Woc 25.10.2004 23:57:52 | |
---|
Tuli imuuteltua Drudkhin Autumn Aurora levy ja se oli sen tasoista kamaa, että tätä pitäisi saada alkuperäisenä. Onko kellään tietoa mistä bändin levyjä voisi saada? CDonilta ja Fireboxilta ei bändin tuotoksia löytynyt. http://www.supernalmusic.com/labels/supernal/drudkh.htm Tuommoisesta liikkeestä sitä näkyisi ainakin löytyvän. Onko kellään kokemusta kyseisestä lafkasta? Olen sen verta rajoittunut että epäilyttää antaa luottokortin numeroa tuntemattomille nettifirmoille. Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
Torniojaws 26.10.2004 00:03:32 | |
---|
Arimanilla löytyy 2 levyä Autumn Aurora Forgotten Legends www.ariman.fi"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Woc 26.10.2004 00:05:12 | |
---|
Arimanilla löytyy 2 levyä Autumn Aurora Forgotten Legends www.ariman.fi Suuret kiitokset. Tilaukseen vaan molemmat. Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
Heissi 14.08.2008 02:48:39 | |
---|
Nostetaanpa ketju 1388 päivän takaa. Tässä juurikin Autumn Auroraa kuuntelen ja tämähän on parasta mitä olen kuullut tältä saralta vuosikausiin. Tunnelmallisuutta ilman yleensä sen aisaparina kulkevaa tylsyyttä. Näistä melodioista tulee jotenkin käsittämättömän haikea ja hyvä fiilis. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
carnation 14.08.2008 15:34:07 | |
---|
Nostetaanpa ketju 1388 päivän takaa. Tässä juurikin Autumn Auroraa kuuntelen ja tämähän on parasta mitä olen kuullut tältä saralta vuosikausiin. Tunnelmallisuutta ilman yleensä sen aisaparina kulkevaa tylsyyttä. Näistä melodioista tulee jotenkin käsittämättömän haikea ja hyvä fiilis. Joo, onhan Drudkh kevyesti parasta mitä tällä genrellä on tänä päivänä tarjota. Hommasin melko lyhyen ajan sisään kaikki kuusi Drudkh-täyspitkää, Forgotten Legends ja Autumn Aurora ovat kaikkein timanttisimmat levytykset. Burzumin perintö elää ja voi hyvin, enkä näe näiden kummankaan yhtyeen musiikkia välttämättä mitenkään "rankkana" vaikka blackmetallia ovatkin. Käyttäisin ennemminkin sanoja haikea ja surumielinen. Mutta kaiken muun ohella Drudkh on välillä jopa positiivisen kuuloista, esim. kappale Sunwheel. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
valtse 14.08.2008 15:40:14 | |
---|
Aivan loistava bändi. Autumn Aurora löytyy hyllystä, ja Blood In Our Wellsia olen kuunnellut aika aktiivisesti viime aikoina, menee melkein jopa ensin mainitun ohitse. Pitäisi ostaa sekin. Onko tuo Swan Road hankkimisen arvoinen? Ne pari biisiä, jotka olen kuullut ovat ainakin loistavia. Nykyäänhän Drudkhin joitain levyjä saa mm. Levykauppa X:kin. Life is a clay urn on the mantle. |
Iscariah 14.08.2008 16:22:48 | |
---|
Drudkh on ollut ensimmäinen hypensä edes jokseenkin ansainnut yhtye johon olen törmännyt pitkiin aikoihin. Hyllystä löytyy Forgotten Legends, Swan Road sekä Blood in our Wells. Swan Road toimii ainakin itselle todella mallikkaasti. Hieman nopeampitempoista kuin aiemmat levytykset mutta silti tunnelmaa ja melodiaa löytyy edelleen. |
riimu 14.08.2008 16:41:54 | |
---|
Aivan loistava bändi. Autumn Aurora löytyy hyllystä, ja Blood In Our Wellsia olen kuunnellut aika aktiivisesti viime aikoina, menee melkein jopa ensin mainitun ohitse. Pitäisi ostaa sekin. Onko tuo Swan Road hankkimisen arvoinen? Ne pari biisiä, jotka olen kuullut ovat ainakin loistavia. Nykyäänhän Drudkhin joitain levyjä saa mm. Levykauppa X:kin. Fireboxillakin noita on näkynyt ja muistaakseni ihan huokeaan hintaan. Don't ask me about Grim Fandango. |
Kikolaa 14.08.2008 17:22:11 | |
---|
One O'Clock Jump |
jigsore 14.08.2008 19:35:08 | |
---|
seikkailumielellä ja leikkimielellä |
Veco 14.08.2008 19:44:20 | |
---|
Drudkh on kyllä niitä bändejä jotka on tullu ja iskeny aivan täysiä ja puun takaa. Blackmetalradio.com :sta kuulin muutama vuosi sitten False Dawnin niin sen jäkeen oli pakko hommata kaikki levyt. Tosin uusin ei yllä aivan vanhempien tasolle. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Taanoisen black metal-topicin kautta löysin bändin ja nyt on hankinnassa ainakin tuo Autumn Aurora-lätyskä. Rujon kaunista tavaraa. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
marke- 16.08.2008 11:08:25 | |
---|
Hieno yhtye, jonka pariin jaksaa palata vuodesta toiseen. Jos valilla kritisoidaan joitain bandjea siita, etta ne kuullostaa tunteettomilta tai silta ettei olla soitettu tosissaan, niin Drudkh on ehka parhaita esimerkkeja painvastaisesta. Lempparit Autumn Aurora ja Blood in Our Wells. Ukrainian Insurgent Army kun kajahtaa soimaan, niin tekee mieli nostaa Ukrainan lippu salkoon kyyneleet silmissa, ja kasi lippaan - niin nationalisitinen tunnelma on kahteen riffiin saatu vangittua. HAIL SATAN |
slowdive 23.08.2019 10:53:52 | |
---|
Autumn Aurora on välillä työpäivien taustamusiikkina pyörinyt luureissa, mutta syvempi tutustuminen bändiin on jäänyt tähän saakka tekemättä ja levyt hommaamatta. Nyt pistin tilaukseen komean puulootan, jossa 4 ensimmäistä levyään kasettiformaatissa. Knobs to the southeast. |
Herrah 25.08.2019 20:44:44 | |
---|
Raju nosto |