möyssy 17.11.2007 22:24:20 (muokattu 17.11.2007 22:27:40) | |
---|
Ei nua nyt niin kauhiat tissit olleet. Ja oli liikaa fuckingia. e: jaah olihan ne aika kauhiat tissit. Too much, or too sexy? |
Rumpali-95 19.11.2007 07:04:12 (muokattu 19.11.2007 07:06:14) | |
---|
Joo, melodia sama kuin Dion "Rainbow in the Dark"issa. Aijai pojat, mitäs mennään muilta pölliin. :D Tää laulaja yrittää vähän matkia Alexi Laihoa.. "This is my fucking idol.." Sun muuta. |
WinterMad 19.11.2007 07:32:55 | |
---|
Joo, melodia sama kuin Dion "Rainbow in the Dark"issa. Aijai pojat, mitäs mennään muilta pölliin. :D Tää laulaja yrittää vähän matkia Alexi Laihoa.. "This is my fucking idol.." Sun muuta. Hyvä huomiointi. Onhan tää vähän kummallista meininkiä. Laulaja vetelelee jalka monitorilla, Bodomin paita päällä, ESP:in Alexi Laiho on kitarana ja jakaus siirtyy nopeammin kuin Laiholla itsellään. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave? |
aivokuolio 19.11.2007 12:52:25 | |
---|
Hyvä huomiointi. Onhan tää vähän kummallista meininkiä. Laulaja vetelelee jalka monitorilla, Bodomin paita päällä, ESP:in Alexi Laiho on kitarana ja jakaus siirtyy nopeammin kuin Laiholla itsellään. Jep, mihin se on maailma menossa kun 15-vuotiaat hevijampat ottavat mallia esikuvistaan. Ennenkuulumatonta! |
moottorisaha 19.11.2007 15:18:06 | |
---|
Hyvä huomiointi. Onhan tää vähän kummallista meininkiä. Laulaja vetelelee jalka monitorilla, Bodomin paita päällä, ESP:in Alexi Laiho on kitarana ja jakaus siirtyy nopeammin kuin Laiholla itsellään. Haha, aika hyvin sanottu kieltämättä. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Ambitus 15.08.2008 18:15:28 | |
---|
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Karipiirto 15.08.2008 18:24:51 | |
---|
Pojat on käyny sikailemassa :D http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/ ... 73/sturm+und+drang+sikaili+junassa/ Haha! :D Toivottavasti otti poika opiksi eikä enää tee kolttosia.*(vanhan miehen äänellä tämä) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Stalkah 15.08.2008 22:34:34 (muokattu 15.08.2008 22:36:28) | |
---|
|
Säälittävä kepponen ei tossa nyt mitää hauskaa oo tuhkakuppiin kusta. Röökit vaa sammuu helpommin kusessa. Varmaa oli itekkin joku tuhkamuna ku piti tuhkakuppiin kusta. Toisen kaljan sekaan ois paljon hauskempi lorahuttaa. ''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E |
BassLass 16.08.2008 10:07:59 | |
---|
|
joulupukk1 16.08.2008 10:28:48 | |
---|
|
Blutpanzer 16.08.2008 12:23:38 | |
---|
Silminnäkijän mukaan Tracedawnin jäsenet olisivat itse vain sanoneet olleensa vaasalaisyhtyeen jäseniä. |
pontsa 16.08.2008 18:24:35 | |
---|
Muuten hyvä juttu, mutta sturmikset oli wackenissa keikalla kun tuo juna kuljetti juhlijoita Ankka-rockiin... |
Bullitt 17.08.2008 00:36:43 (muokattu 17.08.2008 00:37:21) | |
---|
En ymmärrä, kuinka porukka jaksaa toistella että "Ihan hyviä ne ovat." Ja jos SuD:ta menee haukkumaan, on vain kateellinen ikärasisti. Sillä ainakaan minun kokemusteni perusteella (2 livekeikkaa) bändi ei sykähdytä sitten ei yhtään. Soitto on mielikuvituksetonta, esim rumpali tuskin oli koskaan kuullutkaan sanaa groove, "välispiikit" "loistavia", ja tunnelma muutenkin aika surkea. Lisäksi tämä kehuttu Indian on aina ollut mielestäni kasariballadisukkahousuhevin pahimmat kliseet imenyt täsmäisku Nova-taajuuksille. Jopa samalla keikalla nähty Lauri Tähkä etc. rokkasi mielestäni paremmin, mikä on, Laurin tuotanto tuntien, melkoinen saavutus :D. Ja kaikille kadehtivien ikärasistien epäystäville tiedoksi, että ylläoleva sisältää vain omia mielipiteitäni ja on kirjoitettu suht. väsyneenä... E: Miksi helvetissä SuD-topik on raskamman musiikin alueella :D? |
trashjones 17.08.2008 07:46:19 | |
---|
En ymmärrä, kuinka porukka jaksaa toistella että "Ihan hyviä ne ovat." Ja jos SuD:ta menee haukkumaan, on vain kateellinen ikärasisti. Sillä ainakaan minun kokemusteni perusteella (2 livekeikkaa) bändi ei sykähdytä sitten ei yhtään. Soitto on mielikuvituksetonta, esim rumpali tuskin oli koskaan kuullutkaan sanaa groove, "välispiikit" "loistavia", ja tunnelma muutenkin aika surkea. Lisäksi tämä kehuttu Indian on aina ollut mielestäni kasariballadisukkahousuhevin pahimmat kliseet imenyt täsmäisku Nova-taajuuksille. Jopa samalla keikalla nähty Lauri Tähkä etc. rokkasi mielestäni paremmin, mikä on, Laurin tuotanto tuntien, melkoinen saavutus :D. Ja kaikille kadehtivien ikärasistien epäystäville tiedoksi, että ylläoleva sisältää vain omia mielipiteitäni ja on kirjoitettu suht. väsyneenä... E: Miksi helvetissä SuD-topik on raskamman musiikin alueella :D? Mun käsittääkseni tällä kyllä aika moni on samoilla linjoilla sun kans. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
Stalkah 17.08.2008 12:05:36 | |
---|
En ymmärrä, kuinka porukka jaksaa toistella että "Ihan hyviä ne ovat." Ja jos SuD:ta menee haukkumaan, on vain kateellinen ikärasisti. Sillä ainakaan minun kokemusteni perusteella (2 livekeikkaa) bändi ei sykähdytä sitten ei yhtään. Soitto on mielikuvituksetonta, esim rumpali tuskin oli koskaan kuullutkaan sanaa groove, "välispiikit" "loistavia", ja tunnelma muutenkin aika surkea. Lisäksi tämä kehuttu Indian on aina ollut mielestäni kasariballadisukkahousuhevin pahimmat kliseet imenyt täsmäisku Nova-taajuuksille. Jopa samalla keikalla nähty Lauri Tähkä etc. rokkasi mielestäni paremmin, mikä on, Laurin tuotanto tuntien, melkoinen saavutus :D. Ja kaikille kadehtivien ikärasistien epäystäville tiedoksi, että ylläoleva sisältää vain omia mielipiteitäni ja on kirjoitettu suht. väsyneenä... E: Miksi helvetissä SuD-topik on raskamman musiikin alueella :D? Plussaa siitä että kirjoitit myös minun mielipiteeni tänne, yhdyn täysin tekstiisi. Helvetin hyvin osasit tiivistää kaiken mitä olen itsekin mieltä ko. bändistä. Kerran kun erehdyin näistä herroista vinoon sanomaan siskoni kuullen niin olin juuri se "kateellinen ikärasisti". |
Askorbiinihappo 17.08.2008 13:40:36 (muokattu 17.08.2008 13:41:18) | |
---|
Itseäni myös lähinnä vituttaa tuo laulajan tyyli apinoida Allua. Lisäksi en käsitä, mitä niin hirveän hienoa tuossa Indianissa on; sama vanha sointukulku, kliseiset sanat, huono lauluääni ja rasittava rytmitys, soolokin on kuin viidessä minuutissa rykästy. Jos tätä biisiä ei ole tehty vain ns. pesänkeruuseen, niin johan on ruuneperi. Nimikin on Anthraxilta pöllitty. Hieman pessimistisesti nyt kommentoin, mutta biisi on oikeasti huono. Rising Son nyt menettelee. En vaan ymmärrä miksi porukat kehuu alkuriffiä, tuollaisiahan on maailma täynnä. Ja ikärasismia tämä ei ole, itsehän olen tyyppejä nuorempi. I laugh under the weeping moon |
apua-mies 17.08.2008 14:10:21 | |
---|
Itseäni myös lähinnä vituttaa tuo laulajan tyyli apinoida Allua. Lisäksi en käsitä, mitä niin hirveän hienoa tuossa Indianissa on; sama vanha sointukulku, kliseiset sanat, huono lauluääni ja rasittava rytmitys, soolokin on kuin viidessä minuutissa rykästy. Jos tätä biisiä ei ole tehty vain ns. pesänkeruuseen, niin johan on ruuneperi. Nimikin on Anthraxilta pöllitty.. ai että anthrax on keksinyt sanan indian? paitsi että anthraxin biisin nimi on indianS |
Askorbiinihappo 17.08.2008 15:33:11 | |
---|
ai että anthrax on keksinyt sanan indian? paitsi että anthraxin biisin nimi on indianS Tiedetään, mutta mun mielestä tuo nyt vaan on otettu Anthraxilta. Tai ainakin haluun väittää niin, koska bändin jäsenet ovat parempia soittamaan ku minä, ja sehän vituttaa. I laugh under the weeping moon |
Booombox 17.08.2008 16:29:46 | |
---|
Tiedetään, mutta mun mielestä tuo nyt vaan on otettu Anthraxilta. Tai ainakin haluun väittää niin, koska bändin jäsenet ovat parempia soittamaan ku minä, ja sehän vituttaa. veikkaan että tän bändin pojat eivät ole edes kuullut bändistä nimeltä anthrax :D "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |