duc 09.07.2008 20:25:05 | |
---|
Joan Jett Signature Melody Maker oli pikatestin perusteella myös mainio keppi. Ei vaan ihan niin hyvältä näyttänyt tuo faded-pinnoite kuin kuvissa. |
Lonesome 10.07.2008 22:38:18 | |
---|
Ei vaan ihan niin hyvältä näyttänyt tuo faded-pinnoite kuin kuvissa. Perus MM:n Vintage Sunburst on feidattuna kitaran luonteen omainen ja tyylikäs, minun mielstäni. Ainakin enemmän kuin paksu poly-lakka. Ai niin, MM:n soundi on rock. Miksi, tiedä en. Mahonki + hyvät osat? Vai saavatko ne kuusi kirjainta lavassa korvani surrealistiseen tilaan... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
Lonesome 10.07.2008 22:41:24 (muokattu 11.07.2008 10:45:52) | |
---|
Pakko ostos, onhan se sentään Gibson USA Ei niitä huvikseen katella, tää on vakavaa hommaa. Tilaa se hyvä ihminen! Toomanniltakin se jo loppu... ;) edit: On noita Tompallakin taas hyllyssä... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
BigPapa 10.07.2008 22:48:57 (muokattu 10.07.2008 22:49:39) | |
---|
Ei niitä huvikseen katella, tää on vakavaa hommaa. Tilaa se hyvä ihminen! Toomanniltakin se jo loppu... ;) Mulla on ollu kaks Melodymakeria...molemmat 60-luvulta...toinen oli se mikä oli Järvisellä, mut kyllä tää -62 Les Paul Junior menee niistä kirkkaasti ohi, en tiiä miks.. mut näin se vaan tuntuu ja kuuluu... http://muusikoiden.net/dyn/users/42487.jpg Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
kloppis 12.07.2008 19:27:14 | |
---|
Mulla on ollu kaks Melodymakeria...molemmat 60-luvulta...toinen oli se mikä oli Järvisellä, mut kyllä tää -62 Les Paul Junior menee niistä kirkkaasti ohi, en tiiä miks.. mut näin se vaan tuntuu ja kuuluu... http://muusikoiden.net/dyn/users/42487.jpg On kyllä hieno peli, jos tuollaisen joskus saisi omaksi, niin aah :). No ostaa nyt Melody Makerin, ja pitää sitä 40 vuotta itsellään.... |
LepakonNahka 12.07.2008 20:32:31 | |
---|
Joan Jett Signature Melody Maker oli pikatestin perusteella myös mainio keppi. Ei vaan ihan niin hyvältä näyttänyt tuo faded-pinnoite kuin kuvissa. Basistimme investoi moiseen, ja pääsin sillä tänään reeneissä soittamaan muutaman kappaleen. Kylläpä vain Orange lauloi hoosiannaa kun hieman Melody Makerilla käskytti. Mukavasti räyhäsi tuo Burstbucker 3 mahonkirungossa. Myöskään kitaran viimeistelyssä ei ollut mitään huomautettavaa. Erinomainen keihäs, jos ei kaulamikille ole tarvetta. Viittätoista fuzzia on pyhimyksen poljettava! |
Lonesome 12.07.2008 22:51:44 | |
---|
Erinomainen keihäs, jos ei kaulamikille ole tarvetta. Kun sitä kaulamikkiä ei ole, tulee niitä tone- ja volapotikoita väänneltyä ihan oikeesti. Yllättävästi löytyy variaatioita yhdestäkin mikistä. Esim. Bluesin renkutus onnistuu varsin hyvin, kun kääntelee tonea reippaasti kiinni ja pudottaa myös vähän volaa. Vanhana oppii... Vaan jos kaksmikkisiä on tarjolla, niin ostan pois. ;) "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
Jytäurpo 13.07.2008 12:50:32 | |
---|
Joan Jett Signature Melody Maker oli pikatestin perusteella myös mainio keppi. Ei vaan ihan niin hyvältä näyttänyt tuo faded-pinnoite kuin kuvissa. Missäs näitä Suomessa on? Tossahan tulee käsittääkseni kova laukkukin mukaan siihen noin kuuden sadan hintaan, ei paha. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
duc 13.07.2008 13:21:32 (muokattu 13.07.2008 13:26:20) | |
---|
Missäs näitä Suomessa on? Tossahan tulee käsittääkseni kova laukkukin mukaan siihen noin kuuden sadan hintaan, ei paha. Oulun soittimessa nuita oli, mutta ovat kaikki menneet. Webin mukaan kumminkin tulossa lisääkin. Niin yleensä faded-pinnoite on näyttänyt mun mielestä hyvältä, mutta jotenkin valkoisena se ei toiminut niin hyvin. Ehkä jos sen kiillottaa niin alkaa näyttää paremmalta... |
Jytäurpo 13.07.2008 14:27:59 | |
---|
Oulun soittimessa nuita oli, mutta ovat kaikki menneet. Webin mukaan kumminkin tulossa lisääkin. Niin yleensä faded-pinnoite on näyttänyt mun mielestä hyvältä, mutta jotenkin valkoisena se ei toiminut niin hyvin. Ehkä jos sen kiillottaa niin alkaa näyttää paremmalta... No perhana, vaikuttaapa asialliselta liikkeeltä tuo Oulun soitin, tosin muiden Gibsonien hinnat vaikuttais olevan aika korkeita. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
Richard Scott 15.08.2008 16:56:14 | |
---|
Order Date: Monday 23 June, 2008 tollon tilasin oman mm sunburstin woodbrassilta.... Siitä asti uskollisesti odotellu. Rupee pikkuhiljaa mene hermot ton brittikaupan kaa. :/ himottais jo soitella sillä. Tai sit pitänee mennä ostamaan joku muu keppi sillä aikaa. Aloitteleva kitaristi |
Lonesome 15.08.2008 18:00:43 | |
---|
Rupee pikkuhiljaa mene hermot ton brittikaupan kaa. :/ himottais jo soitella sillä. Tai sit pitänee mennä ostamaan joku muu keppi sillä aikaa. Whatever you want. Thomannin hinta on 345 € ja varastosta löytyy. Woodbrass on muuten ranskalainen boutique... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
-jxjj- 15.08.2008 18:17:10 | |
---|
On parhaillaan matkalla t-kaupasta, lähetetty viime perjantaina ja toivoin jo niin kovasti, että olis tällä viikolla ehtinyt perille, mutta ei... Ja nyt vielä pitkä viikonloppu välissä ennen ku on mitään mahdollisuutta saada pakettia!!! Perskele... On kyllä vaikuttanut asialliselta peliltä kaiken pohjatiedon perusteella, jännityksellä odotan, mitä todellisuus on. Kaunis se ainakin on, omani on valkoisena tulossa ja kädet kyllä syyhyää niin että joku vois epäillä satiaisia... :) Katsotaan, jos vaikka malttaisin paketin saatuani laittaa tänne jotain fiiliksiä... -rock'n'roll ain't dead, but if I'd be him, I'd commit a suicide- |
Lonesome 15.08.2008 18:47:06 | |
---|
jotain fiiliksiä... Hyvä ja stydi soundi tuossa on ja oon saanut viimein laskettua myös kielet riittävän alas. Siltä osin ei ongelmia. Hienovireen kanssa on mennyt aikaa, kun piti hommata 1/4 tuuman kuuskulma-avain. Ja ei tunnu edelleenkään olevan ihan kohdallaan, vaikka väännelty on, mutta jatketaan harjoituksia. Vaan tuon wrap-around tallan ominaisuus on olla rajoittunut noissa säädöissä... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
m6mm 15.08.2008 20:23:56 (muokattu 15.08.2008 20:25:04) | |
---|
Itse tilasin vintage sunburst Melody Makerin Thomanilta varmaan joku kuukaus sitten ja toimituksessa kesti noin pari viikkoa. Omani oli aika hyvissä säädöissä tullessaan, enkä ole vielä jaksanut alkaa säätää enempää. Helvetin hyvä kitara hintaisekseen. Tulikin mieleen, että jos vaikka vähän soittelisi.. Ainiin... Vahvistimen kanssa en ole päässyt vielä soittelemaan, koska olen ollut työmatkalla, mutta jospa ensi viikon lopulla saisin koittaa vahvistimen kanssa. Oho,wau! |
Hyvä ja stydi soundi tuossa on ja oon saanut viimein laskettua myös kielet riittävän alas. Siltä osin ei ongelmia. Hienovireen kanssa on mennyt aikaa, kun piti hommata 1/4 tuuman kuuskulma-avain. Ja ei tunnu edelleenkään olevan ihan kohdallaan, vaikka väännelty on, mutta jatketaan harjoituksia. Vaan tuon wrap-around tallan ominaisuus on olla rajoittunut noissa säädöissä... Mun mielestä toi wraparoundi on the way to go. Pois kaikki turhat osat. Mul on itellä kaks vanhaa sgtä joissa molemmissa wraparoundi. Toinen on melodymaker sg johon vaihdoin tone pron wraparoundin, se maksaa snadisti mut siinä on pirun hyvä hienosäätö ja tukeva peli. kannattaa tsekata. niitä on jotain halpis bad ass kopsuja jotka kulema myös on ihan käypä pelejä. |
Lonesome 15.08.2008 22:14:44 | |
---|
Mun mielestä toi wraparoundi on the way to go. Pois kaikki turhat osat. Mul on itellä kaks vanhaa sgtä joissa molemmissa wraparoundi. Toinen on melodymaker sg johon vaihdoin tone pron wraparoundin, Kiitti vinkistä. Ilmeisesti tuollainen AVT2G-C siis sopii suoraan alkuperäisen tilalle? http://www.vaivaton.com/product/148-1-965 Sillä kysyn, kun oon aika kädetön näissä hommissa... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
baba o riley 15.08.2008 22:25:37 (muokattu 15.08.2008 22:26:00) | |
---|
Kiitti vinkistä. Ilmeisesti tuollainen AVT2G-C siis sopii suoraan alkuperäisen tilalle? http://www.vaivaton.com/product/148-1-965 Sillä kysyn, kun oon aika kädetön näissä hommissa... Toi on kyllä just se. milbrookista voi saada halvemmalla. |
trih 15.08.2008 22:47:07 | |
---|
Toi on kyllä just se. milbrookista voi saada halvemmalla. Mitä ihmettä? Onko ne ruvennu myymään muuta kuin ovh:ta? Vois olla hyvät bisnekset jos myisivät euro-hinnoin mutta se sijainti on varmaan hesan kalleimpia. Pitäähän ne vuokrat maksaa. Just. |
baba o riley 16.08.2008 13:21:53 | |
---|
Mitä ihmettä? Onko ne ruvennu myymään muuta kuin ovh:ta? Vois olla hyvät bisnekset jos myisivät euro-hinnoin mutta se sijainti on varmaan hesan kalleimpia. Pitäähän ne vuokrat maksaa. Kaikki hinnat on neuvoteltavissa, kaupassa kuin kaupassa... no ehkä ei ruokakaupassa... |