isojussi 21.08.2008 11:55:10 | |
---|
Aika karua kirjoitusta. Iso J on karu karuille. Vanha Tarttilan sanonta. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Ukko 21.08.2008 15:42:03 | |
---|
Iso J on karu karuille. Vanha Tarttilan sanonta. Viinariippuvuus on parempi kuin omakehu riippuvuus. Vanha Tapiolalainen sananlasku. COVS jäsen nro 6 |
isojussi 21.08.2008 16:19:14 (muokattu 21.08.2008 16:19:36) | |
---|
Älä Ukko viitti. Eiköhän se ala jo mullekin tulla selväks, että: - mnettiläisistä 99,9999% on päivätyöläisiä, joiden työ on monin verroin korvaamattomampaa ja arvokkaampaa, kuin loppuje promillen tuhannesosan. Saatana. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Ukko 21.08.2008 17:16:41 | |
---|
En vaan viitti maksaa neljännestä perusduunarin keskikuukausipalkasta siitä hyvästä, ettei jotkut topit voi olla yhtä päivää töistä pois viinariippuvuutensa takia. Aika surkealla palkalla ne jotkut perusduunarit tekee duunia näemmä. Vai onko palkkavertailu kenties Tarttilasta ? Ja palkkavertailun kohteeksi joutuneet duunarit tietysti niitä ammatti-liittoon kuulumattomia jotka uskovat kaiken mitä työnantaja syöttää. COVS jäsen nro 6 |
Ukko 21.08.2008 17:19:01 | |
---|
Älä Ukko viitti. Eiköhän se ala jo mullekin tulla selväks, että: - mnettiläisistä 99,9999% on päivätyöläisiä, joiden työ on monin verroin korvaamattomampaa ja arvokkaampaa, kuin loppuje promillen tuhannesosan. Saatana. Missähän olen maininnut että ammatti muusikon homma on alempi arvoista kuin muiden ammattikuntien ? Jos mulla olis sellainen näkökanta niin tod.näk. en tekisi pikku keikkaa sillointällöin Perkele. COVS jäsen nro 6 |
kuunsirppi 21.08.2008 17:38:37 | |
---|
Meni sitten tääkin säie tappeluks palkoista ja kuka on ammattilainen ja kuka ei :o(( Antakaa nyt jo olla toi saamarin vääntäminen tosta samasta aiheesta aina uudelleen Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
isojussi 21.08.2008 17:38:55 | |
---|
Perkele. Andöstän.... Ja sorry - ehkä sä et kuitenkaan ainakan mun näkökulmasta oo niitä pahimpia k***päitä täällä. Varmaan mulla vaikuttaa asenteeseen aikasemmat kokemukset. Oli yks oikein ... vittu ... KAIKKI - IHAN KAIKKI - tehtiin siinä bändissä päivätyöläisten ehdoilla. Lähdin sit lopunperin vetään siltä insinörttien hiekkalaatikolta. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
JK 21.08.2008 17:39:00 | |
---|
On tää kummaa perseilyä. Joku yrittää asiallisesti kysellä pikkujoulujen perään, niin taas tää säie saadaan väännettyä siihen että kenen työ on arvostetumpaa kuin toisen. Itse olen IsoJn mukaan tehnyt "pelkurin valinnan" kun olen valtion virassa viihtynyt reilusti yli 20 vuotta. (Nimenomaan viihtynyt) Mulla ei ole varaa arvostella muiden työn tärkeyttä eikä mitään tarvetta siihen. Eiköhän se oman homman arvotus lähde omasta itsetunnosta ja oman pään sisältä. Viihdyn omissa hommissani, teen soittohommia viikonloppuisin niin kauan kuin se on mukavaa. Sitten kun rupeaa kyllästyttämään niin lopetan. Niin yksinkertaista se on. Tai enhän mä mitään soittaa osaa, kun en ole Pro. Kunhan hengailen mukana itseäni parempien soittajien porukoissa, kantelen laatikoita edestakas, polttelen tupakkia työväentalojen takapihoilla silmät sirrillään ja laitan kaiken liikenevän rahan bändikamoihin. Pikkujouluihin en uskalla tulla, koska saatan olla pahapäinen ja sanoa suoriksi mitä ajattelen (tosin kokoa ja massaa löytyy ja sanojeni takana seison) Lisäksi muutaman kaljan jälkeen rupeaa laulattamaan ja sitä ei kuuntele kukaan ja siinä syy, miksi en keikkamatkoilla ota viinaksia. Saadaanko ruoka?? |
isojussi 21.08.2008 17:39:53 | |
---|
Meni sitten tääkin säie tappeluks palkoista ja kuka on ammattilainen ja kuka ei :o(( Antakaa nyt jo olla toi saamarin vääntäminen tosta samasta aiheesta aina uudelleen Älä ny sääkin alota - lainaapa lause, jossa tosta tapellaan. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Älä ny sääkin alota - lainaapa lause, jossa tosta tapellaan. Emmää lainaa mitään. Pidettäs tää kuitenkin pikkujouluasiasäikeenä. Senhän pitäs olla mukava asia suunnitella ja viettääkin, eikä niin, että tää menee ihan vääntämiseks. Suunnitelkaa vaikka jotain näytelmää sinne pikkuesaan. Kirjottakaa käsikirjotus itte ja hankitte roolikamat ym. Vois olla paljon hedelmällisempää Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
jon lord 21.08.2008 17:46:35 | |
---|
Hei hurraa!! ja jotain sinne päin..................... COVS jäsen N.o 3 |
isojussi 21.08.2008 17:47:01 (muokattu 21.08.2008 17:52:09) | |
---|
Korostan vielä, että minä en alottanu keskustelua tapahtumapäivästä. Mutta päivätyöläisten kommentointi ja perustelut asialle ovat olleet aika ala-arvoisia. Miten joku voi olettaa jonkun ottavan ko tapahtuman takia seuraavana päivänä palkattoman vapaan, jos ei itse ole siihen valmis? Onko kenelläkään tähän asiallisia perusteluja? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
jon lord 21.08.2008 17:49:37 | |
---|
Tehdäänkö asia yksinkertaiseksi???? Ne jotka tulee niin tulee, ne jotka eivät tule . eivät tule, mitä helvettiä siitä enempiä länkyttämään. Joille sovittu päivä käy niin hyvä. Joille ei niin olkoon pois. Tämä olis varmaan hyvä ratkaisu?? COVS jäsen N.o 3 |
isojussi 21.08.2008 17:53:16 | |
---|
Ja joka järjestää - päättää. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
jon lord 21.08.2008 18:11:38 | |
---|
Ja joka järjestää - päättää. Juurikin niin, ja rauha maailmassa. COVS jäsen N.o 3 |
isojussi 21.08.2008 18:26:31 | |
---|
Juurikin niin. Eikö olisi tärkeintä, että löydettäis päivä, jolloin mahdollisimman moni pääsis paikalle tapaamaan muita mnettiläisiä ja vähän musisoimaan turisemaan. Kaikki muu sivuvaikutuksineen on IMHO jokaisen oma ongelma, eikä saisi karsia muiden osanottoa tapahtumaan. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Ukko 21.08.2008 18:42:24 | |
---|
Juurikin niin, ja rauha maailmassa. Ja joulupukilla pa... eikun hyvä tahto. Paitsi Georgiassa ja siellä sun täällä. COVS jäsen nro 6 |
Ukko 21.08.2008 18:45:36 | |
---|
Juurikin niin. Eikö olisi tärkeintä, että löydettäis päivä, jolloin mahdollisimman moni pääsis paikalle tapaamaan muita mnettiläisiä ja vähän musisoimaan turisemaan. Kaikki muu sivuvaikutuksineen on IMHO jokaisen oma ongelma, eikä saisi karsia muiden osanottoa tapahtumaan. Just. Jos 99.99 % m.nettiläisistä on päivätyöläisiä niin eiks demokratiassa pitäis mennä sen mukaan. No annanpa olla tästä tämän enempää. COVS jäsen nro 6 |
isojussi 21.08.2008 19:18:19 (muokattu 21.08.2008 19:33:39) | |
---|
Yritän lähestyä asiaa entistä rakentavammin: Tärkeintä kai kuitenkin on, että mahdollisimman moni yleensä pääsee paikalle - eikö? Mitä jos kukin, joka on halukas osallistumaan kyseisiin geimeihin, nimeää, mikä on tällaisessa tapahtumassa oleellisinta ja haetaan päivä, jolloin se on helpointa madollisimman monen osalta toteuttaa ilman ylimääräisiä vapaita. Mä vaikka aloitan - Tavata muita mnettiläisiä. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
jjsound 21.08.2008 19:59:15 | |
---|
Tehdäänkö asia yksinkertaiseksi???? Ne jotka tulee niin tulee, ne jotka eivät tule . eivät tule, mitä helvettiä siitä enempiä länkyttämään. Joille sovittu päivä käy niin hyvä. Joille ei niin olkoon pois. Tämä olis varmaan hyvä ratkaisu?? Tää kuullostais kyllä musta aika hyvälle, pidetään toi "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |