Ziggy Bubba 13.08.2008 19:22:41 | |
---|
Ja vielä kun otetaan huomioon se fakta että The Hauntedin kaltaisella kliinis-soundisella nykymetallilla ei ole mitään tekemistä käsitteen "thrash metal"-kanssa. Ainakaan minun mielestäni. Puristin vikaa? Jos olen oikein ymmärtänyt, niin mm. vanhat Slayerin klassikkolevyt saavat sen himoitun "thrash-metal" -leiman - Varsinkin vanhempi Haunted on todella vahvasti tuolta suunnalta lähtevää settiä, Jööttepori-vaikuttein toki. Omaan korvaan Haunted ei ole myöskään erityisen kliinistä, mutta toki vanhoihin kasarilättyihin nähden siinä on vähemmän tahatonta räkää... Voisikos bändin musaa sanoa sitten vaikkapa moderniksi thrashiksi? Mun mielestä Haunted menee kevyesti thrash-metal -lokeroon, vaikkei ihan samalta soundaakaan kuin ne vanhat merkkipaalut - toisaalta mitäs järkeä vanhan toistossa olisi? |
DVD-SOITIN 13.08.2008 19:40:06 | |
---|
Puristin vikaa? Jos olen oikein ymmärtänyt, niin mm. vanhat Slayerin klassikkolevyt saavat sen himoitun "thrash-metal" -leiman - Varsinkin vanhempi Haunted on todella vahvasti tuolta suunnalta lähtevää settiä, Jööttepori-vaikuttein toki. Omaan korvaan Haunted ei ole myöskään erityisen kliinistä, mutta toki vanhoihin kasarilättyihin nähden siinä on vähemmän tahatonta räkää... Voisikos bändin musaa sanoa sitten vaikkapa moderniksi thrashiksi? Mun mielestä Haunted menee kevyesti thrash-metal -lokeroon, vaikkei ihan samalta soundaakaan kuin ne vanhat merkkipaalut - toisaalta mitäs järkeä vanhan toistossa olisi? No en nyt puristista tiedä mutta aika tarkka olen tuon thrash metal-termin väärinkäytön kanssa. "Moderni thrash metal" on jo astetta parempi kuvaus, minulle kun sanat Thrash Metal tarkoittavat nimenomaan sitä old school 80-luvun meininkiä. |
Lebowski 13.08.2008 22:08:28 (muokattu 13.08.2008 22:12:58) | |
---|
Helevetin hyvältähän tuo maistiainen kuulostaa. Dolvingin vokalisoinnit erityisesti. Toivottavasti nopeampaakin paahtoa levyltä vielä löytyy. Kitara riffittely on kyllä tuttua Hauntedia :P En tiiä, mutta loppupuolen (2:55->) laulusta tuli Korn mieleen. PS. Genrelokerointi sucks Ass! "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" -CP |
Moimies 13.08.2008 22:25:52 | |
---|
Tuolta löytyy biisi nimeltään Moronic Colossus. Mie en kyllä ensikuulemalta pitänyt siitä. http://www.myspace.com/thehaunted Mitäs! Tuo kuulostaa omaan korvaan kahden kuulostelun jälkeen hyvältä. Jytäilee makeasti. Nyt kunno rähinät pystyy. |
Terrorwrist300 14.08.2008 01:02:34 | |
---|
En tiiä, mutta loppupuolen (2:55->) laulusta tuli Korn mieleen. Sama homma, aikalailla Davisilta se kuulostaa... Biisi ei ollut huono, muttei kyllä mitenkään ihmeellinenkään. |
morgga 14.08.2008 18:09:02 | |
---|
Kyllä, kyllä. haunted teki sen taas. loistavaa! lutakossa nähdään! Ja ihmiset hyvät älkää jaksako päteä niistä genreistä aina. Piirrelkää vaikka peeniksiä seinille ja ajatelkaa että tiedätte kaiken musiikista. BASOJYTÄM |
Liver-Box 20.08.2008 12:24:53 | |
---|
Netissäpä näyttäs levy jo olevan. Onko kukaan päässyt tarkemmin syventymään? Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
Netissäpä näyttäs levy jo olevan. Onko kukaan päässyt tarkemmin syventymään? No joo, vittu mitä toimintaa...Kiusoittelen itseäni ja olen lataamatta. Olen tyhmä homo. Myspacesta löytyvä biisi toimi kyllä. Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
rocky0 20.08.2008 21:35:35 | |
---|
Kerran kuuntelin jo läpi. Ei paljoo saanut irti, mutta tykkäsin kuulemastani! Mahtu niitä mätömpiäkin biisejä väliin. |
Closure 21.08.2008 11:13:02 | |
---|
Melko saatanan hyvä levy. Enpä ole tätä ennen sen kummemmin hauntedista kiinnostunut vaikka pari levyäkin löytyy + kävin livenäkin katsomassa. Perushyvää meteliä. Uus levy ehkä kääntää asetelman nurin. Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
drlecter 23.08.2008 09:14:41 | |
---|
Hyvä levyhän tämä uusi on. Ehkä jopa menee The Dead Eyen edelle. |
TTV 23.08.2008 10:33:27 | |
---|
Turvallisen hyvää perus-Hauntediahan tuo näytebiisi kuulostaa olevan. Tavstialle tulikin jo liput hommattua :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
estribillion 23.08.2008 11:34:10 | |
---|
Uus hakkaa kyllä edellisen täysin. Ostoon. |
Moimies 23.08.2008 14:15:25 | |
---|
Kyllähän tuo Versus paskoo Dead Eyen päälle aika huolella, pidän lujasti. Nyt kunno rähinät pystyy. |
drlecter 23.08.2008 19:26:05 | |
---|
Ceremony biisissä ehkä parhaimpia introja koskaan! |
Terrorwrist300 23.08.2008 20:11:12 | |
---|
Saa nyt nähä mimmonen kokonaisuus tästä vielä kehkeytyy ku pari kertaa vielä kuuntelee läpi. Dead Eyella oli vähän hitaampi meininki mutta todella tarttuvia hoilotusbiisejä. Uus plätty on selkeesti raskaampi, mikä ainakin mun kirjoissa tarkoittaa +++. Kyllä tän bändin kaava vaan on jotenkin niin helvetin toimiva... |
Perro Stupido 25.08.2008 13:43:50 (muokattu 25.08.2008 13:44:32) | |
---|
Kyllähän tuo Versus paskoo Dead Eyen päälle aika huolella, pidän lujasti. Tätä mieltä itsekin olisin mikäli en olis koskaan ottanu Dead Eyeta kunnolla kuunteluun. Alkuun vierastin sitä levyä todella paljon, mutta sitten kun aloin sitä tosissani kuunteleen niin joka kerralla auennut vähän lisää ja on helvetin kova. Versus tuntuu olevan taas sitä perus Hauntedia eli turpaanlyöntiä, ei huonoa sekään mutta kiinnostus voi loppua varsin nopeasti. Aika näyttää. Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
Matjardo 25.08.2008 14:27:45 | |
---|
Tähän mennessä ruvennut aukeamaan ihan hyvin.. Kuulosta aivan saatanan hyvältä. Lisää kuuntelua. Two beers or not two beers? |
Akiman 10.09.2008 23:50:10 | |
---|
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: FALCONER, VOLBEAT, INDICA, DRAGONFORCE ja OBITUARY :: |
moottorisaha 11.09.2008 13:01:10 | |
---|
Ceremony biisissä ehkä parhaimpia introja koskaan! Muutenkin levyn kovin biisi. :) http://www.youtube.com/watch?v=rdJieF0_DsM |