Aihe: Etsitään muusikkoa ja ääniefektitaitajaa peliprojektiin
1
lurkki
20.08.2008 19:05:19
Eli työstä ei makseta mitään. Itse toimin projektin vetäjänä ja koodarina.

Etsitään siis rohkeita ennakkoluulottomia osaajia.
"...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..."
Stradlin
20.08.2008 20:15:33 (muokattu 21.08.2008 01:32:15)
Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä työnäytteineen osoitteeseen:

Sun kannattaisi varmaan itsekin pistää jotain työnäytettä jonnekin ja vaikka kertoa vähän tarkemmin tosta projektista. Varmaan helpompi sillä lailla saada porukkaa oikeasti kiinnostumaan hommasta, jos nyt ihan tosissasi oot peliä tekemässä.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
x837cue
20.08.2008 22:46:14
Sun kannattaisi varmaan itsekin pistää jotain työnäytettä jonnekin ja vaikka kertoa vähän tarkemmin tosta projektista. Varmaan helpompi sillä lailla saada porukkaa oikeasti kiinnostumaan hommasta, jos nyt ihan tosissasi oot peliä tekemässä.

Projektista ei ole mitään näyttöä vielä, koska olen vasta kasaamassa ryhmää mutta olen ammatiltani ohjelmistosuunnittelija ja käytössä oleva 3D-moottori on tullut tutuksi jo 2 vuoden ajan eräässä toisessa pelissä ohjelmoijana toimiessani. Aiheesta oikeasti kiinnostuneille voin kertoa peli-ideasta tarkemmin. Ja heille myös esitellä omia osuuksiani edellämainitusta projektista.
x837cue
20.08.2008 22:55:27
Etsitään siis rohkeita ennakkoluulottomia osaajia.

Ikävä kyllä se tekee jo väkisinkin "johtajan" roolin kun suorittaa rekrytoimista vaikka en sitä roolia mitenkään arvossa pidä. Päinvastoin, tarkoituksenani olisi luoda joukko jossa jokainen on tasavaltainen ja vain riitatilanteet ratkoo viimekädessä "johtaja".

Lisäksi olisi vaikeaa kuvitella peliprojektin johtajaksi artistia koska harvemmin artisti tietää mitään koodaamisesta ja pelien suunnittelusta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)