Aihe: sanoitus: Yksi Whisky 1 | |
---|---|
![]() 15.08.2008 23:11:22 | |
Hyvää perjantaita kaikille, minä lähden kaupungille en nyt ehkä ihan tuota toteuta, mutta sanat tuli kirjoitettua Ja arvatkaa, sanat syntyivät kun kuuntelin Tom Jonesia. Viimeksi olen kuunnellut häntä, ehkä se oli vuosi 1972? Ps. korjaan tämän huomenna aamulla, kun vesilasi on vieressä.. Yksi Whisky? Pikkuisen hämyä yössä ja Whiskyä veden sekaan syntyy jotain, ja sää oot valmis antaudu vaan, ei se tee sulle pahaa päivä on perjantai tai maanantai mä tuun ja kerron oot ihana! mukaan vaan, tää tanssi on hauskaa kun me tanssitaan sun sängyllä, pingottajat lähtekööt lätkimään pidetään me yhtä ja antaa muiden pitää tiukkaa linjaa mä nauran sisäänpäin, ja laitan lisää Whiskyä veden sekaan kuka nyt yrittää sekoittaa tätä huumaa en anna vaikuttaa laitan lisää Whiskyä veden sekaan lasin takaa näkyy kaunis maailma sä yrität poistaa lasin muun kädestä mut ei onnistu ei tietenkään mä pidän hauskaa sekoitan Whiskyä veden sekaan no se tuottaa vasta.. huomenna harmia anna mun nukkua huomenna pitkään vesilasi odottaa pöydällä mä laitan Whiskyä veden sekaan ja mulla on hauskaa.. usko vaan, mulla on hauskaa.. ..mä laitan Whiskyä veden sekaan MR | |
![]() 16.08.2008 10:11:45 | |
Rikollinen palaa aina rikospaikalle, eli nyt on vesilasi vieressä ja Whiskyä ei ollutkaan eilen, mutta viiniä oli, ja nyt korjaan sen aiheuttamat kirjoitusvirheet, ja vauriot. Yksi Whisky? Pikkuisen hämyä yössä ja Whiskyä veden sekaan syntyy jotain, ja sä oot valmis antaudu vaan, ei se tee sulle pahaa (en tee sulle pahaa) on päivä, perjantai tai maanantai mä tuun ja kerron oot ihana! mukaan vaan, tää tanssi on hauskaa kun me tanssitaan sun sängyllä, pingottajat lähtekööt lätkimään pidetään me yhtä, ja antaa muiden pitää tiukkaa linjaa. Mä nauran sisäänpäin, ja laitan lisää Whiskyä veden sekaan. Kuka nyt yrittää sekoittaa (tätä) huumaa en anna vaikuttaa, laitan lisää Whiskyä veden sekaan. Lasin takaa näkyy kaunis maailma, sä yrität poistaa lasin mun kädestä, mut ei onnistu, ei tietenkään, mä pidän hauskaa. Sekoitan Whiskyä veden sekaan se tuottaa vasta.. huomenna harmia, anna mun nukkua (huomenna) pitkään vesilasi odottaa pöydällä mä laitan Whiskyä veden sekaan ja mulla on hauskaa.. usko vaan, mulla on hauskaa.. ..mä laitan Whiskyä veden sekaan. MR | |
![]() 25.08.2008 16:57:31 | |
Kirjoita whisky ihan vaan viski, koska suomenkielessä sanat kirjoitetaan niin kuin sanotaan. | |
![]() 25.08.2008 20:28:01 | |
kiitti, kun ottaa huomioon missä tilanteessa sanat on kirjoitettu, on Whisky sisahtanut paperille somasti,, ei vaan kyllä viski hyvää on ja hyvä tähän tekstiin.. Mutta olen jo niin vanha lady, että pitää rauhoittua ton Whiskyn suhteen...heh | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)