Aihe: Mitä mieltä MTV Unpluggedista?
1 2 3 4
Bluesmies
11.02.2004 17:03:20
Aerosmith
Stevie Ray Vaughan
Joe Walsh
Eric Clapton

What can I say more?? Aivan mahtavaa menoa. Mielestäni kuitenkin paras oli Aerosmith.
Kitara on tyhmä!!!
el Bastardo
11.02.2004 17:25:53
Hieno keikka, tullu katsottua aivan uskomattoman monta kertaa....koht menee välispiikit ulkoa!

"I wish I could hug you all! But I'm not gonna..."
Juntunen
11.02.2004 18:59:16

Hieno keikka, tullu katsottua aivan uskomattoman monta kertaa....koht menee välispiikit ulkoa!

Samat sanat. Biiseistä puhumattakaan.
Rokkia kansalle! Keväällä uusi demo ulos!
psj
11.02.2004 19:08:42
tietääkö kukaan onko sitä nirvanan mtv unpluggedia aikeissa heittää dvd:lle?

Toivossa on hyvä elää.
Pallisti
11.02.2004 19:19:16
Se Nirvana Unplugged on aivan legendaarinen.

Kyllä, mutta mielestäni aivan paska.
We fucked our friends´ moms and they were fuckin´ horny as hell and loved it! www.collarbone.tk
voltasparta
11.02.2004 21:48:21
pyh pyh pyh
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
qfleax
12.02.2004 01:44:44
Oli syytäkin lopettaa, kun sinne jotain räppäreitä ruettiin ottamaan loppupeleissä.

Viittaatko tällä Jay Z Unpluggeddiin? Mun mielestä se on myös yksi Unplugged sarjan helmiä The Roots & muu poppoo vetää kyllä keikan helvetin hienosti. Ollaan ihan eri sarjassa kuin monet nyky"räpäyttäjät".
riimu
13.02.2004 09:30:46
Oasis oli aikanaan aivan loistava. Harmi ettei keikkaa koskaan julkaistu CD:llä. Onneksi myöhemmin käsiin eksyi loistolaatuinen saapasjalka keikasta.
Ei näkymätön löydä kaltaistaan.
SURf
13.02.2004 09:45:50
Tekisivät nyt prkl semmosen Unplugged-DVD boxin.

Niinpä, kaikki vaan samaan boxiin. Sais vaikka olla hintaakin jonkin verran!
Get a haircut and get a real job.
Dumb
13.02.2004 10:00:40

Nirvanan vedon olen ainoastaan nähnyt (on huonolaatuisella VHS:llä) ja kyllähän se kova on! Pitäisi varmaan kaivaa se CD kuunteluun taas...
mr_b
13.02.2004 10:18:02 (muokattu 13.02.2004 10:23:14)

Oli syytäkin lopettaa, kun sinne jotain räppäreitä ruettiin ottamaan loppupeleissä.

Ähh, eihän siellä ollut kuin Jay-Z Rootsin kanssa, paskaa musiikkia periaatteessa (siis Jay-Z, ei rap), mutta toimi yllättävän hyvin. Rootsin rytmisektio vetää upeasti. Soulin/R&B:n puolelta Laryn Hill, Blackstreet ja Badu olisivat olleet kyllä mielenkiintoisia nähdä.

Itse hehkutan täällä jo moneen kertaan mainittua Nirvanaa ja Neil Youngin hienoa vetoa. Siinä oli jotain hyytävää, kun Mr. Young takoo vanhalla urkuharmoonilla Like A Hurricanea. Kummatkin saa levyllä, suositellaan.

Curen esitys joskus muinoin oli myös loistava, kaikki biisit oli sovitettu täysin uusiksi. Yleensäkin noista unpluggedeista minusta toimivat parhaiten ne, joissa biisit on pistetty uusiksi esitystavan vaatimusten mukaan, eikä vaan menty ja soitettu samat hommat akustisilla kitaroilla ja rumpusetillä. Hiukan yritystä, kiitos...

Ohimennen, yksi hyvä oli myös vähän yllättäen Elton John. Vaikka en moista hissimusiikkitaiteilijaa oikein sulata, niin pelkkä mies ja flyygeli (ja vaaleanpunaiset verkkarit) - yhdistelmä toimi yllättävän hienosti, kun kerrankin musiikkia ei voinut kääriä siirappiin ja sokeriin. Ja onhan miehellä hyvääkin backcataloguea riittämiin.

REMin ensimmäisen olen nähnyt, mutta tietääkö joku millainen tuo 2001 tehty unplugged on?
But I know y'all want that 808, can you feel that b-a-s-s?
Nuuskamuikkunen
13.02.2004 10:56:12
Onkos niitä julkaistu sitten CD:llä? Niissähän vois olla ihan hyvät soundit.
Kahvi on hyvää.
depe
13.02.2004 12:55:32
Onkos niitä julkaistu sitten CD:llä? Niissähän vois olla ihan hyvät soundit.

Onhan noista useampiakin julkaistu CD:llä. Ainakin Nirvana, Alice In Chainsin, Byan Adamsin, jne. Käytä Googlea, niin löydät kaikki...
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
Flash
13.02.2004 13:25:46

Poison! No ei vaiskaan. :) Unplugged tosiaan karsi jyvät akanoista. Kaikki hyvät on jo mainittu. Oma suosikkini lienee Neil Youngin veto, joka ei kylläkään ollut kovin kummoinen Youngin omilla standardeilla mitattuna.
Rock And Roll Can Never Die
Gronsbyk
13.02.2004 14:07:30
Itse hehkutan täällä jo moneen kertaan mainittua Nirvanaa ja Neil Youngin hienoa vetoa. Siinä oli jotain hyytävää, kun Mr. Young takoo vanhalla urkuharmoonilla Like A Hurricanea. Kummatkin saa levyllä, suositellaan.

Jostain olen lukenut väitteen että herra olisi polkaissut viisi kertaa putkeen harmoonilla tuon Like a hurricanen ennen kuin oli ollut tyytyväinen. Hieno levy jokatapauksessa.
HaloOfFlies
13.02.2004 17:57:34

Muistan, kun kuulin tuon Like A Hurricanen akustisen version radiosta. Juuri olin silloisesta tyttöystävästäni eronnut ja oli kauhea ikävä häntä. Väreet meni selkäpiitä pitkin ja tippa tuli silmään kun tuo versio tuli radiosta.
"Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty
Käyttäjätunnus
13.02.2004 18:11:55
REMin ensimmäisen olen nähnyt, mutta tietääkö joku millainen tuo 2001 tehty unplugged on?

Ihan ok mutta ei parhaimpia...on nauhalla.Käsittääkseni sama bändi kokonaan kuin tuohon aikaan muutenkin livenä.Biisilista on aikas outo...ainoa iso hitti Losing my religion.Muita biisejä esim.Imitation of life,Electrolite(tai jotain sinne päin) ja Daysleeper...en muista enempää ku en oo pitkään aikaan kattonu.Taustalla näkyy kuvaruudusta pätkiä ekasta ungluppedista.Stipellä on musta hame päällä=D

Nirvana on nauhalla ja on kyllä loistava esiintyminen!AIC on myös toinen huippu!Olisi hienoa jos Manic Street Preachers tai Radiohead tekis tollasen Ungluppedin.
Jukka
13.02.2004 20:00:56
Onneksi omistan Pearl Jamin setin kokonaan editoimattomana VideoCD-formaattina!! Aivan loistavaa kamaa.

Tuo Alice in Chains löytyy virallisena DVD:nä. Jos totta puhutaan niin noin vuosi sitte ku tuota katselin niin kyllä tuli Layneä surettua ihan tippa linssissä (biisi tais vielä olla would). Ja jumaliste silloin on tosi kyseessä ku mies itkee!

+Live+ MTV Unplugged löytyy myös VideoCD:nä.
ladatkaa ja editoikaa myös muut www.bootlegheaven.com
Hyvää kamaa myös tuo.
FrankComa
14.02.2004 09:50:21
Onneksi omistan Pearl Jamin setin kokonaan editoimattomana VideoCD-formaattina!! Aivan loistavaa kamaa.

Tuo Alice in Chains löytyy virallisena DVD:nä. Jos totta puhutaan niin noin vuosi sitte ku tuota katselin niin kyllä tuli Layneä surettua ihan tippa linssissä (biisi tais vielä olla would). Ja jumaliste silloin on tosi kyseessä ku mies itkee!

Lisätään vielä toi Nirvanan unplugged, siinä on ihan loistavat kolme unpluggedia....
Die Eier Von Satan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)