isojussi 20.08.2008 22:13:00 | |
---|
Multapa jää sitten käymättä. Perjantait on kaikki kiinni siinä kuussa. Mä viä ihan oikeesti järkkään jotkut bileet siinä Talolla. Maanantaina. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Timi 20.08.2008 22:38:10 | |
---|
Tuli nyt mieleen Syvälammen salaisuus.Siellä nykyinen ravintoloitsija haluaisi vipinää ja kuuluisuutta paikalleen?Noin sata kilsaa turuntietä?Zot zots pojat.Ei siellä ennee oo niitä.Vai oisko? Kylmän viileesti! |
Timi 20.08.2008 22:46:24 | |
---|
Tarjosi lippuriskillä 70% myydyista meille.Vaan kuin ei ennee olla sillee kuuluisia. Kylmän viileesti! |
paice60 20.08.2008 23:40:16 | |
---|
MUlle käy silloin mikä tahansa päivä. Ollaan silloin lomalla. Liiteri on Jenkeissä . Vittu näitä hommia edelleenkin. |
Tankero 21.08.2008 00:00:56 | |
---|
MUlle käy silloin mikä tahansa päivä. Ollaan silloin lomalla. Liiteri on Jenkeissä . Hyvän lomasuunnan on valinnut. Humppajyrä |
paice60 21.08.2008 00:02:18 | |
---|
Hyvän lomasuunnan on valinnut. Etkös sä ollutkaan tulenpalava kommunisti? Mikä siellä Jenkeissä niin viehättää? Vittu näitä hommia edelleenkin. |
Martso 21.08.2008 00:12:30 | |
---|
Etkös sä ollutkaan tulenpalava kommunisti? Mikä siellä Jenkeissä niin viehättää? Se on saanu kerran ja se tapahtu siellä. Nyt raukka luulee, että siellä sitä olis tarjolla. |
Tankero 21.08.2008 00:13:49 | |
---|
Se on saanu kerran ja se tapahtu siellä. Nyt raukka luulee, että siellä sitä olis tarjolla. Neuvostoliitossakin näyttää hyvältä sen suhteen. Ainakin huomenna. Humppajyrä |
Tankero 21.08.2008 00:14:41 (muokattu 21.08.2008 00:14:57) | |
---|
Etkös sä ollutkaan tulenpalava kommunisti? Mikä siellä Jenkeissä niin viehättää? Takinkääntäjä olen. Ameriikassa on ollut aina lystiä, kun olen käynyt. Ja Kanadassa kans. Humppajyrä |
Martso 21.08.2008 00:14:48 | |
---|
Neuvostoliitossakin näyttää hyvältä sen suhteen. Ainakin huomenna. Rahalla saa ja hevosella pääseepi. :) Unohtu kysästä, että eikö ollu mukavahko pulju? |
Tankero 21.08.2008 00:15:25 (muokattu 21.08.2008 00:16:17) | |
---|
Rahalla saa ja hevosella pääseepi. :) Unohtu kysästä, että eikö ollu mukavahko pulju? Eiku pyörällä. Oli ehdottomasti. Humppajyrä |
paice60 21.08.2008 00:16:48 | |
---|
Se on saanu kerran ja se tapahtu siellä. Nyt raukka luulee, että siellä sitä olis tarjolla. Mihin se tyttö laittoi opaskoiransa siksi aikaa kun Kuhilaalle antoi? Vittu näitä hommia edelleenkin. |
Mihin se tyttö laittoi opaskoiransa siksi aikaa kun Kuhilaalle antoi? Voi onneton, kun meidän pikkujouluun tulis se joka Kuhilaalle Lännellä pyllisti. Olisitte ihimeissään. |
korgie 21.08.2008 05:07:43 | |
---|
Olis vaan hauska joskus nähdä amatööri, joka arvottaa ammattimuusikon työn yhtä arvokkaaksi, kuin oman päivätyönsä. En nyt ota kantaa siihen, pitäisikö minut luokitella muusikkona ammattilaiseksi vai amatööriksi. Tosiasia on kuitenkin se, että en ole päätoiminen muusikko, vaan minulla on myös päivätyö, ihan muulla alalla. Kuitenkin minulle on yleensä helpompaa ja mielekkäämpää järjestää päivä tai pari vapaata päivätyöstä, kuin viikonloppu vapaata soittohommista. Näin ensinnäkin siitä syystä, että päivätyössä tekemäni hommat eivät ole niin tiiviisti henkilöön ja ajankohtaan sidottuja kuin soittohommat, ja toisaalta mitä ketjussa aiemmin oli puhetta palkattomista vapaista, esim. sunnuntaimiitin jälkeen voin ottaa maanantaiksi lomapäivän, jolloin se on palkallinen vapaa. Jos sen sijaan pidän viikonlopun vapaata soittohommista, se on pakostikin palkatonta vapaata. Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
EP 21.08.2008 05:54:12 | |
---|
..Olis vaan hauska joskus nähdä amatööri, joka arvottaa ammattimuusikon työn yhtä arvokkaaksi, kuin oman päivätyönsä. Mitenkähän tää liittyy asiaan? Miks' ammattimuusikon pitää hakee omalle työlleen arvostusta? Jos kerran on ammattimuusikko? Ja miks' pitää tuota asiaa "toitottaa"? ..ikäänkun tudistella jotakin ..itselle? ..muille? |
isojussi 21.08.2008 08:26:55 | |
---|
Korgielle plussaa - se on näämmäsen näitä harvoja "ei päätoimisia", jotka edes haluaa ymmärtää asian. Mulla on ihan samanlainen kokemus "oikeista" töistä. Elli: Kyse on siitä, että niin kauan, kun mä oon tätä tehny päätyökseni, on kaikissa projekteissa missä on ollut mukana "päivätyöläisiä", eletty heidän ehdoillaan. Täällä toitotetaan, että kaikki muusikoiden nettiläiset on samanarvoisia, muttaesimerkiksi miitit on aina järjestetty perjantaista sunnuntaihin. Miksi miitti ei vois alkaa joka toinen kerta sunnuntaina ja joka toinen kerta perjantaina? Tässä asiassa me tanssimuusikot olemme olleet edityksellisempiä ja solidaarisempia. No - onko se sitten tasa-arvoa sekään, että jos toisten on halutessaan osallistua pikkuijouluihin oltava palkattomalla vapaalla, kun taas toiset joutuvat ottamaan pekkasen, lomapäivän tai tekemään krapula-aamunsa ennen tai jälkeen "sisään". "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
v_m_kangas 21.08.2008 09:03:02 | |
---|
Vuosi sitten osallistumiseni oli todella lähellä. Olinhan jo varannut hotellihuoneenkin. Sitten iski keikka. Itse olisin sen voinut jättää, mutta pitää ajatella bändikavereitakin. Laittaisin ääneni itse sunnuntaille tai maanantaille (11. - 12.1.). Aika epätodennäköistä, että niille päiville keikkaa tulisi. Järjestä Jussi maanantai bileet. Ilmoittaudun mukaan. Humppaa tai soita humppaa |
manjaana 21.08.2008 10:58:46 | |
---|
Miksi miitti ei vois alkaa joka toinen kerta sunnuntaina ja joka toinen kerta perjantaina? Taidat nyt puhua tuosta koko vkl:n mittasesta. Mutta mein miititi on olleet juuri ko tavalla. Lammi Sunnuntaina ja pikkuesat perjantaina. No - onko se sitten tasa-arvoa sekään, että jos toisten on halutessaan osallistua pikkuijouluihin oltava palkattomalla vapaalla, kun taas toiset joutuvat ottamaan pekkasen, lomapäivän tai tekemään krapula-aamunsa ennen tai jälkeen "sisään". Tai jätettävä väliin, kun ko sisäänteot tms eivät kaikilla onnistu.. -Sama pää- |
isojussi 21.08.2008 11:07:59 (muokattu 21.08.2008 11:12:50) | |
---|
...Tai jätettävä väliin, kun ko sisäänteot tms eivät kaikilla onnistu.. Niin kuin just muusikoilla. Tai no - nehäm hommaa tarvittaessa tuuraajan. Luulis onnistuvan vasitenkin aloilla, joissa on muutenkin hemmetisti pätkätyöläisiä töissä. Eiks se oo ensimmäinen alkoholismin merkki, että työt jää dokaamisen takia hoitamatta. Erikoista, että tää on jonkun mielestä niin karua sakkia, ettei tätä kestä selvin päin kattella. Mieluumminhan mä ainakin kävisin selvinpäin näissä bileissä, jos vaihtoehtona olis olla menemättä. En vaan viitti maksaa neljännestä perusduunarin keskikuukausipalkasta siitä hyvästä, ettei jotkut topit voi olla yhtä päivää töistä pois viinariippuvuutensa takia. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
v_m_kangas 21.08.2008 11:44:09 | |
---|
ettei jotkut topit voi olla yhtä päivää töistä pois viinariippuvuutensa takia. Aika karua kirjoitusta. Humppaa tai soita humppaa |