Aihe: Kaarnekorpi : Tulessa Kastettu (Metalli)
1
Bobana
15.08.2008 23:54:46
No,

Veri -biisiä pidemmälle ei jaksanut kuunnella.

Kitara laahasi niin kun ajatus karapula-aamuna. Se täytyy saada kuntoon. Ilmeisesti kuitenkin nuoria sällejä ootte niin aikaa kyllä on eli älkää hätäilkö tässä suorituskeskeisessä maailmassa. Tehkää duunit ensin niinkuin kuuluu, eli reenaatte kunnolla ja sitten vasta on se sadon korjuun aika.

Eli semmonen tsemppi * 7 *
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Scars80
16.08.2008 10:14:58

Mä kuuntelin hetken tuota Veri-biisiä mutten kyllä huomannut mitään laahauksia liekkö sitten johtuu siitä että päällä on se ajatuksen laahausta aiheuttava krapula ;)

Noh mutta biisistä itsestään sen verran että mun korvaan vähän meni turhan kakofoniseksi kun lyötiin hieman liian pintaan nostettu liidiskitta ja sitten heitettiin puuroon sekaan synatilutus joka olisi saanut olla ihan omana valtiaanaan ilman tuota skittaliidiä. Muutenkin jotenkin ahdistavan sekavan tunnelman tää mulle toi (tosin olo on vähän siihen suuntaan jo valmiiksi ;) ). Täytyy kuunnella myöhemmin uudestaan vielä.

Mutta päätin sitten kuunnella muitakin zibaleita. Ja jumalauta Vesi sai mun veret melkein pysähtymään. Niskavillat nousee pystyyn kun tätä kuuntelee ja tarkoitan tätä positiivisessa mielessä.

Lähes kaikki tuntui olevan kohdillaan tässä rallissa. Hienosti kyhätty teos. Ainoana muttana oli tuo lopun Flamencohässäkkä. Älkää ny hyvät poijjaat menkö änkemään näinkin hienon kuuloiseen Folkkismetalli tekeleeseen noinkin kulunutta sointukulkua.

Tiedä sitten oliko tuo ns. ideatasolla ihan hyväkin juttu, mutta ei se perkele mun korvaan kyllä kuulostanut sitten yhtään sopivalta.

Tuli-biisi meni jo vähän sivukorvalla kuunnellessa kun hieman alkaa tuo vapina iskemään joten kuuntelen tosiaan myöhemmin uudemman kerran näitä.

Loppujen lopuksi ihan hienolta kuulostavaa settiä jossa pienehköjä hiomista vaativia kohtia.
Asamael
11.09.2008 14:32:01

Kiitokset kommentoinnista!
Onhan tässä vielä biisinteossa paljon opettelemista varsinkin kappalerakenteissa. Askel parempaan suuntaan on kuitenkin mielestäni taas menty jos vertaa noihin vanhempiin veisuihin. Nyt alkaa tuo livekokoonpanokin olla mukavasti kasassa, armotonta reeniä vaan! :)
http://www.mikseri.net/kaarnekorpi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt