Aihe: Rastapäät
1 2 3 4 58 9 10 11 1223 24 25 26 27
Milkop
23.04.2008 12:43:26

Kannattaako vähän yli olkapään pituiseen lettiin alkaa lockseja säätämään?

Miksei mutta varaudu siihen että hiukset lyhenevät mahdollisesti jopa puolella.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Ekku
11.05.2008 13:06:33
Kannattaako vähän yli olkapään pituiseen lettiin alkaa lockseja säätämään?

Noni minä nyt sain sit hommattuu takut. mulla oli jonku verran yli olkapäitten hiukset. no alukshan ne on saman pituset, mut sitte.. jotku on sanonu että niillä lyheni hirveesti tiivistyessä, jotku että ei oo pituus muuttuunu ollenkaa puoloeen vuoteen..mua pelottaa että nää lyhenee hirveesti x) mut tuolla on pussissa kampaajalta haettuu hiusta, teen sit niistä jatkoja jos tarve on.

mun takut: http://takkutukka.kapsi.fi/forum/index.php?topic=768.105 ja tällä samalla nickillä heilun tuollaki..
Ze Kink
14.05.2008 01:34:38 (muokattu 14.05.2008 01:37:06)
Itsehän leikkasin pois. Syystä että en jaksanut laitta niitä kuosiin. Olisi pitänyt osa purkaa jne ja siinä olisi ollut käsittämätön urakka. No, hiukset ovat onneksi kasvava luonnonvara.

Saattaa olla että itse teen saman kesällä, kun ärsyttää yrittää saada näitä pieniä "irtohiustakkuja" hyvän näköisiksi (pari on vasta onnistunut). Jätän kyllä "skulletin" (ei ihan Devin -kokoista kuitenkaan) siksi aikaa, että hiukset kasvaa jees -pituisiksi. Sitten vaan hetki vielä kasvattelua, ja uusiksi takkuun ja vanhat jatkoiksi.

Eli siis olen noita joitain pienentänyt juurista (tehtiin siis liian vähän aivan liian isoja takkuja) ja sitten noista kasvaneista tehnyt takkuja, joihin olisi (ollut) tarkoitus iskeä kuituja jatkoiksi.

Kaikki riippuu nyt siitä, jaksanko säätää näiden kanssa, vai menenkö siitä mistä aita on matalin.

E: Onkos kenelläkään muuten mitään "omaperäisiä" ratkaisuja rastojen kanssa? Itsehän ajelen vasemman puolen päästä kaljuksi. Näkyy huonosti omakuvassa, eli siis irtohiukset saa tuon kaljun alueen näyttämään pienemmältä kuin se on.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
pehko
14.05.2008 08:22:19

vittu mitä säätöä. antakaa sen tukan vaan olla, perkele!
"From this far away, it kind of looks like rain."
Milkop
14.05.2008 13:12:54

Komppia. Tai no, jos joku jaksaa "panostaa". Minä en ja ihan ok-vaiheessa ovat ainakin toistaiseksi.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Karlsson
16.05.2008 10:15:20

Right on. Laskin, että mullahan on kohta melkein 10 vuotta ollut kampa käyttökiellossa. Pötkylät ovat osoittautuneet aivan loistavan itsehuoltavaksi hiustyyliksi. Ei meinaan ole edes liian pitkät kun nuo näyttävät tiputtelevan pisimmistä ajan myötä aina pätkiä pois.

Ainut huolto on se, että erottelen välillä näitä toisistaan. Tsimppeliä.
..but somehow, someway, I keep on coming with funky-ass shit. Like every single day.
Ze Kink
22.05.2008 18:13:45

Helppoahan se on sanoa, kun on noin siistit locksit :D

Plus, tämä ei ihan ole mitä haluan: http://en.wikipedia.org/wiki/Polish_plait
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
pehko
23.05.2008 08:21:01

Helppoahan se on sanoa, kun on noin siistit locksit :D

vois olla sullaki jos et kokoajan räveltäs niille jotain
Läpistö
12.06.2008 01:54:38

vois olla sullaki jos et kokoajan räveltäs niille jotain

Meitsi alkanut just olemaan tekemättä mitään. Pesen hiukset pari kertaa viikossa jne, mutta en harjaa. Eiköhän tästä jotain tule. Parta saa hiusten ohella myös "olla vaan".
aarp
12.06.2008 23:04:17
www.takkutukka.fi taidettu täällä jo mainita useeseen kertaan.
ja jos jollain teistä kasvaa rastoja päästä niin kyllä oot kaveri aika mutaatio.
pehko
13.06.2008 12:21:45

www.takkutukka.fi taidettu täällä jo mainita useeseen kertaan.
ja jos jollain teistä kasvaa rastoja päästä niin kyllä oot kaveri aika mutaatio.

juuripa niin...ei mulla kyllä mitn hihhuleita päästä roiku juu, en sitten tiedä muista?
Ekku
23.06.2008 20:53:58
juuripa niin...ei mulla kyllä mitn hihhuleita päästä roiku juu, en sitten tiedä muista?

xD mua ärsyttää toi ku ku rasta tarkottaa molempii, sit ku ite sanon takuiks, kuulostaa aina nii hassulta ja ouolt aku joku sanoo rasta... pitää tehä kaikki nii vaikeeks..
My cock is much bigger than yours >;D
pehko
27.06.2008 20:29:55

xD mua ärsyttää toi ku ku rasta tarkottaa molempii,

no itseasiassa ei.
Corruption, war and pain is god.
Ekku
13.08.2008 14:11:11
no itseasiassa ei.

no sinällää tarkottaa rastafarii, mut suomalaiset mieltää yleensä et rasta tarkottaa loksii... Eli niinku tarkottaa molempii...
My cock is much bigger than yours >;D
Milkop
13.08.2008 19:10:59

Eli niinku tarkottaa molempii...

No ei tarkoita. Niinku.
Kuvataide
pehko
13.08.2008 23:33:54

suomalaisittain se on vaan loksi, niin olen päättänyt, hoho...ärsyttää rastasta puhujat.
Milkop
27.08.2008 00:46:22

Up and at em! Kuinkas moni on testannut noita loksivahoja? Miten ovat toimineet ja onko ollut mitään probleemaa (heräät aamulla tyyny liimautuneena päähän kiinni)? Ajattelin vain tilata Headbangerista purkin jotain tököttiä, että saisi näitä irtohiuksia vähän aisoihin.
Kuvataide
pehko
04.09.2008 12:17:06

Up and at em! Kuinkas moni on testannut noita loksivahoja? Miten ovat toimineet ja onko ollut mitään probleemaa (heräät aamulla tyyny liimautuneena päähän kiinni)? Ajattelin vain tilata Headbangerista purkin jotain tököttiä, että saisi näitä irtohiuksia vähän aisoihin.

joo, parilla kaverilla joskus oli ja...täytyy kyll äsanoa että jo ihan näin sivullisen silmissä oli se aina nästiä tavaraa. tosiaan kaikki petivaatteet ja vaatteiden hartioiden seutu sun muu ihan paskassa...ja muuten, irtohiukset kuuluu asiaan. =D
Milkop
04.09.2008 13:25:27 (muokattu 04.09.2008 13:26:04)

ja muuten, irtohiukset kuuluu asiaan. =D

Niinhän se varmaan on, mutta olisi kiva päästä tästä mulletista eroon :D I feel like a motherfuckin Remppanem.

Ps. mitä se semmonen kärsivällisyys on?
Kuvataide
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)