Aihe: Sturm und Drang- Rising Son
1 2 3 4 515 16 17 18 19 20
Trendkeel
17.08.2008 16:48:36
veikkaan että tän bändin pojat eivät ole edes kuullut bändistä nimeltä anthrax :D

Huom. bändin pojan faija ei ole edes kuullut bändistä nimeltä Anthrax.

Kyllähän nuo mun rispektit saisi jos tekisivät itse musiikkinsa ja olisivat demotasolla - siis että ei tyrkytettäisiin missään telkkarissa vaan että yrittäisivät saada levytyssopparia etc.
"Alkoi ihan suunnattomasti GASittää kyseinen kitara! .. Sopii omaan käyttöön täydellisesti kyseinen kitara." -kloppis |"..mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kotona ei tippuisi pesää", Hetfield sanoo ja puhkeaa nauruu
BassLass
17.08.2008 18:31:32
Hajoilin ko kuulin coverin maiden fear of the darkista.
Sick Planet
18.08.2008 23:23:10

http://www.youtube.com/watch?v=kiD0WJufDyY&feature=related ja jos toi ei tuu playbackinä ni sit ei tuu mikää
Antti1997
18.08.2008 23:29:06
http://www.youtube.com/watch?v=kiD0WJufDyY&feature=related ja jos toi ei tuu playbackinä ni sit ei tuu mikää

Niin, erittäin harvoinhan tuontyppiset tv-esiintymiset tulevat playbackina.
Sick Planet
18.08.2008 23:43:46

Sturm und Drangin suurin taustavaikuttaja on André Linmanin isä Patrick Linman, joka on soittanut aikaisemmin kasariheviyhtyeessä Not Yet sekä myöhemmin kevyen musiikkiin keskittyneessä, isolla rahalla flopanneessa yhtyeessä Place-2-Go. Patrick kirjoittaa Andrén kanssa kaikki kappaleet, ja toimii myös yhtyeen managerina. Patrickin menneisyyden sekä nykyisen tv-tunnusmusiikin sävellyksiin keskittyvän uran vuoksi Sturm und Drangia on medioissa kuvailtu myös tilaustyönä tehdyksi ns. mainostoimistoheviksi.
DeeD
18.08.2008 23:47:45 (muokattu 18.08.2008 23:52:20)
Kyllähän näistä nyt on jo alkanut kuuluakin. Muun muassa Saksassa Apocalyptican lämppärinä soittanut, ja olisiko Wackenissakin käynyt, vai muistankohan ihan väärin. Japanin matkalta palasivat tuossa 5.6. Mediassakin jo pyörineet, 27.6 tuli ensimmäinen osa "Making of Sturm und Drang"-dokumentista, joka siis kertoo bändin urasta ihan sieltä alkumetreiltä asti.

//Edit.
Kyllä kyllä, Emma-gaala tuli playbackinä, lähtivät pojat nimittäin heti gaalan jälkeen Lahteen juhlistamaan pystin voittoa. Lisäksi pakko vielä kommentoida tähän isi tekee-kommenttiin. Väännättekö/väänsittekö 16-17-vuotiaina jätkinä/neiteinä tuon tasoista matskua? André (laulajakitaristi) tekee biisien sanoitukset pääosin yksin, Patrick Linmanin kanssa on tehty muutama kappale, yksi kappale basistin kanssa. Mortals-biisi taasen on ainoa levyltä löytyvä kappale, johon pojat eivät itse ole saaneet vaikuttaa. Eikä siitäkään mitään sinkkua tullut.
kattila
19.08.2008 15:22:24

väänsittekö 16-17-vuotiaina jätkinä/neiteinä tuon tasoista matskua?

Kyllä.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
http://www.myspace.com/malummeh Standardimetodissa pyritään paikantamaan sutura coronarian alaosa käyttämällä standardietäisyyttä kiintopisteinä toimivista zygomaluun yläreunasta ja orbitan lateraalireunasta.
Backlet
19.08.2008 19:42:43

Väännättekö/väänsittekö 16-17-vuotiaina jätkinä/neiteinä tuon tasoista matskua?

No eikö tämä nyt ole ihan mielipidekysymys? Kyllä mä ainakin tykkään enemmän omista biisinaluistani kuin Sturm und Drangista. :)

Itse bändistä sanon vaan sen, että Rising Son oli vielä ihan mukiinmenevä biisi, mutta tämä Indian on mielestäni aivan kamala tekele. Ei oikeastaan enää edes huono vaan nimenomaan kamala.
Deino
19.08.2008 19:58:09

Väännättekö/väänsittekö 16-17-vuotiaina jätkinä/neiteinä tuon tasoista matskua?

Helvetin monet vääntävät tuon ikäisenä paljon parempaakin.
DeeD
19.08.2008 20:22:28
Ja jos teette/teitte, niin kuinkas moni sitten on tuolla listoilla ollut?
valtse
19.08.2008 20:31:58

No sehän taas ei kerro matskun hyvyydestä mitään että on ollut jossain listoilla, varsinkaan tässä tapauksessa kun selkeästi sen isin siivellä sinne listoille ollaan päästy. Ja kyllä helvetin monet tuon ikäiset tekevät paljon parempaa musiikkia (enkä nyt todellakaan puhu itsestäni).
Life is a clay urn on the mantle.
Varaani
20.08.2008 13:05:37
Helvetin monet vääntävät tuon ikäisenä paljon parempaakin.

Aika harvoin olen itse kuullut tuon ikäisiltä tasokkaampaa kamaa.
Se että on säröä enemmän, blastbeatti tai muuten vaan tr00mpi, ei aina välttämättä ole parempaa.
Mutta minä olnkin jo vanha.
gorgonoidi
20.08.2008 16:09:43

Se että on säröä enemmän, blastbeatti tai muuten vaan tr00mpi, ei aina välttämättä ole parempaa.

tai sit se on se mielipidejuttu?
trashjones
20.08.2008 17:01:16

Oot näköjää kirjautunu tänne vain puolustellaksesi SuDia.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
RekoS
20.08.2008 18:06:33
No oikeasti on se, että isi on epäonnistunut muusikkona niin nyt pitää sitten saada poika huipulle .. siltä tämä touhu mielestäni vaikuttaa. Ja tämä isihahmo vie "jätkiltä" kaiken uskottavuuden. On ostettu kalliit mesat yms yms. että niistä soitto ei ainakaan jää kiinni...

Mutta laulaja on hyvä. Ainakin nauhalla. :D
Stalkah
21.08.2008 13:56:31

Oletko kuullut kaikki 16-17 vuotiaiden muodostamien bändien kappaleet / tekeleet, oli niissä sitten sitä blästpiittiä, keltasta pläk sapat- pedaalisäröä tai muuta niin tr00ta?

*Kaskaiden siritystä*

No hyvä kun olet, sitten sinulla on varaa sanoa noin.
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
aivokuolio
21.08.2008 14:23:41
On ostettu kalliit mesat yms yms. että niistä soitto ei ainakaan jää kiinni...

Huippulooginen argumentti! Jätkien pitäis soittaa paskoilla kamoilla niin olis uskottavampaa!

Ostaisin minäkin paremmat kamat jos ois vaan massia. Hyvä jos joillain on.
Epämuusikko
18.10.2012 11:00:05 (muokattu 18.10.2012 11:06:14)
Aiheellinen nosto. Uusi biisi Goddamn Liar kuulostaapi aivan hyvältä! Ruotsissa osataan jälleen kerran.

http://www.youtube.com/watch?v=WPZfMFS6fj4
Ja se murhabiisi on kans helvetin kova. Luulin Adam Lambertiksi, ja se on paljon sanottu se :D
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Miikss
18.10.2012 17:28:52
Epämuusikko: http://www.youtube.com/watch?v=WPZfMFS6fj4
Ja se murhabiisi on kans helvetin kova. Luulin Adam Lambertiksi, ja se on paljon sanottu se :D

Tarttuvat, tuhat kertaa kierrätetyt sävelkulut yhdistettynä ihan vitun typeriin sanotuksiin? Ei ole minun käsitys hyvyydestä tuommonen.
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)