kesakessu1 12.08.2008 16:27:34 | |
---|
Oletteko käyttäneet kyseisen liikkeen palveluja hyväksenne? Itse vein musakamoja sinne myyntiin ja rahojen saaminen kesti luvattoman kauan. Parhaimmillaan yli puoli vuotta. |
Lennu 12.08.2008 16:34:43 | |
---|
Eikös niillä ole siellä vaan myyntitili? Eli ne ei osta itselleen niitä kamppeita, vaan rahat luovutetaan vasta kun ne on myyty. Ja sehän ei välttämättä tapahdu ihan heti. |
jeppeq 12.08.2008 17:28:36 | |
---|
Oon aikanaan ostanut tavaraa tuolta sekä paikan päältä, että matkahuollolla toimitettuna. Ei moittimista ja tosi hyvä meininki, ei niinkun yleensä etelän musakaupoissa.. Painava, mutta kevytmielinen. |
M.i.k.key 12.08.2008 18:27:11 | |
---|
Eikös niillä ole siellä vaan myyntitili? Eli ne ei osta itselleen niitä kamppeita, vaan rahat luovutetaan vasta kun ne on myyty. Ja sehän ei välttämättä tapahdu ihan heti. Näin minäkin luulisin. Pelkkää hyvää kuullut tuosta puljusta ja palvelusta. Eikä mulla mitään etelän muitakaan kauppoja vastaan ole!? möllisty |
Neljä Ruuvia 13.08.2008 10:13:46 (muokattu 13.08.2008 10:15:47) | |
---|
Pohjoisen musakaupoissa on ihan vitun hyvä meininki. Mikä tahansa vuoden vanha Behringer tuote onkin jo muuttunut vintageksi :-) Edit: Mulle on kirkkain silmin väitetty jostain laitteesta että tän hinta on noussut kun tätä ei enää valmisteta. No ei kai valmisteta jos laite ei myy ja on ihan kelvoton ja sähköturvallisesti vaarallinen. |
Pohjoisen musakaupoissa on ihan vitun hyvä meininki. Mikä tahansa vuoden vanha Behringer tuote onkin jo muuttunut vintageksi :-) Onko kankkunen? Sen verran suolasia tekstin kappaleita tulee nimittäin. :) |
Neljä Ruuvia 13.08.2008 10:16:10 | |
---|
Onko kankkunen? Sen verran suolasia tekstin kappaleita tulee nimittäin. :) Oon vielä kännissä :-) |
jakeni 15.08.2008 14:06:48 | |
---|
Kyllä vanha punkkari,kauppias "Panda" on hyvä ja ammattimies! Ainakin mulla pelkästään hyviä vääntöjä. Milloin syödään? (Topi) |
kaukopoika 15.08.2008 15:07:15 | |
---|
Ei muuta kuin positiivista sanottavaa täälläkin ,oon jonkin verran nyt tilannu erilaista piuha ja liitin-adapteri tavaraa ja jos joku tuote on ollu lopussa ,niin siitä tulee heti sekä soitto,että maili ja loput tulee nopeasti maksutta jälkitoimituksena. Ja heilläkin on käytössä tuo mainio ennakkomaksu systeemi ,säästää muuten aika pitkän pennin esimerkiksi vuoden aikana ,jos useamman kerran tilailee,kun jää ne postin käsittelymaksut pois. |
kesakessu1 19.08.2008 13:32:22 | |
---|
Täsmennys rahojen saantiin.Kyseessä oli PA-laitteisto, josta osa myytiin tammikuussa ja lopullinen tilitys elokuun alussa. Loput kamat myytiin huhtikuussa ja rahat useiden soittojen jälkeen toukokuun lopussa. Kaikki rahat sain mitä kuuluikin, mutta luvattoman pitkän ajan päästä. |