät sirrillään ja laitan kaiken liikenevän rahan bändikamoihin. Et ole tossakaan ainoa. Pikkujouluihin en uskalla tulla, koska saatan olla pahapäinen ja sanoa suoriksi mitä ajattelen (tosin kokoa ja massaa löytyy ja sanojeni takana seison) Jaa... mitä ihmeen pelkäämistä ny sulla tai mulla jossain pikkujouluissa voisi olla... mä olen niitä nähny tähän ikään tarpeeksi ja niin olet sinäkin. jos joku vaatimalla vaatii soittopelin varteen, niin oma on häpeänsä... Lisäksi muutaman kaljan jälkeen rupeaa laulattamaan ja sitä ei kuuntele kukaan ja siinä syy, miksi en keikkamatkoilla ota viinaksia. Juu, anna palaa vaan... niin mäkin teen... laulettua tulee aina... viinaa ei voi ottaa, ko laki kieltää ajamisen sen jälkeen... One kind of music only - the good kind |
kuunsirppi 22.08.2008 07:33:09 | |
---|
Miten tuosta päivästä voi päästä yksimielisyyteen? Jos juhla on perjantaina, niin se on monille keikkapäivä, tai sitten ainakin seuraava on. Monet haluavat ottaa kuitenkin sitä olutta ja olla juhlapaikkakunnalla yötä. Seuraava päivä on siis ankea jo pelkän valvomisen vuoks, vaikka ei juoppo olisikaan. Eikä ole mukavaa juhlia ja miettiä, että seuraavana päivänä pitää olla hyvässä vedossa keikalla. Monet meistä tulee kuitenkin sen verran kauempaa esim. Tampereelle, että ei ole mahdollisuutta lähteä yöllä kotiin. Itse en ainakaan halua lähteä ennen "pilkkua" esim. viimeiselle junalle. Jos juhla on sunnuntaina, niin sekin on yhtä huono, koska silloin monen pitää olla maanantaina töissä, jos ei ota palkatonta lomapäivää/pekkasta tms. tai sitten esim. yhtä päivää talvi/kesä-lomasta. (minä ottaisin kyllä vaikka lomasta yhden päivän näin tärkeän tapahtuman vuoksi!) On siis vaan valittava jommasta kummasta huonosta ja ne tulee, ketkä pääsee ja haluaa. Ei siitä sen enempää tarvi tapella. Kysynkö nyt sitä Plevnaa? Vai onko joku innokas miettimään paikkaa esim. pääkaupunkiseudulla? Mulla ei ole esim. Hesan kapakeista kokemusta, että onko joku Plevnan tapainen paikka, missä voitais mesoa. Järjestely ei kummallisia vaadi; paikan varaaminen, jossain vaiheessa ilmoitus, kuinka paljon on väkeä tulossa. Jokainen tilaa omat syötävänsä ja hoitaa omat laskunsa. That's it! Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
baron 22.08.2008 07:44:38 | |
---|
Onhan Plevna ollut muuten OK, paitsi viimeeksi PA pätki (piano vaimeni kun kitaristit revitti) |
tiina62 22.08.2008 08:32:11 | |
---|
Kysy sitä Plevnaa, Laulaja. Me tullaan, ketkä kynnelle kyetään juuri sinä iltana, kun sinä paikan meille varaat. Minä ainakin tykkäsin paikasta. Ja eiköhän sen risan PAn tilalle keksitä vaihtoehtoa. Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
isojussi 22.08.2008 09:52:59 | |
---|
Se fiilis, mikä mulle Lammilta jäi oli, että nää on niin hyvät bileet, että jos vaan päivä sopii, niihin kannattaa lähtee omalla autolla ja roudata pa:t ja valot. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
korgie 22.08.2008 11:10:22 | |
---|
Se fiilis, mikä mulle Lammilta jäi oli, että nää on niin hyvät bileet, että jos vaan päivä sopii, niihin kannattaa lähtee omalla autolla ja roudata pa:t ja valot. Noniin, eli kun katotaan semmonen päivä joka Jussille sopii, tekniikkapuolikin on hanskassa. Eli oisko se sit se sunnuntai ? :) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |