rintapek 13.08.2008 18:49:05 | |
---|
Akustisen kitaran kanssa taas käytetään tavallista, ilman värähtelyä mittaavaa mikrofonia, jolloin sen kaipaamani kaikukopan vaikutus on äänessä mukana. Tätä se mun uneni ties. Mulla on akkarissa vaan pietso. Ei siis kelpaa sekään. Bändini soitinarsenaalista siis kelpaa sähkörummut, haitari, tamburiini ja rytmimuna. One kind of music only - the good kind |
Ukko 13.08.2008 19:22:08 | |
---|
Kyllä mä näkisin, että esimerkiksi Teem Mäkikin ottaa yleisönsä huomioon. Kekä se on ? Team Ahman tiedän. COVS jäsen nro 6 |
Lennu 13.08.2008 22:07:04 | |
---|
Kekä se on ? Team Ahman tiedän. Se tappoi kissan ja runkkasi sen päälle. Jotain sen vissiin piti sillä kertoa, mutta kyllä varmaan yleisö on käynyt mielessä. |
KoskPaavo 13.08.2008 23:56:11 | |
---|
Se tappoi kissan ja runkkasi sen päälle. Jotain sen vissiin piti sillä kertoa, mutta kyllä varmaan yleisö on käynyt mielessä. Jonniimoinen taiteilija se sitten minäkin olen, tuota toista olen tehnyt. Yleisöä en ole kaivannut. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
uruttaja 14.08.2008 00:17:04 | |
---|
Jonniimoinen taiteilija se sitten minäkin olen, tuota toista olen tehnyt. Yleisöä en ole kaivannut. Rapujahdissako olet ollut? On se kuitenkin keljua, että Agentsin yksi syy vetäytyä lavoilta on Pulliaisen mukaan tempopoliisit. Se on monen pikkulavan ja urheiluseuran tuho, että Agentsit eivät tee sitä kesän ainutta keikkaa heidän lavoillaan. |
pekkajau 14.08.2008 00:25:23 (muokattu 14.08.2008 00:25:57) | |
---|
Rapujahdissako olet ollut? On se kuitenkin keljua, että Agentsin yksi syy vetäytyä lavoilta on Pulliaisen mukaan tempopoliisit. Se on monen pikkulavan ja urheiluseuran tuho, että Agentsit eivät tee sitä kesän ainutta keikkaa heidän lavoillaan. Kohta ei ole kylillä muuta kuin näitä erikseen tilattuja matalalattiabusseja! Vanhemmiten näkee paremmin kauas. |
manjaana 14.08.2008 10:40:38 | |
---|
Rapujahdissako olet ollut? On se kuitenkin keljua, että Agentsin yksi syy vetäytyä lavoilta on Pulliaisen mukaan tempopoliisit. Se on monen pikkulavan ja urheiluseuran tuho, että Agentsit eivät tee sitä kesän ainutta keikkaa heidän lavoillaan. Metrossa oli tänään Esan haastattelu, kuunlopulla uus miehitys esittäytyy ja siit lähtevät taas keikkailee.. -Sama pää- |
uruttaja 14.08.2008 11:01:27 | |
---|
Metrossa oli tänään Esan haastattelu, kuunlopulla uus miehitys esittäytyy ja siit lähtevät taas keikkailee.. Mutta eivät tanssilavoille vaan pienempiin paikkoihin, Pulliaisen mukaan huonommalla liksalla. |
manjaana 14.08.2008 11:09:24 | |
---|
Mutta eivät tanssilavoille vaan pienempiin paikkoihin, Pulliaisen mukaan huonommalla liksalla. Ilmeisestikkin juuri niin, koska sanoo, että loka-, marraskuussa klubikiertueelle. -Sama pää- |
Lyyki 14.08.2008 11:17:19 | |
---|
Rapujahdissako olet ollut? On se kuitenkin keljua, että Agentsin yksi syy vetäytyä lavoilta on Pulliaisen mukaan tempopoliisit. Se on monen pikkulavan ja urheiluseuran tuho, että Agentsit eivät tee sitä kesän ainutta keikkaa heidän lavoillaan. V...ttu mitä mikki hiiri touhua. Muutama urpo aukoo päätään ja heti ollaan kädet puuskassa. Suurin osa yleisöstä, eli juuri ne jotka tulevat fanittamaan, ei varmaankaan valita tempoista (tai äänenvoimakkuudesta). |
Rock n 14.08.2008 12:40:33 (muokattu 14.08.2008 12:41:46) | |
---|
Rapujahdissako olet ollut? On se kuitenkin keljua, että Agentsin yksi syy vetäytyä lavoilta on Pulliaisen mukaan tempopoliisit. Se on monen pikkulavan ja urheiluseuran tuho, että Agentsit eivät tee sitä kesän ainutta keikkaa heidän lavoillaan. Olen ollut Agentsia koskeneista tempovalituksista enemmän kuin ihmeissäni. Tanssijan kannalta tempot ovat olleet aina helposti tanssittavia. Aloittelevia tanssijoita on usein suositeltu Agentsien keikoille juuri sen takia, kun heidä musiikkinsa on helppoa tanssia. Muutama äänekäs valittaja on, mutta heidän motiivinsa on aivan muuta kuin tempot tai tanssittavuus. Eli kun ei pidetä jostain musiikkilajista, niin sitä ei tanssilavoilla saisi heidän mielestään soittaa, vaikka valtaenemmistö musiikista pitääkin. Myös osalle tanssijoista Agentsit ovat vaihtelua tanssirutiineihin, vaikka ei niin suosikkeja olisikaan. Olen jo pitempäänkin lueskellut bändien haukkumisia ja kun jotain bändiä haukutaan milloin minkin syyn perusteella, niin ei muuta kun tanssimaan bändin tahtiin. Poikkeuksetta nämä haukutut bändit osoittautuvat erittäi virkistäviksi poikkeuksisiksi verrattuna moniin "massabändeihin". Näiden bändien toimesta kuulee valtavirrasta poikkeavaa musiikkia ja "niistä niin loppuunkuluneista" biiseistä uusia ja ihan mielenkiintoisiakin sovituksia. |
mack the knife 14.08.2008 13:33:05 | |
---|
V...ttu mitä mikki hiiri touhua. Muutama urpo aukoo päätään ja heti ollaan kädet puuskassa. Suurin osa yleisöstä, eli juuri ne jotka tulevat fanittamaan, ei varmaankaan valita tempoista (tai äänenvoimakkuudesta). Eihän siihen tarvi sanoa kuin että ÄLÄ KÄLÄKÄTÄ!!! COVS n:o 1. |
isojussi 14.08.2008 13:41:05 | |
---|
Eihän siihen tarvi sanoa kuin että ÄLÄ KÄLÄKÄTÄ!!! Jonkun kerran on ollu lähellä: Hidasta valssia oon tarjoillu (tempot katottu ammattilaisten kanssa) joku pari tanssii tavallista valssia ja tulee valittamaan, että kun on niin hidas tempo. Aina oon sanonu, että tempo on virallinen hitaan valssin tempo, sen sijaan, että oon sanonu, mitä ajattelen: "Opettele vittu tanssiin!" "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Begemoth 14.08.2008 13:46:06 | |
---|
Eihän siihen tarvi sanoa kuin että ÄLÄ KÄLÄKÄTÄ!!! Just niin, ÄLÄ KÄLÄKÄTÄ!!! aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
mack the knife 14.08.2008 13:59:23 | |
---|
Just niin, ÄLÄ KÄLÄKÄTÄ!!! Kyllä tuo Tampereella Komeetassa toimi. Ei se käläkättäny sen jälkeen enää. COVS n:o 1. |
huilu 14.08.2008 14:29:11 | |
---|
Hyvä hyvä,olen kuitenkin sillä kannalla myöskin,että juuri nämä ääliö tempopoliisit on saatava jonkinlaiseen lestiin! En mä nukkunut...vähän vaan torkuin! |
R.Syke 14.08.2008 14:37:15 | |
---|
Eihän siihen tarvi sanoa kuin että ÄLÄ KÄLÄKÄTÄ!!! tai EI RENKEÄ VUOVATA! |
pekkajau 14.08.2008 23:13:03 | |
---|
tai EI RENKEÄ VUOVATA! Ukki-vainaa heitti aina kusipäille sloganin: "Arvooppa uuvestaan!" Ja nauroi räkäisen "kiäh kiäh" naurun piälle! Heikoimmat herkisty heti ja poistuivat paikalta. Vanhemmiten näkee paremmin kauas. |
Lennu 15.08.2008 01:50:36 | |
---|
Ukki-vainaa heitti aina kusipäille sloganin: "Arvooppa uuvestaan!" Ja nauroi räkäisen "kiäh kiäh" naurun piälle! Heikoimmat herkisty heti ja poistuivat paikalta. Nää on näitä jokamiehen herkistäviä "ooppa rauhassa" kommentteja, joita ei voi kun myötäillä. |
Jonkun kerran on ollu lähellä: Hidasta valssia oon tarjoillu (tempot katottu ammattilaisten kanssa) joku pari tanssii tavallista valssia ja tulee valittamaan, että kun on niin hidas tempo. Aina oon sanonu, että tempo on virallinen hitaan valssin tempo, sen sijaan, että oon sanonu, mitä ajattelen: "Opettele vittu tanssiin!" Tossa kyllä vähän hypätään sinne tempopoliisin leikkiin mukaan, jos aletaan puolustella tempoja "virallisina" tempoina. Seuraavana päivänä ne on perustaneet jonkun tanssitempokomitean ja roudaavat sulle laatimansa uudet "viralliset" tempot mustaa valkoisella ... :) Kokeile joskus tota "opettele vittu tanssiin" -versiota. Toimii yllättävän hyvin ja on ihan vapauttavaa välistä. Sä vedät just siihen tempoon, kun sua huvittaa, se on sun asiasi. Jos ei miellytä, niin asiakas on sitten arvoisa ja ottaa sen metronomin taskusta, asettaa tempon kohdilleen, ja menee saniteettitilojen puolelle jatkamaan hiihtoaan. Taannoin olin tilanteessa, jossa toivottiin hidasta valssia. Nooo, siinä sitten valssi esittämään, joku try to remember tms. , ja eikös sama topi tullut biisin jälkeen huutamaan, että missä se hidas valssi viipyy... Topin toivomuslista on usein siinä määrin mustavalkoinen, että tyyliä pyydetään silloin, kun halutaan kuulla joku tietty biisi. Jos jostain syystä telepatia ei kohtaakaan ja ajatukset jää lukematta, eikä juuri sitä mielessä ollutta humppavalssifoxitangoa tulekaan, on bändi auttatamattomasti paska. Ojasta allikkoon, mutta viimekädessä väkivalta lopettaa vittuilun. Ihan sama. |