ravensoul 14.08.2008 21:11:01 (muokattu 14.08.2008 21:15:00) | |
---|
Pitää poistaa joko keskimmäiset tai ulommaiset putket. Valvessa on 2 putkea, ei taida onnistua. Kyllä 100W versioissa ihan normaaliin tapaan ne neljä 6L6GC:tä on. Ja sit jos nykkii putkia pois, ni eikös se ollu suositeltua laittaa kaiutin eri ulostuloon kuin normaalisti, miten päin se nyt menikään.. |
mhaarala 14.08.2008 22:05:13 | |
---|
Minusta tuohon putkien poistamiseen ei kannata ryhtyä lainkaan. Se tehon puolitus ei kuitenkaan vaikuta varsinaiseen äänenvoimakkuuteen mitenkään eikä toisaalta lisää kliinin headroomia. Tulee vain iso turha vaiva, varsinkin kun ValveKing toimii yllättävän hyvin pienilläkin volumeilla. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Tulee vain iso vaiva Samaa mieltä. Aloittajalla tosin on se parin pääteputken combo, jota tässä tapauksessa tarkoitettiin. Nus nus :) Kokeilisin itse sitä putkien vaihtoa, sillä omassa se auttoi soundin kanssa. Vaikka särösoundia pyrinkin silloin parantamaan, eivät ne tehdasputket olleet ainakaan tuossa mitkään huiput. There ain´t noway out tonight |
topi74 14.08.2008 23:23:22 | |
---|
Samaa mieltä. Aloittajalla tosin on se parin pääteputken combo, jota tässä tapauksessa tarkoitettiin. Nus nus :) Kokeilisin itse sitä putkien vaihtoa, sillä omassa se auttoi soundin kanssa. Vaikka särösoundia pyrinkin silloin parantamaan, eivät ne tehdasputket olleet ainakaan tuossa mitkään huiput. Tuli nyt sitte vaihdeltua noita etuputkiloisia tuohon komboon. Pari tung-solia pistin ja yhen JJ:n olikohan 83. Kliini kyllä tuntuu paremmalta/kliinimmältä kuin ennen vaihtoa. Vai oisinkohan vaan oppinut pikkaamaan vähän keveemmin. Ei tuossa nyt mitään hirveen suurta muutosta soundeissa tapahtunut, mutta muutosta kuitenki parempaan suuntaan. |
duc 14.08.2008 23:40:55 | |
---|
Jos kitarassa on aktiivimikit, niin kannattaa koittaa kääntää suosiolla sitä volumea pienemmälle siitä kitarasta. Itse olen puhtaita olen saanut paremman kuuloiseksi tällaisella putkella muilla vahvistimilla: http://www.uraltone.com/kauppa/product_info.php?products_id=2405 Ekaksi/puhtaan kanavan putkeksi vaan tuollainen niin voisi auttaa vähäsen. |
ravensoul 14.08.2008 23:50:21 (muokattu 14.08.2008 23:52:20) | |
---|
Aloittajalla tosin on se parin pääteputken combo, jota tässä tapauksessa tarkoitettiin. Nus nus :) Nusnus. Se, joka kyseli päättäreiden poisnyppimisestä, ei ollut aloittaja. Ja oletettavasti hällä ei ole myöskään tuota samaa kliinidilemmaa kuin aloittajalla. Kuulostais ennemminkin päinvastaiselta, että olis tarkoitus kyykätä päätettä. |