Michi 09.08.2008 16:26:41 (muokattu 10.08.2008 09:57:28) | |
---|
Tulipa tuosta mieleen, että kyl se niin JMP-1 kuin MP-1 sen EL-34 päätteen vaatiipi että suhteellisen lähelle Daven tai Hn soundia pääseepi. Oli joskus omassa räkissä molemmat ja Marshallin EL-84 pääte, ja sinnepäinhän se oli, mutten koskaan täysin tyytyväinen noihin ollut. Jotain puttuui, ja näin jälkikäteen veikkaan ja väitän, että päätteen soundissa se suurin puute soittajan jälkeen oli. Mutta, kyllä nuo JMP-1 tai MP-1 sinne kasari-IrMan lähteille myös vievät. -Up The Irons!- |
Morrisey 18.08.2008 23:26:36 | |
---|
Ostin itselleni tuon JVM:n ja se on oikeasti parassoundisin Marshall mitä olen itse ainakin kokeillut ja soittanut. Eri asia on jos ettii sitä "Marshall-tonea" ja sitä mihin yleensä Marsuissa on totuttu, tai muuten vain jotain tiettyä muista Marshalleista puskevaa ääntä. JVM kyllä on hoitanut hommansa hyvin mallikkaasti kotiin, tästä lähtevät niin roisit säröt ja hienot crunchit etten muuta tarvitse. Iso plussa vielä cleaneille joita on haukuttu Marshallin onnistuneimmiksi. Menipä tuoteselostukseks mut ei se mtn. Mor Mor |
Pluto 18.08.2008 23:37:07 | |
---|
Ostin itselleni tuon JVM:n ja se on oikeasti parassoundisin Marshall mitä olen itse ainakin kokeillut ja soittanut. Eri asia on jos ettii sitä "Marshall-tonea" ja sitä mihin yleensä Marsuissa on totuttu, tai muuten vain jotain tiettyä muista Marshalleista puskevaa ääntä. JVM kyllä on hoitanut hommansa hyvin mallikkaasti kotiin, tästä lähtevät niin roisit säröt ja hienot crunchit etten muuta tarvitse. Iso plussa vielä cleaneille joita on haukuttu Marshallin onnistuneimmiksi. Menipä tuoteselostukseks mut ei se mtn. Komppia. Plussaa on myös se erittäin fiksu pedaalisysteemi. Dillon, you son of a bitch! |
Erioten ne ovat myös todella hyvät mutta miksi nyt mielipiteistä lähtisi tappelemaan.. Mor Mor |
JohnnyLee 21.08.2008 13:33:16 | |
---|
Adrian Smithin Marshall 9200 Dual MonoBlock (modified) Power Amp... Onko kenelläkään tietoa millä tavalla herralla tuota päättäriä on modattu? Ja sitten ympäripyöreästi kysymys: Mitä modauksia ylipäänsä on tehtävissä päättärille? Ei tuo 9200 nyt kovin kummoinen ole, niin ei olisi pahitteeksi sitä jollain modauksilla yrittää parantaa! Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael |