Aihe: enzio eronen : blueseys (Roots)
1
Demostudio
09.07.2008 22:34:32
Bändin nimi: enzio eronen
Kappaleen nimi: blueseys

Genre: Roots

URL: http://www.myspace.com/ensga (Mp3)

jospa se toimis tällä osoitteella paremmin...
jamittelu alkaa vasta noin 50 sekunnin kohdalla joten siirry siihen kohtaan tai odota ....
biisi on ihan hihasta revästy ja soitettu itse paitsi rumpukomppi...
ode_
09.08.2008 20:27:56
Bändin nimi: enzio eronen
Kappaleen nimi: blueseys

Genre: Roots

URL: http://www.myspace.com/ensga (Mp3)

jospa se toimis tällä osoitteella paremmin...
jamittelu alkaa vasta noin 50 sekunnin kohdalla joten siirry siihen kohtaan tai odota ....
biisi on ihan hihasta revästy ja soitettu itse paitsi rumpukomppi...

Tämähän on enemmän heviä kuin roots-musiikkia.
Luomala
09.08.2008 21:07:36
Mitenkä niin heviä??
Tämä oli BLUESSIA. Kertakaikkiaan.
Hyvä. Meikä tässä melekeen nirvanassa kuunteli. Soitan itsekin mieluiten bluessia, niin että karvat pystyssä kuuntelin.

Mutta kun mietitään järkevästi, niin aika vähän on tämän lajin kuuntelijoita.
Pitäs olla vaan metallipuuroa. EI tämä laji pääse ikinä sen pitemmälle kuin muutamiksi kehuiksi demostudioon. Mutta hyvä että näitä täällä sentään on. On vanhalle paskahousulle tässä jotain iloa sentään.

Helvetin hyvää blueskitarointia!!!

Mutta hommaa jostain kuitenkin parempi rumpuplugari.
enska46
24.08.2008 21:35:36
hyviä kommentteja ja arvioita kaiken kaiken kaikkiaan.On ilokun kannustatte nuorta taiteilijaa (49V)joka on innostunut piiiitkän tauon jälkeen(kitara ostettu vuonna 1 tai 2) vaihtamaan kielet fenkkuun.
Myönnän tokiyliyrittämisen ja kökköydet soitannossani ja uskon kommenteistanne päätellen olevani niin sanotusti oikealla tiellä.Toisaalta olen aina pitänyt soitossa siitä että se menee aina "riskirajoilla"kuin hissutellen varman päälle.Silleen ainakin minä pysyn "hereillä" soittaessani. Virheiden tekeminen ei kuitenkaan ole tarkoitus vaan pitää soitto elävänä ja fiilikseltään hyvätasoisena.
Eikös se joku valopää sanonut joskus että parempi on soiton mennä mieluummin täysillä päin peetä kuin varovaisesti hissutellen oikein.

arvoisat kriitikot ootte ilmeisesti kuitenkin alanmiehiä ja kiitän asiallisesta palautteesta.lupaan skarpata jatkossa....

teveisin enzio
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt