Aihe: Blur
1 2
Medication
23.08.2005 15:55:19
Ja vuosi oli 1996...
Unohtumaton tuokio! Ja Girls and Boysin aikana koko biitsillinen hyppi tasatahtia tasajalkaa.

..ja sittemmin Suomen koripallomaajoukkueessakin pelannut herrasmies näytti rannassa Jarvikselle persettä, koska Jarvis oli juuri aiemmin näyttänyt Michael Jacksonille jossain gaalassa tms. persettä aiheuttaen pienen skandaalin.

Tarinan mukaan Jarvis suhtautui "kostoon" huumorilla.
Kailis
19.08.2008 10:20:24 (muokattu 19.08.2008 10:20:47)

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1091 päivää vanhaan ketjuun!

Tätä ihmetellessä.
Katsoiko kukaan su. 17.8 23:00 TV2 Blur konserttia? Itse havahduin vasta 23:23, ja missasin alkuosan. Lopun katsoinkin sitten huuli pyöreänä ja tippa silmässä. Mulle on kolissut eniten juurikin tuo keikan teemanakin ollut 13 levy. Uskomattomia vetoja ja hienot soundit.
Lape
19.08.2008 11:02:11

Blurhan on mainio bändi! Great Escape-levyyn asti hyvää bile- ja feelgoodmusiikkia ja siitä eteenpäin loistavaa vähän kypsempää kamaa.
Katsoin sunnuntaina sen keikan, oli kyllä aika messevä!
Damon Albarn on kyllä yksi viime aikojen tuotteliaimmista biisinkirjoittajista ja voisi häntä pitää parhaimmillaan jonkinlaisena nerona. Gorillaz on kuulunut ekasta levystä lähtien suosikkeihin ja tykkään heidän toisesta levystään koko ajan enemmän.
Good, Bad & Queenia en ole vielä kauheasti kuullut, mutta se mitä olen kuullut on aika hyvää kamaa. Ja jostain olen lukenut, että Albarn on työstänyt viime aikoina jotain oopperamusikaalia. Monipuolinen äijä.
"You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try." "No matter what you do there's always someone who's better" - Homer Simpson
elbowski
19.08.2008 15:51:15
Blur on kyllä, erittäin, erittäin hieno bändi. Oasis-Blur-vastakkainasettelusta voisi aloittaa ja jatkaakin useamman sivun verran, mutta sen verran sanon, että tämä bändi on minulle ehdottomasti brittidinosauruksista suurin. Taisipa se itse asiassa olla ihan Coxonin coolius Beetlebum-videolla, minkä takia tuli 9-vuotiaana kloppina kitaransoitosta haikailtua, ja ensimmäinen kitarakin hankittua.
Albumeista useimmille voi tiputtaa täysiä pisteitä, joskin Think Thank ja Leisure eivät minulle aivan muiden kiekkojen tavoin uppoa. Suosikkialbumeja ovat varmaan nimikkolevy ja Modern Life is Rubbish.

Blurin jälkeenkin ovat bändin porukat saaneet hienoa matskua kamaan. Gorillaz ja The Good, The Bad & The Queen ovat hyviä, mutta vielä hienompaa kamaa on saanut ulos Graham Coxon. Happiness In Magazine on levy jonka jokaisen Blur- ja powerpop-diggarin tulisi tarkkailla. Tsekkailkaapa tästä vaikka Freakin Out:http://www.youtube.com/watch?v=BANR-EFZZJM
Say good night to the bad guy!
elais
19.08.2008 20:22:51
Ja jostain olen lukenut, että Albarn on työstänyt viime aikoina jotain oopperamusikaalia. Monipuolinen äijä.

Se ooppera perustuu satoja vuosia vanhaan kiinalaiseen novelliin. Damon on väsännyt siihen musiikit ja kaikki kappaleet on laulettu mandariinikiinaksi. Tulee ulos tässä kuussa.

Ennakkotilaus:
http://www.play.com/Music/CD/4-/610 … 57/Journey-To-The-West/Product.html
Muuta infoa:
http://www.monkeyjourneytothewest.com/

Joo ja Blurhan on kyllä. Melkoista.
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
Rattata
19.08.2008 20:42:44
Jep, olihan/onhan se mahtava bändi. Yhtään heikkoa levyä eivät ole tehneet, mut jos pitää valita niin oma suosikki on varmaan The Great Escape.

Ja Oasis-Blur -vertailu on musta ollut aina yhtä turhaa.
Informaatiokameli
19.08.2008 20:58:16

Jep, olihan/onhan se mahtava bändi. Yhtään heikkoa levyä eivät ole tehneet, mut jos pitää valita niin oma suosikki on varmaan The Great Escape.

Ja Oasis-Blur -vertailu on musta ollut aina yhtä turhaa.

Great Escape on suosikki täälläkin. Ensimmäinen levy jonka joskus lapsosena ostin kun Charmless Man oli niin kova hitti. Vasta oikeastaan viime vuonna tajusin, miten loistava levy se oikeasti onkaan. Think Tankkia en ole paljoa kuullut mutta ihan kivalta se vähä on kuulostanut. Albarnin ääntä voisi kuunnella loputtomiin. Voi kun saisi joskus naisen, jolla olisi samanlainen ääni kuin Albarnilla :D
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Calliope
25.09.2010 18:41:01
mr_b:
Ja loistavia ovat myös edelliset levyt, erityisesti pidän siitä miten noitten pophittien ja hienojen hiturien sekaan on kätketty todella upeita albumibiisejä, kuten Great Escapen He Thought Of Cars ja Yoko & Hiro

Heh, otan tässä ensi askeleita tähän yhtyeeseen tutustumisessa, aloitin Great Escapesta ja kokemus ihan sama!
"Your mind makes a promise that your body can't fill"
Kailis
25.09.2010 19:23:50

Mää tykkään 13 ja Think Tank levyistä. Ja siis kaikista muistakin kyllä. Ja Oasis/Blur vertailu on ihan turhaa koska ne painii ihan eri sarjassa =D
ruma
14.08.2023 20:34:47
Kauhean vanha ketju. Mutta kyllähän tästä luulisi juttua riittävän.

Oli hyvä ja hyväntuulinen keikka. Viimeksi nähty Hyde Parkissa niihin aikoihin, kun tämä ketju oli aktiivinen. Jos tulee tilaisuus, niin mieluusti vielä uudelleenkin.
Ehdottomasti ehkä.
messalina
16.08.2023 15:45:57
Blur on hieno bändi. Ja tämä tulee kovalta oasis fanilta. Nykyäänhän muuten molemmat Gallagherin veljeksetkin ovat hyvää pataa Blurin tyyppien kanssa ja myöntävät aina tykänneensä bändistä.
Epämuusikko
17.08.2023 09:46:17
tigrushka: Ja vuosi oli 1996...

Unohtumaton tuokio! Ja Girls and Boysin aikana koko biitsillinen hyppi tasatahtia tasajalkaa.

Olin myös paikalla. Vitummoista.
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
fridgebuzz
18.08.2023 13:24:38

ruma: Oli hyvä ja hyväntuulinen keikka.

Oli! Mun eka Blur-keikka. Sopivan kompakti vielä, puoltoista tuntia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)