KoskPaavo 16.02.2008 11:09:21 | |
---|
MOI Haa. Itse Isön-Äiniön vanhempi salasuhnaaja uuninpankolta käsin. Mitenkä kutikutihilpatapippaat on sujunut? Hyvin on sujuneet, kaikki on tykänneet pirusti. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Ukko 16.02.2008 11:52:28 | |
---|
Mä nostan vasenta jalkaa ja vaivihkaa päästän peräilmaa, se on vanhan ukon asennetta. Tässä nyt sentään vielä niin vanha olla :/ |
EP 16.02.2008 14:33:49 (muokattu 16.02.2008 14:34:29) | |
---|
Teiskossa erään pikkulavan "isäntä" kertoi haitaristista joka käy heillä toisinaan soittamassa "iltamia" :) Ko. soittaja on alkuillasta kovin totinen, mutta muuttuu illanmittaan aina vain iloisemmaksi ja iloisemmaksi, jopa riehaantuu loppuillasta ..kyllä musiikki on hieno asia! 8)) |
Bronks 12.08.2008 23:15:08 | |
---|
Hehhee! Viime hääkeikan jälkeen takahuoneeseen tunki paljasjalkainen naiseläjä. Se kiitteli bändin solistia hyvästä fiiliksestä ja poukkoilusta yleisön seassa. Sitten se kysy bändin kosketinsoittajaa. Luulin tehneeni vaikutuksen ja tunnustin. Sano että näytin tosi kypsähtäneeltä ja suositteli ammatinvalinnanohjaukseen. No mä hymyilen seuraavalle porukalle sitte. Täytyy muistaa pestä hampaat. Don't take me serious, I'm just playing. |
uusiipe 13.08.2008 16:41:46 | |
---|
Juu, mulle tultiin kanssa pari viikkoa sitten sanomaan, että "Nautitko sinä ollenkaan tuosta soittamisesta?" Ihan hyvällä fiiliksellä menin setit läpi. Mistähän kysyjä tuollaisen vaikutelman sitten lienyt saanut. Täytynee harkita jotain kuminauhaviritystä suupieliin. Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas. |
Begemoth 14.08.2008 13:13:19 | |
---|
Niitä hymyn laatujakin on niin erilaisia. Sellainen Alexander Stubb-tyyppinen hymy koko orkesterin huulilla vois olla aika pelottava näky. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
mack the knife 14.08.2008 13:34:17 | |
---|
Niitä hymyn laatujakin on niin erilaisia. Sellainen Alexander Stubb-tyyppinen hymy koko orkesterin huulilla vois olla aika pelottava näky. Ei vaan Teukka Oinas -tyyppinen. Suu naurussa mutta muuten ilme, että minä tapan. COVS n:o 1. |
Begemoth 14.08.2008 13:36:12 | |
---|
Entäs sellanen ylimielinen hymy, että te ootte turakaisia/humppa-aivoja ja MÄ oon kaiken nähnyt vetäjä. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
isojussi 14.08.2008 13:42:14 | |
---|
Ei vaan Teukka Oinas -tyyppinen. Suu naurussa mutta muuten ilme, että minä tapan. HOHOHOHOOOO - just semmonen, niin kun Mäkkaiveri, jolla on ruokamyrkytys... "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
manjaana 14.08.2008 13:48:24 | |
---|
Ei vaan Teukka Oinas -tyyppinen. Suu naurussa mutta muuten ilme, että minä tapan. Heh, joskus sillä liikkuu jopa käsikin, suuvärkin lisäksi. Kerran on hymyillyt Ruusussa, mä näin... -Sama pää- |
manjaana 14.08.2008 13:50:18 | |
---|
Entäs sellanen ylimielinen hymy, että te ootte turakaisia/humppa-aivoja ja MÄ oon kaiken nähnyt vetäjä. En kyllä ymmärrä, että miksi yleensä pitää hymyillä. Monella on keskittyminen sitä luokkaa, että soittaa "kasvoillaan", jos noin voi verrata. Eihän siinä nyt ehdi sitä hymyilyä miettiä. -Sama pää- |
jjussila 14.08.2008 15:20:21 | |
---|
En kyllä ymmärrä, että miksi yleensä pitää hymyillä. Monella on keskittyminen sitä luokkaa, että soittaa "kasvoillaan", jos noin voi verrata. Eihän siinä nyt ehdi sitä hymyilyä miettiä. Toistan itseäni, mutta....jos ei naurata, niin ei naureta!! ..ei helev...olisko noin?..... |
mack the knife 14.08.2008 15:25:49 | |
---|
Suomessa sanotaan monellakin puolella, että tyhjännaurajasta ei tule miestä. COVS n:o 1. |
Bronks 14.08.2008 16:09:54 | |
---|
Suomessa sanotaan monellakin puolella, että tyhjännaurajasta ei tule miestä. Nyt sattu yleisöön...:) Don't take me serious, I'm just playing. |
jape2 14.08.2008 17:45:32 | |
---|
Ihminen viestittää todella monin tavoin tahtomattaan. Siks hymyllä ei välttämättä pysty peittämään sitä et haluais itkeä.(tai tappaa) Myös hyväntuulisuus huomataan kyllä ilman sen kummempaa korostamista. |
EP 14.08.2008 17:48:55 | |
---|
|
Suomessa sanotaan monellakin puolella, että tyhjännaurajasta ei tule miestä. Räkänokastakin tulee mies muttei... Vanhemmiten näkee paremmin kauas. |
lotjauuno 10.09.2008 11:40:00 | |
---|
Suomessa sanotaan monellakin puolella, että tyhjännaurajasta ei tule miestä. Mä oon ollu tyhjän nauraja koko ikäni ,joka puolelta löytyy huvittavia asioita,eikä tarvii edes etsiä.Itselleen nauraminen on myöskin hyvin viihdyttävää,ei muut kerkii ensin..Noi maaseutujen sadat lorut perustuu tiukkaan lutherilaiseen uskontoomme.Kaikki pitää olla vähintäänkin kurjaa(ei kurjuutta kummempaa....) Miehuus on ollut useinkin koetuksella ja hyvin on tähän asti pärjäilty.Aina oon itteni tyydyttäny....:) |
EP 10.09.2008 12:16:56 | |
---|
Mä oon ollu tyhjän nauraja koko ikäni ,joka puolelta löytyy huvittavia asioita,eikä tarvii edes etsiä.Itselleen nauraminen on myöskin hyvin viihdyttävää,ei muut kerkii ensin..Noi maaseutujen sadat lorut perustuu tiukkaan lutherilaiseen uskontoomme.Kaikki pitää olla vähintäänkin kurjaa(ei kurjuutta kummempaa....) Miehuus on ollut useinkin koetuksella ja hyvin on tähän asti pärjäilty.Aina oon itteni tyydyttäny....:) Sie oot hyvä ihiminen! :D ..on samanlainen, joskus se saattaa muita ärsyttää ja väärässä paikassa tietenkin ..pitää olla varovainen. Lutherilaiseen, vahoillislestatio, körttiläiseen jne. http://www.ennenjanyt.net/4-01/ihuhta_kirjasta.jpg |
vanhami 10.09.2008 22:22:27 | |
---|
Tänään tuli juuri palaute asiakkaalta.Meillä on muuten käytössä sellainen anonyymi palautteenantokanava kaikille asiakkaille, jossa he vastaavat muutamaan monivalintakysymykseen, jotka mäväännän exeliin ja pylväsdiagrammiksi nettisivuille.. Bändillä on varmasti satoja hääkeikkoja ja varmasti samojen biisien vetäminen alkaa kyllästyttää, mutta kannattaa varoa ettei kyllästyminen näy naamasta :)))
Asiakastyytyväisyystulokset oli kumminkin tuollakin pokalla ihan tydet kybät. Kun katselee omia keikkakuvia, niin havoin niissä hymyä on. nimenomaa tuo keskittyminen vie oman voimansa. |