Ukko 12.08.2008 16:49:25 | |
---|
Eli hyvät ja luotettavat ja ne vähemmän luotettavat merkit. Ja tietysti koskien tässä aiheessa vain sähköisiä soittimia. -06 hommasin Line6:n Pod XTLiven ja se paukahti mykäksi reilun puolentoista vuoden jälkeen. Linen Pod Xt3 alkoi kenkkuilemaan jo parin kuukauden jälkeen. Eli ei enää Linen tuotteita tähän taloon. Behringerin halpis pedaalit pelaavat ja kestävät kun taas kallimmat SeymourDuncanin ja Bossin pedaalit ovat aika epävakaita. Rolandin, Alesiksen ja Korgin tuotteista ei ole muuta kuin hyvää kerrottavaa. COVS jäsen nro 6 |
humppahanuristi 12.08.2008 17:44:19 | |
---|
Tuo minun haitari on toiminut hyvin 18 vuotta, mitä se minulla on ollut. Välillä viritetty ja putsattu mutta kertaakaan ei ole luovuttanut kesken keikan. Vox (korg) cambridge päätti viime joulun alla luovuttaa kesken keikan. No ääntä lähti loppuun asti mutta ei kovin miellyttävää. hybridi kun on, niin pääte siitä meni. Viikon päästä siitä AC15 oli samassa paikassa keikalla ja etusputki meni taas siitä, sovtek tai electro harmonix. Tuli taas vähän blues-säröä mutta ei sekään hirveästi onneksi haitannut. Muuten on pelit ja vehkeet toimineet hienosti. Humpasta rautalankaan... |
paice60 12.08.2008 20:44:52 | |
---|
Rolandin sähkörummut toimineet yli 10 vuotta ilman mitään hässäkkää. Samat kalvotkin edelleen. Vittu näitä hommia edelleenkin. |
KoskPaavo 12.08.2008 20:52:52 | |
---|
Ketroni on luotettava kaveri samoin kuin Excelsior- pelini " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
jjussila 12.08.2008 21:09:31 | |
---|
Eli hyvät ja luotettavat ja ne vähemmän luotettavat merkit. Ja tietysti koskien tässä aiheessa vain sähköisiä soittimia. -06 hommasin Line6:n Pod XTLiven ja se paukahti mykäksi reilun puolentoista vuoden jälkeen. Linen Pod Xt3 alkoi kenkkuilemaan jo parin kuukauden jälkeen. Eli ei enää Linen tuotteita tähän taloon. Behringerin halpis pedaalit pelaavat ja kestävät kun taas kallimmat SeymourDuncanin ja Bossin pedaalit ovat aika epävakaita. Rolandin, Alesiksen ja Korgin tuotteista ei ole muuta kuin hyvää kerrottavaa. Mulla kuutoslinja käytössä jo muutamia vuosia ilman mainitsemiasi ongelmia ja tienpäällä matkanneet (2xkitara+XTlive) mukana kelillä kuin kelillä...no kehumatta paras.... ..ei helev...olisko noin?..... |
Begemoth 12.08.2008 21:13:30 | |
---|
-06 hommasin Line6:n Pod XTLiven ja se paukahti mykäksi reilun puolentoista vuoden jälkeen. Linen Pod Xt3 alkoi kenkkuilemaan jo parin kuukauden jälkeen. Eli ei enää Linen tuotteita tähän taloon. No, nehän onkin tietokoneita eikä mitään oikeita vahvistimia. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
vanhami 12.08.2008 21:17:57 (muokattu 12.08.2008 21:50:14) | |
---|
Rolandin volumepedaalit kesti vuoden. Sitte sai säätää ja rassata potikoita. Nyt on expression pelannut rempan jälkeen kohta taas vuoden, ja toiveissa on, että kestäisi pidempään. Korg I 10 ei mitään vikaa Hammond XC3M ei mitään vikaa HK tupe rotosphere 2kpl ei vikaa Roland VA7 ei mitään vikaa ROland PA 50 jotain mystisiä konffaushäiriöitä, mutta sitten alko toimiin. rolandin ihmehaitari, äänimoduli hajosi reilun vuoden käytön jälkeen. Alkoi rudaamaan, se uusittiin takuuna ja nyt pelittää taas. AKG langaton vastaanotin hajosi alle vuoden, korjasin, on taas rikki, näyttö on pimee. Säilytetty räkissä. Pitäis viedä huoltoon. Kouvolalainen pelasi hyvin, sounderin mikit ei, jälkiasennusmidi vituili harvakseltaan, mutta tasaisen varmasti. Behringer DDX 3216, pelasi 3 vuotta, vaikeni, huolto 80 euroa, jossa uusittiin konkkia, taas pelaa. T-boxin aktiivimonitorit, paskoja edit, haitarin kieliä menee mulla aika-ajoin poikki, en ole kovin helläkätinen. Nappeja on lennellyt ja kerran ajoin kouvolalaisen päälle autolla. Kesti se senkin. |
jon lord 12.08.2008 21:22:10 | |
---|
Minulla Rolandin tuotteet ovat kestäneet hyvin. Se on ollut yli 25 vuotta merkki mihin olen luottanut. XP-50:stä pamahti yksi kosketin rikki ja RD-500:sen ainoa ongelma on ollut koskettimien vastapainojen hajoaminen. Toisaalta ne on olleet nopeat vaihtaa. Vartin tauolla kerkiää hyvin ja puhdistuksen ja huollon yhteydessä olen käynyt kerran vuodessa ne kaikki läpi ja vaihtanut jos on ollut tarvetta. Kumiset painonapit keräävät likaa, mutta ongelma on varmaan sama kaikissa muissakin merkeissä. Nyt jännitän sitä , että kuinka G-70:sen hipaisunäyttö kestää. Tosin kun tekee patchit valmiiksi niin paljoahan niihin ei tarvitse enää koskea. Mallit ennen näitä ovat kyllä kestäneet myös hyvin. COVS jäsen N.o 3 |
EP 13.08.2008 03:39:55 | |
---|
Minä oon kanssa mieltynyt Rolandeihin, löytyy kaikenlaista midiin liittyvää: midikitara/-basso laitteita, interfeissiä, soundimokkulaa.. Ja nyt tämä E-50 jonka kanssa "taistelen", ei meinaa onnistua omien asetusten tallentaminen, ei sitten millään?? Vähän on kaikkea ylimääräistä/turhaa tässä, mutta josko se tästä alkaisi seljetä, Vanhamilta sain jo vähän vinkkiä, kiitos vaan :) |
kaskinen 13.08.2008 09:16:00 | |
---|
Reilu vuos sitten Rolandin Fantom Xa alko satunnaisesti jättää ääniä pohjaan, vika tosin katosi muutaman keikan jälkeen yhtä mystisesti kuin tulikin. Meinas jo mennä hermojen kera vaihtoon koko laite mutta taas ja yhä pelaa moitteettomasti. Kiusallisia tilanteita aiheutti mokoma.. |
Sperde 13.08.2008 09:41:07 | |
---|
Reilu vuos sitten Rolandin Fantom Xa alko satunnaisesti jättää ääniä pohjaan, vika tosin katosi muutaman keikan jälkeen yhtä mystisesti kuin tulikin. Meinas jo mennä hermojen kera vaihtoon koko laite mutta taas ja yhä pelaa moitteettomasti. Kiusallisia tilanteita aiheutti mokoma.. Bändikaveri ehti jossain välissä poistaa laittamansa kakspuolisen teipin koskettimien alta:) |
v_m_kangas 13.08.2008 09:50:05 | |
---|
Luotettavia kamppeita, toimineet kaikissa olosuhteissa: Yamaha DX7, Ensoniq TS12, Yamaha Sgoes, Korgin mokkulat. Ongelmia seuraavien kanssa: Roland Juno 106, Roland RS-5, Korg Triton LE Ongelmat ovat johtuneet lähinnä kosteudesta. Joko pitkään jatkuneet sateet yhdistettynä kesälavaan tai kovat pakkaset ja kylmässä kuljetus. Humppaa tai soita humppaa |
kaskinen 13.08.2008 12:49:58 (muokattu 13.08.2008 12:52:03) | |
---|
Bändikaveri ehti jossain välissä poistaa laittamansa kakspuolisen teipin koskettimien alta:) Vika ei ollu mekaaninen, koskettimet kyllä toimi hienosti, mutta sähköt "jäi päälle".. Ideana silti aika hyvä, harmi ettei oo toista koskettajaa bändissä.. ;) Itellee ei viittis tehä källiä. E: Talvipakkasessa ja millon missäkin tuokin raukka kyllä kuljetuksien ajan joutunut virumaan. On kai sama kun tietokonetta pitäis parvekkeella kesät talvet, eihän ne tommosista tykkää.. |
paavo amerikka 13.08.2008 12:51:05 | |
---|
Mulla ei ole koskaan Rolandin tuotteet hajonnut, eikä ole kyllä koskaan yhtään ollutkaan. kaikki painijat on homoja |
häläppääjä 13.08.2008 14:04:31 | |
---|
Nänniurku välillä häpäsee.Sitte -naksetta, urku auki ja taas pelittää. |
ÄM 14.08.2008 12:37:21 | |
---|
Pearlin rummut vaan kestää, milloinhan patterit oikein loppuu? Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Pearlin rummut vaan kestää, milloinhan patterit oikein loppuu? Ai sulla on sähkörummut ? COVS jäsen nro 6 |
Timi 14.08.2008 20:37:07 | |
---|
Pearlin rummut vaan kestää, milloinhan patterit oikein loppuu? Tai tehdasviritys alkaa pettämään?Mä olen huomannut Slinkuissa jo hiukan siihen suuntaan.Vaan kun sulkee kaikki reiät,niin kelluu maailman tappiin! Kylmän viileesti! |
Timi 14.08.2008 21:05:55 | |
---|
Bosen kaapeissa entiset pahvireunuksiset kaiuttimet on uusittu modernimmeilla vuosia sitten kun alkoivat pikkuhiljaa räpättämään.Ennen kuin Edustaja nosti hinnat pilviin.Entiset vaan lahos.25-30 vuotta on aika hyvä saavutus kuitenkin.Mesassa putkia uusittu tietty.Kerran 10 vuotta sitten Bosen egu korjautettu maahantuojalla.Miksutin pelittää,vaikka parissa kanavassa liut tökkii.Ikää silläkin yli 25 vuotta.Vehkeet on vanhat,mutta niin on soittajatkin! Kylmän viileesti! |
pekkajau 14.08.2008 22:08:57 (muokattu 14.08.2008 22:10:06) | |
---|
Steinberger basso on ollut aina luotettava soittokaveri. Tosin siirsin sen nyt eläkkeelle kun hommasin uuden Yamahan mutta ens keikalle otan sen taas mukaan. Mukavia kommentteja maallikoilta on kuullut tässä vuosien saatossa kun klunssittomalla haulikkomallilla on tumputellut. Ja vahvistimena on aina ollut Peavey. Kitarapuolella ovat Yamahat olleet luotettavia sekä instrumentteina että vahvistimina. Nyt tosin Squier kitara käytössä joka on hyvä yksilö. Laulumikkinä on on aina ollut AKG. Vanhemmiten näkee paremmin kauas. |