Sickness 18.08.2008 22:55:53 | |
---|
Poerkele miten hyvät soundit! voi jumaliste jätkät :F |
Perro Stupido 18.08.2008 22:58:57 | |
---|
Jumapliuta! Mitä ihmettä tapahtuu? Are they back? Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
Röntgen-Jeesus 18.08.2008 23:16:41 | |
---|
Kova riffi, toivottavasti kovasta biisistä. Yritän olla kuuntelematta jos ja kun noita tulee lisää että tuoreilla korvilla pääsee sitten albumin kimppuun. En voi odottaa kuulla uutta paskaa, ja mitä te guys do I'll aina ensin yksi liikkeen odottamatta kuulla se |
aivokuolio 18.08.2008 23:16:50 | |
---|
Are they back? Niin siis mistä? |
Meadow 18.08.2008 23:32:30 (muokattu 18.08.2008 23:32:53) | |
---|
Ohhoh, tuo pätkähän kuulosti ihan hyvältä. En silti uskalla odottaa mitään tältä uudelta levyltä, kolme viimeistä kun ovat olleet ihan sanoinkuvaamatonta paskaa. Ei auta kuin toivoa parasta. |
Daelos 18.08.2008 23:56:10 | |
---|
Höhö,kävipäs niin hauskasti että kun laitoin luurit korviin kuunnellakseni tuota niin siellä tietenkin soi joku Deathin biisi niin olin että hei,Deathan kuullostaa ihan Deathilta! Mutta joo,Cyanide ei juuri iske vaikka joku 5 kertaa nyt kuunnellut,mutta tuo riffi kuullostaa kyllä kivalle. |
Bald Anus 19.08.2008 00:03:19 | |
---|
Kova riffi, toivottavasti kovasta biisistä. Yritän olla kuuntelematta jos ja kun noita tulee lisää että tuoreilla korvilla pääsee sitten albumin kimppuun. Kuulosti vähän siltä biisiltä, joka soi taustalla kun levyn nimi julkistettiin. Helvetin kova riffi oli kyllä tuokin, varsinkin ne pienet 16-osat siinä, namia. Paskalla on tekijänsä |
Hetfield 19.08.2008 00:08:17 | |
---|
MM:n mukaan noita tulee yhteensä 10, eli vissiinkin jokaisesta biisistä yksi pätkä. I quit the band... Now I just play with myself. |
Hetfield 19.08.2008 00:31:31 | |
---|
James said this to me at the M&G yesterday: "I think the single is dropping next weekend". So, hopefully we'll hear it very soon Norjalainen fani kysellyt tuosta. Ja joku ruotsalainen kyseli radiokanavaltaan ja sai vastaukseksi perjantain. Eiköhän se siis ole tällä viikolla tulossa. I quit the band... Now I just play with myself. |
Perro Stupido 19.08.2008 07:29:04 | |
---|
Niin siis mistä? Sun anurista? Niin, kyllähän noi pätkät pistää jo vähän toivomaan jauhoja suuhun itselleni. Olis hienoo. Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
trashjones 19.08.2008 07:54:26 | |
---|
Mulle tulee mieleen jonku NES-pelin musiikki. Ei vaan tuu päähän minkä. Hyvän kuulone silti. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
haunted 19.08.2008 08:40:11 | |
---|
Tässähän ihan vanhalla sedällä meinaa menojalka alkaa vipattamaan. Oujeä. Tuli kakkia housuun vähäsenki. Hyvät oli tuottajan kommentit ollu, tos pari sivua sitte! Tää on mun koti! Tää on mun koti! |
Marquiesce 19.08.2008 09:08:06 | |
---|
Mulle tulee mieleen jonku NES-pelin musiikki. Ei vaan tuu päähän minkä. Hyvän kuulone silti. Blaster Master tuli itellä mieleen. Ihan hyvä riffihän toi on, vaan empä vielä mene kovin jeesusta kylälle huutamaan. Go, before it's too late. |
Röntgen-Jeesus 19.08.2008 11:21:51 | |
---|
Eipä oo kovin kalliit liput Berliinin ja Lontoon keikoille ens kuussa. 10 euroa ja 5 puntaa. Jos nyt vaan löytäs jonkun tosi halvan lennon niin voisi melkein käyä kahtomassa paikan päällä. En voi odottaa kuulla uutta paskaa, ja mitä te guys do I'll aina ensin yksi liikkeen odottamatta kuulla se |
kkaarre 19.08.2008 13:56:25 | |
---|
Eipä oo kovin kalliit liput Berliinin ja Lontoon keikoille ens kuussa. 10 euroa ja 5 puntaa. Jos nyt vaan löytäs jonkun tosi halvan lennon niin voisi melkein käyä kahtomassa paikan päällä. Puhutko nyt ihan totta? Ressi se on pienikin ressi |
Hetfield 19.08.2008 14:03:15 | |
---|
Eipä oo kovin kalliit liput Berliinin ja Lontoon keikoille ens kuussa. 10 euroa ja 5 puntaa. Jos nyt vaan löytäs jonkun tosi halvan lennon niin voisi melkein käyä kahtomassa paikan päällä. Itsehän olisin myös lähdössä, jos vain olisi joku jonka kanssa mennä. Nimim. eksyn Helsingissäkin. 15. päivä Lontoo sopisi paremmin, kun sattuu juuri vapaaviikon alkuun, mutta enköhän saa järjesteltyä noita töitä aina jotenkin. Puhutko nyt ihan totta? http://www.metallica.com/index.asp?item=601111 Tottahan tuo. I quit the band... Now I just play with myself. |
punainenettan 19.08.2008 14:28:07 | |
---|
Clippihän oli rautaa..! Vaikka jo hetken siihen pystyi kuvittelemaan Mr. Mustainen ulisemaan...:) -En muista miten tilutettaan, ku oon kompannu.. |
http://www.bbc.co.uk/radio1/rockshow/ Tuolta otatte "listen again". n.50 minuutin kohdalla tulee Leper Messiah ja sen jälkeen ilmoittavat soittavansa The Day That Never Comesin torstaina!!!!!! Itse en tuota toimimaan saanut, mutta jos äijiin metallicabissa on luottamista niin se on totta. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
Hetfield 19.08.2008 14:50:14 | |
---|
http://www.bbc.co.uk/radio1/rockshow/ Tuolta otatte "listen again". n.50 minuutin kohdalla tulee Leper Messiah ja sen jälkeen ilmoittavat soittavansa The Day That Never Comesin torstaina!!!!!! Itse en tuota toimimaan saanut, mutta jos äijiin metallicabissa on luottamista niin se on totta. Kuuntelin, ja niinhän tuo haastoi. I quit the band... Now I just play with myself. |
Hetfield 19.08.2008 16:11:16 | |
---|
I quit the band... Now I just play with myself. |