Tuossa iskän kanssa kateltiin puuvarastoa ja löyty aikalailla seuraavaan kitaraan puut. Oon tässä puunvärisen ärrärrän tekemistä suunnnitellu kun tuosta edellisestä ei voinu puun väristä tehdä ku oli ikäviä läiskiä haapabodyssä. ajatus oli seuraava: Rakenne: neckthru 3 vaahterapalasta ja väliin kirsikkapuuta lapa erillisestä loimuvaahterapalasta. otelauta, mikinkehykset, potikan nupit, virittimen nupit ja kaularaudan suojusläppä kirsikkaa. siivet leppää ja loimuvaahtera kansi. 2 humpuukkeria ja musta hardware gibson tyylisellä tallalla. tarkotus olisi tässä talven mittaan ruveta koulussa väsäämään. Kommentteja voi laittaa mitä mieltä olette? |
Puavali 16.08.2008 22:33:18 | |
---|
Nätti tulee ja puunvalinnat ok munsta. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
Metal_Late 17.08.2008 11:48:33 | |
---|
Kyllähän tuo ihan hyvältä kuulostaa, en vain tekisi koulussa jos kotonasi olisi välineet(maalaus välineet), Kun koulussa voi sattua vaikka ja mitä... |
Ketjukuula 18.08.2008 22:12:40 | |
---|
Kyllähän tuo ihan hyvältä kuulostaa, en vain tekisi koulussa jos kotonasi olisi välineet(maalaus välineet), Kun koulussa voi sattua vaikka ja mitä... käsi ja taide teolliseen pääsin ja siellä on kunnon työstölaitteet ja järkevämpää porukkaa kun yläasteella.. pienemmät hionnat teen kotona. niin ja aion öljytä koko kitaran että se ei tuota ongelmaa. en lakoista oikein tykkää. |