Aihe: Funk Fingers
1
Juktone
19.08.2008 18:50:04
Eli mistä näitä voisi hankkia näitä funk nakkeja tai osaisiko joku kertoa miten tehdä tuollaiset helposti.

Kokemuksia näistä funk fingerseistä luen mieluusti ja jos olet kehittänyt jonkun uniikin soittotekniikan tai jotain muuta jännää basson soittoon liittyen, niin jaa se ihmeessä kanssamme.

Muuten voisiko näitä funk fingersejä verrata vaikka kynällä släppäämiseen, jonka olen kokenut aika näppäräksi?
Oho siis tota joo
kimizu
20.08.2008 09:02:51
Wadler
14.09.2008 02:29:21
Funk Fingersiin tarvitaan hanska ja kaksi rumpukapulaa tietysti.
Muistaakseni Tony Levin piti toista rumpukapulaa etusormella ja toisen rumpukapulan
keskisormessa. Funk Fingersillä saa eriskummallisen soundin. Jos olette kuullet
Sleeples nimisestä biisistä, jossa yhdessä vaiheessa Funk Fingersillä soitto kuullosti
siistiltä ja konerumpu efektiltä. Kyllä sillä Tony Levinillä on paljon ideoita.
Wadler Drake ps: Dragon Sword
Jipii
14.09.2008 16:43:00
Tästä aiheesta taitaa threadeja olla kyllä ihan riittävästi, mutta itekin olen ollut kiinnostunut tällaisten hommaamisesta/tekemisestä. Jos joku bassopalstalainen on tehnyt itselleen funk fingersit, olisko mahdollista saada kuvia valmiista tuotteesta jota vois sitten itse matkia?
PaavoMik
17.09.2008 10:53:06
Muistaakseni tein tästä aiheesta ketjun mutta ei sillä nyt niin väliä. Siellä sanottiin kyllä että niitä "oikeita" funknakkeja tuskin enää tehdään, niin eiköhän siinä toimi ihan jeesusteippi pelastaa-kikka, ja teippaat vanhat rumpukapulat nakkeihin?
Tärkeintä ei ole tekniikka, vaan se, miltä se tuntuu
Silenseux
23.10.2008 23:43:58

ite oon vetäny yhdellä kokonaisella rumpukapulalla, niin että ote on lähes sama ku normaalisti rumpukapulaa pidettäessä. :D hyvin toimii ja hyvältä kuulostaa, vaikka näyttääkin melko erikoiselta.
James Jamerson on minusta erityisen HYVÄ.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)